Mi ez itt?

Találkozás a rendőri munkával: a korrupcióval, trehánysággal, nemtörődömséggel. Veled is szemetek voltak? Lehúztak? Átvertek? Küldd el történetedet: zsarufikak@index.hu

Bigyók

Utolsó kommentek

  • dRuparc: blog.hu/user/78633/tab/msg (2011.10.26. 09:55) Pénzbírság minden áron!
  • 2525: Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy ... (2010.07.04. 16:50) Segélyhívó
  • hasas1010: Néhány rossz gyerek kitördelt néhány fa csemetét a szomszédunkba .Mire 5 rendör Mikor a szülök nem... (2010.06.03. 18:21) Fenyít a rendőr
  • Beton Botond (törölt): Rohadt gecik: index.hu/kultur/pol/2010/03/02/ertelmetlen_rendorsegi_razziak_evi_tobb_tizmillioert/ (2010.03.02. 13:05) Fenyít a rendőr
  • zsoloegy: Sziasztok! Igazából azért írok ide, mert egy kicsit bosszús vagyok.Nem azért mert bemértek, hanem ... (2010.02.06. 17:43) Társaság a rendőri visszaélések és szabálytalanságok ellen
  • Szamyla: Szerintem senkinek semmi köze ahhoz hogy ki,mit csinál(t) külföldön vagy akárhol...!!!Nem csak a c... (2009.10.28. 10:59) Móri vigasság
  • wariant: Nagyon sok dolgot tudnék írni árról ki mennyire törvénytisztelő. Még mindig többre tartok egy rend... (2009.10.23. 10:41) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Jó,ez a te véleményed.Tiszteletben tartom.Viszont az enyém merőben más.Engem világéletemben úgy ne... (2009.10.18. 10:20) Móri vigasság
  • Szamyla: Képzeld én elhiszem mert tudom hogy milyen szemetek a magyar rendőrök,és ismerem H.Gézát és R.Ildi... (2009.10.17. 16:34) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Ja,ez még kimaradt: "Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát....!" (2009.10.17. 11:22) Móri vigasság
  • Utolsó 20

Hogyan büntetnek?

2008.04.27. 13:35 :: Fikázó

Gyulu egy érdekes esetet írt le - nem volt nála papír, ezért megbüntették, de a versenyző tuning-autót meg sem állította. De hol a rendőrvicc?

Sziasztok!

Már sokat keresgéltem mire megtaláltam ezt a címet, hogy megírhassam, hogy mi történt ma velem. Ha esetleg van valami ötletetek hogy hová tehetném ezt még ki megköszönném!

Szóval! A lényeg hogy már tudom miért születnek  a hülye rendőrökről a viccek.

Kb. egy 45 perce Kecskeméten a Malom Center-nél a hátsó  bejáratnál leálltam, hogy a barátnőmet hazavigyem, de ő csak pár perc késéssel jelent meg, de addig még a kocsiban ültem, (kb. 30 másodpercig) megjelent egy rendőr nő azzal a szöveggel hogy ott nem lehet állni, mondom tudom, de mindjárt jön a barátnőm csak felveszem és itt  se vagyok. Erre elkérte a papírjaimat, de sajna nem vittem magammal mivel késésben voltam és nagyon siettem. Erre leírta az adataimat, kiszállított hogy menjek vele, miközben kiszálltam egy feltuningolt Alfa Romeo húzott el mellettünk kaparva, amit már 50 méterről hallottunk hogy jön, de a rendőr nem foglalkozott vele. Mondom neki hogy arra van idejük hogy velem foglalkozzanak de hogy leállította volna az autót?!
azt mondta szó szerint: "nehogy már öngyilkos legyek!"    :)
Erre 1 percre megjelenik a barátnőm is, addig írták a papíromat és képzeljétek mennyire büntettek ???

10000 Ft-ra !!!!!!!!!!! 

Hát nem elképesztő!!!   Azt mondja tanulópénz, jah persze, gondolom jutalékos rendszerbe dolgoznak, minél többet büntetnek annál több a fizu, mi!
Jah, és a barátnőm mesélte hogy a barátnőjének a pasija telefonált vezetés közben és be se volt kapcsolva a biztonsági öve, és mellé megelőzőtt egy rendőrt!  Leállították  és 3000 Ft-ra büntették!
Gondolom a részeg sofőrt aki 160-nal hajt azt meg meg se büntetik!

