Mi ez itt?

Találkozás a rendőri munkával: a korrupcióval, trehánysággal, nemtörődömséggel. Veled is szemetek voltak? Lehúztak? Átvertek? Küldd el történetedet: zsarufikak@index.hu

Bigyók

Utolsó kommentek

  • dRuparc: blog.hu/user/78633/tab/msg (2011.10.26. 09:55) Pénzbírság minden áron!
  • 2525: Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy ... (2010.07.04. 16:50) Segélyhívó
  • hasas1010: Néhány rossz gyerek kitördelt néhány fa csemetét a szomszédunkba .Mire 5 rendör Mikor a szülök nem... (2010.06.03. 18:21) Fenyít a rendőr
  • Beton Botond (törölt): Rohadt gecik: index.hu/kultur/pol/2010/03/02/ertelmetlen_rendorsegi_razziak_evi_tobb_tizmillioert/ (2010.03.02. 13:05) Fenyít a rendőr
  • zsoloegy: Sziasztok! Igazából azért írok ide, mert egy kicsit bosszús vagyok.Nem azért mert bemértek, hanem ... (2010.02.06. 17:43) Társaság a rendőri visszaélések és szabálytalanságok ellen
  • Szamyla: Szerintem senkinek semmi köze ahhoz hogy ki,mit csinál(t) külföldön vagy akárhol...!!!Nem csak a c... (2009.10.28. 10:59) Móri vigasság
  • wariant: Nagyon sok dolgot tudnék írni árról ki mennyire törvénytisztelő. Még mindig többre tartok egy rend... (2009.10.23. 10:41) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Jó,ez a te véleményed.Tiszteletben tartom.Viszont az enyém merőben más.Engem világéletemben úgy ne... (2009.10.18. 10:20) Móri vigasság
  • Szamyla: Képzeld én elhiszem mert tudom hogy milyen szemetek a magyar rendőrök,és ismerem H.Gézát és R.Ildi... (2009.10.17. 16:34) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Ja,ez még kimaradt: "Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát....!" (2009.10.17. 11:22) Móri vigasság
  • Utolsó 20

Segélyhívó

2008.07.11. 12:14 :: Fikázó

Van egyszer a 107, meg aztán a 112, ahonnan kapcsolnak mindent, ami kell: rendőr, mentő, tűzoltó. Ráadásul felmérés szerint nálunk az egyik legjobb a 112 kezelése - csak az a baj, a hírek másról is szólnak. Na meg a tapasztalat is mást mutat, mint PP is írja:

 

Sziasztok,

Tegnapi nap folyamán a feleségembe belejöttek oldalról totálra széttörve az 1600 km-t futott autónkat.

Bár Ő érkezett az elsőbbségadás kötelező felől, a másik hölgy figyelmetlenül vezetett. De hát a jog őt védi, mert védett útvonalon jött. Na mindegy, de nem is ezért ragadtam tollat, ill. billentyűzetet. Szegény eléggé kikészülve hívott, hogy segítsek rajta. Lévén, hogy a baleset a fővárosban történt és én éppen Békéscsabán tartózkodtam, kissé megnehezítette a dolgot.

 112 tárcsáz.

-          Jó napot kívánok. XY vagyok itt és itt a feleségem balesetet szenvedett és tessék már kimenni.

-          Ööööö melyik város is ez ?

-          Ja bocsánat, Budapest...

-          Ez itt a Békéscsabai rendőrség, ebben én nem tudok segíteni.

-          Ok, akkor kapcsolja kérem az illetékest.

-          Azt nem tudom, ez a Békéscsabai rendőrség. Kérem hívja a tudakozót.

107 tárcsáz

-          Halló, Békéscsabai rendőrség.

-          Budapesten a feleségem balesetet szenvedett….

-          Közbevágva: Sajnos nem tudunk segíteni mert ez itt Békéscsabai rendőrség. Kapcsolom az ügyeletes tisztet.

Kapcsolás

-          Jó napot kívánok, XY vagyok.

-          Az előbb mondtam, hogy nem tudunk segíteni, csak Békés megyén belüli eseménnyel kapcsolatban.

-          Na de mégis nincs véletlenül telefonszáma a másik rendőrséghez ?

-          Van, de csak belső. Hívja a tudakozót.