Köszi hogy meghallgattatok!

       By : Gyulu999

26 komment

Címkék: rendőr zsaru gyorshajtás

A bejegyzés trackback címe:

https://zsarufika.blog.hu/api/trackback/id/tr65444217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deneware 2008.04.27. 15:01:16

Te is megúsztad volna olcsóbban, ha nem okoskodsz. Szabálytalan is voltál, be is szóltál, és még te vagy felháborodva ???

hza 2008.04.27. 15:14:57

Nem azért, de igazat adok az előttem szólónak.
Szabálytalankodtál? - Igen.
Arra, h nincsen nálad a személyi-forgalmi-jogsi-bizt. kombó, arra sincsen olyan indok, h késében voltam, meg nagyon siettem. Ennyi erővel a gyorshajtást se büntessék.

Indulj előbb, és vidd a papírokat. És ne nyavajogj, ha jogosan, okkal büntetnek meg.

Káposztakukac 2008.04.27. 15:23:42

előttem szólok már mindent elmondtak ezzel kapcsolatosan. a rendőrök általában úgy bánnak az emberrel, ahogy ez ember bán velük. mondjam azt, hogy engem egy rendőr minden büntetés nélkül úgy engedett tovább, hogy 100-zal mentem éjjel a szentendrei úton és 2 piroson áthajtottam? persze amikor igazoltatott nem azzal kezdtem, hogy "hülye rendőr, erre van időd, bezzeg a tuningverdások..."

Vigyory 2008.04.27. 15:36:23

Szerintem se pampogjon akinek sara van. Aki elindul jogsi-személyi-forgalmi nélkül, húzza be a fülét-farkát, üljön a golyóin, és örüljön hogy luk van a seggén és szelel, ne a büntit számolgassa, hogy húde sok, miközben még tilosban is kolbászol. Főleg ne azt mutogassa a rend őrének, - aki mellesleg joggal rúgja valagba - hogy MÁS mit csinál. Először saját házunk táján tegyünk rendet, és ha Gyulu majd szépen szabályosan vesz részt a forgalomban, akkor mutogathat a pici ujjaival másokra, addig pedig köszönje meg a rend éber őrének, hogy csak 10 rugót bukik. Tényleg tanulópénz, bár kétlem, hogy Gyulu megértette volna miért is kapta, hisz ő csak sietett, ezért úgy gondolta a szabályok a sietőkre nem vonatkoznak. Vagy a Gyulukra nem.

Lófő (törölt) 2008.04.27. 15:38:26

Örvendjél,hogy nem vittek be a susnyásba:D

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.04.27. 15:42:59

ahogy a kommentelők mondják:
örüljé, hogy nem lőttek főbe a helyszínen!

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.04.27. 15:49:44

Tegyük hozzá a rend kedvéért, hogy ezt megúszhatta volna egy figyelmeztetéssel is - az, hogy rögtön büntet, nem nagyon műxik tanításként. Attól az ember csak rosszkedvű lesz, és azt nézi, lehúzták, így dafke nem akar az egyenes úton járni, sőt, megkeseredik.

a 2008.04.27. 16:16:52

"csak pár percig parkolok szabálytalanul, a többi embert feltartva, nehogy má' belémkössenek. "

MaCS 2008.04.27. 16:25:38

Halihó!

Azt azért ne feledjük, hogy a szabálysértésnek és a szankciónak arányban illene lennie egymással, amiben pedig fokozott szerepet játszik az, hogy az adott szabálszegés mennyire volt veszélyes -- közlekedési eset esetén -- a közlekedésre. Ennek amértéke akkor, ha vlakinek egyébként rendben vannak az iratai, csak othon felejti őket, elég csekély -- így aztán egy enyhébb szankció (első esetben mondjuk egy figyelmeztetés) is bőven elég lenne. Főleg, hogy a rendőrök a helyszínen is ellenőrizni tudják, hogy az illetőnek és a járműnek mindene rendben van-e.
Ennek ellenére én már több 30e Ft-os bírsággal is találkoztam, amit aztán a bíróság előt sikerült jelentősen lejjebb vinni.
Ez szerintem nagyjából a legcsekélyebb veszélyeséggel járó szabálysártés, mégis előszeretettel alkalmazzák esetében a legmagasabb helyszíni bírságot.

A tilosban megállás persze más tészta, azt alapról szigorúbban kell venni -- és súlyozni a közlekedésben okozott fennakadás szerint.

Üdv: MaCS

wiener linien · http://www.wienerlinien.at 2008.04.27. 17:54:08

nem elég hogy nincsenek papírjaid, még tilosban is parkolsz? ...
hülye pöcs!
legalább tanúsítottál volna megbánást a rendőrnéni előtt!
úmegérdemled amit kisóztak rád!

bigyó 2008.04.27. 17:57:09

Annak örülj, hogy csak ennyire büntetett.

Az a baj, hogy a Gyulu egy kicsit korlátolt, így nem veszi észre, hogy a rendőr milyen jót tett vele. Miért is?

Mert rendőrségi törvény szerint, aki nem tudja magát hitel érdemlően igazolni / nincs nála papír a gyengébbek kedvéért / , azt elő kell!!!! / nem lehet - kell / állítani.

Tehát Te kis jogtudós, ha bevisz az minimum egy óra / papír munka /, aztán még feljelent azért, mert tilosban parkoltál, nem volt nálad jogsi, forgalmi, zöldkártya, biztosítás. Ezekért még pluszba kapsz legalább 30 rugót és pár büntető pontot.
A rendőrségi normák szerint, ha egy intézkedést megkezdett, akkor azt be is kell fejezni, csak utána lehet másikba kezdeni.
Akkor most mi a baj? Inkább köszönd meg neki.
Ja és ha hibáztál és nem basznak ki veled, akkor legalább ne járjon a szád. Egyébként pedig úgy látom, hogy csak más szemében látod meg az erdőt. Ez tipikus magyar mentalitás miért engem, mért nem a szomszéd nőjét? Jogaid azok vannak, de kötelességed az nincs, ugye? Mert ez egy szabad ország és mindenki azt csinál ami jól esik, de ha véletlenül megfogják hibázás közben, akkor megy sírni mindenhová.
Hibáztál wazze és minden hibának ára van. Ez van...

Bocs, ha egy kicsit összevissza volt,de még csak józanodok :)

sima ügy 2008.04.27. 18:04:35

máskor állj a parkolóban... hidd el segít:)

a 2008.04.27. 18:08:29

Egy bevásárlóközpontban, ahol rengeteg parkolóhely van, nem képes szabályosan parkolnu.

TPZ 2008.04.27. 18:51:47

Mindent leírtatok már, szóval csak azért szólok hozzá, hogy még egy strigula legyen a sorban. Gyulu, örülj, hogy ennyivel megúsztad. Rettentően elegem van már ebből a "csak megvárom oszt itt se vagyok" mentalitásból. Magadnak kerested a bajt, ha rajtam múlik a kocsidat is elvitettem volna.

tibi 2008.04.27. 19:20:50

Az a vicc egészben, hogy a malom környéke teli van parkolóval.. Ha a barátnőd hajlandó lett volna 10 métert sétálni, akkor neked nem kell az út közepén megállni és nem büntet meg senki sem.. Ha esetleg 100 métert is hajlandó sétálni, akkor fizetni sem kell a parkolásért és meghívhattad volna egy bambira. Bár vasárnap ez talán nem is játszik..