Ezek után az ordenáré szavakat kihagyva 5 perces folyamatos sípolással jelezné a tévé a mondandómat. Szóval én ne kérjek segítséget a feleségemnek. Ez Magyarország. Később mikor hazaértem megbeszélve a dolgot kiderült, hogy Ők viszont hiába hívták a 112-t mert nem vette fel senki hosszú perceken át, ill. a 107 pedig egyszerűen nem működött.

 

Üdv,PP

 Neked milyen tapasztalatod van?

6 komment

Címkék: baleset rendőr minőség segélyhívó

A bejegyzés trackback címe:

https://zsarufika.blog.hu/api/trackback/id/tr57563603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antonio 2008.07.11. 13:03:11

Senki sem meri kimondani, de felháborító, ami történt - mondják a BRFK dolgozói. Több mint egy hete mindenki az új XVII. kerületi rendőrfőkapitányról beszél, mivel a posztot Salgó László volt országos rfkapitány 28 éves fia kapta, aki 3 (!) éves osztályvezető tapasztalattal bír.

:)

Editor-in-chief · http://nehagydmagadkirabolni.blog.hu/ 2008.07.11. 13:28:01

Nem ismerem az ügyet, de Salgó-ügyben gondolom ez azért senkit nem lep meg, hogy Magyaro-on ilyen történik, de biztos vagyok benne, hogy a szükséges feltételeket teljesíti (végzettség, stb), ezzel szoktak általában ilyesmit magyarázni.

Volt valami riport tégebben, hogy a 112 elég nehézkesen működik, sok kézen megy át a hívás, amíg az illetékeshez jut. Jobb a 107.

A leírt eset szerintem azon kívül, hogy kétségtelenül így történt, szerintem egyedi. Legalábbis a kezelt, fogadott hívások összmennyiségéhez képest.

Miko\'? 2008.07.11. 23:20:04

112, 107, 104, meg a 105 az adott megyei főkapitányság, főügyelet stb-t adja be mind a rendőrségnél mind a mentőnél, tűzoltóságnál. Szóval kicsit érdekes, hogy a második hívás után nem esett le a kedves levél írójának, hogy ő márpedig hiába telefonál 112-re vagy 107-re ígyis úgyis a békés megyei főügyelet fog bejelentkezni. Az ügyeletes meg nem mondott hülyeséget mert a tudakozótól meg lehet kérdezni a baleset helyén illetékes rendőrkapitányság telefonszámát, aztán lehet azt hívni csak az ugye már nem ingyenes, mert városi vonal, de ott van. Az meg szomorú, hogy a kedves feleségnek nem sikerült elérnie a segélyhívón azt akit kellett...

Továbbá ha a levél író kedves eleségébe mentek bele, akkor miért ő a hibás, még akkor is ha a kanyarodó autó védet útról jött? Lehet én nem értettem valamit, vagy nem minden volt egészen leírva, de ha a akanyarodó kanyarodott szabálytalanúl akkor jöhet az a Holdról is, akkor is az lesz a hibás.

Pema 2008.07.12. 00:30:31

A kanyarodó a feleségem volt. Éppen fordult amikor a másik autós 80-al belerohant fékezés nélkül az 50 helyett, 1.5 milliós kárt okozva az autóban. A kereszteződés egy dombtető mögött van kb. 20 méterre. De nem is ez volt a problémám. Macisajt volt, mehetek panaszkodni Istenhez, akkor sem adnak neki igazat.

De nem ezért írtam.
Miért nekem kell tudakozót hivogatnom ?
Miért nem képesek a belső vonalon felhivni azt a kerületet ahol a baleset volt ?
De különben is meg se kérdezte, hogy volt-e sérülés és rámba....ta a telefon az ügyeles tiszt. Ezért telefonáltam vissza.

Lehet, hogy én várok sokat, de ennyi erővel ott halhatott volna meg akárki, amig én a tudakozót hivogatom.

Sokáig éltem külföldön, lehet, hogy csak ott olajozottabban működnek ezek a dolgok.

Üdv,
PP

naiv · http://nagyon.naiv.vagyok 2008.07.14. 17:00:20

en ugyan igy jartam, 107-et hivtam, budapesten, aztan kapcs egyik keruletbol a masikba.. eleg vicces, kb 15 perc kellet hogy panaszkodhassak :)

2525 2010.07.04. 16:50:58

Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy az intenziven kötök ki az se érdekli ha feljelentem ma este nyolckor a lakásomra akar jönni hogy tönkretegye én és a gyermekeim életét mit tegyek segitsenek kérem nagyon félek
süti beállítások módosítása