Dezzie 2008.04.27. 19:27:35

14 komment, mind arról, hogy mer megzizzenni, ha hibázott. Nem az a lényeg, hogy őt megbüntették, hanem hogy a másikkal nem is törődnek! Hahó!

tibi 2008.04.27. 19:32:46

Másikkal nem törődnek, ez van.. Engem is zavar, de ebben az esetben nem hiszem, hogy a rendőr utolérte volna azt az autót, bármilyen gyorsan is tud szaladni:)

Té, mint Tamás 2008.04.27. 19:36:42

A rendőrnéni beszólása pedig vicces volt. :)

kisködmön 2008.04.27. 19:41:36

Ba meg! Cseréld le a nődet egy pontos órára.Ja és talán neki kellene megköszönnöd a büntit.

sish 2008.04.27. 19:44:26

én is jártam ugyanígy annyi különbséggel, h szemet hunytak a papírhiányok felett, figyelmeztettek, h máskor ezt ne. viszont utána jött az izzókészlet, háromszög, elsősegélydoboz téma. persze,h nem volt. és ezért büntettek meg szintén egy tízesre. persze mindez jogos csak bosszantó, h akit igazán meg kellene fingatni, az megússza

HöZsö 2008.04.27. 19:46:17

Azért büntettek ennyire, mert beszóltál. Be Cool, Man, Be Cool!

Méhenkívüli Zsandár 2008.04.27. 19:52:33

Képzeljétek el mi történt. Múltkor menekülő kettesben szedem az Alfával 180-nal a nagyhalászi Júlia Centrál előtt, amikor a motor dallamos üveghangjára felfigyelt egy rendőrnő. Annak rendje és módja szerint meg is állított, és kérte a papírjaimat. A mellettem ülő szenegáli barátom kibújt a pokróc alól, és kézzel-lábbal elmutogatta a rendőrnőnek, hogy a kocsmában felejtettük a jogsit, de nyugodjon meg, megvan, hiszen az nem olyan felesleges dolog, mint az izzókészlet. Én ez alatt az idő alatt két dologgal voltam elfoglalva: próbáltam becsatolni a biztonsági övet és próbáltam elterelni a figyelmem a nő dekoltázsáról. Egyik sem sikerült. Poénnal próbáltam menteni a helyzetet, megkérdeztem tőle, hogy aki ilyen tehetséges a gumibottal, az minek pazarolja a rendőrségnél a tálentumait. Mintha egy pillanatra mosolygott volna a viccen, pedig ennél frappánsabb nem jutott eszembe. Azt hiszem, ki is kellett szállni, mert később az árokban ébredtem. Még mindig felettem állt, Amadou-t addigra beültették egy zöld autóba és elvitték, meg valamiért az autórádiómat is. Mondta, hogy "maga most velem jön", de elmagyaráztam neki, hogy ez mennyire illetlen ismerkedős szöveg rögtön az első alkalommal.

Szerintetek illik ilyenkor felhívni? Nincs meg a száma, de egy haverom állítólag tudja, hol dolgozik.

(Persze csak poén, bocs, ha valakit zavar.)

Host 2008.04.27. 19:53:16

Végre elkezdik piszkálni azokat, akik a parkoló mellett is tilosban parkolnak.
Sztem, ha Gyulu999 elolvassa a kommenteket pöttyedt szomorú lesz, hogy senki nem érti meg az ő nagy problémáját :)

közlekedő 2008.04.27. 20:01:45

Megérdemelted.
Lehet a jogsidat is be kellene vonni.
Már látom a következő írásodat.
-Késésben voltam ,nagyon sietem, ezért gázoltam át, a szabályosan zebrán közlekedő éneklő óvodáscsoport végén.
És még értsünk is meg.

gravy_t 2008.04.27. 20:09:07

ti hülyék vagytok mind.

senkit nem zavarna, hogy a rendőr a tilosban parkolót basztatja, ha az összes többi - sokkal veszélyesebb - szabálysértőt már lekapcsolták volna.

vmaast 2008.04.28. 12:15:34

Aztán arról még nem esett szó ugye, hogy a KRESZ (illetve a kapcsolódó jogszabályok) nem tiltja, hanem szabályozza a tuningolást. Arról meg pláne nem, hogy mennyivel kapart az az alfa, mert ha sebességhatár alatt, akkor az szintén nem szabálysértés :)
Csak a tárgyilagosság kedvéért.
A tilosban parkolás, meg az iratok nélküli vezetés viszont az.
Csak a tárgyilagosság kedvéért.
vm
süti beállítások módosítása