Zsarufika - Utolsó kommentek
blfr3@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://zsarufika.blog.hu/2008/08/13/penzbirsag_minden_aron/full_commentlist/1#c14788985
Válasz erre: Pénzbírság minden áron!
2011-10-26T09:55:16+02:00
2011-10-26T09:55:16+02:00
dRuparc
http://blog.hu/user/469958
<a rel="nofollow" href="http://blog.hu/user/78633/tab/msg">blog.hu/user/78633/tab/msg</a>
https://zsarufika.blog.hu/2008/07/11/segelyhivo/full_commentlist/1#c10362289
Válasz erre: Segélyhívó
2010-07-04T16:50:58+02:00
2010-07-04T16:50:58+02:00
2525
http://blog.hu/user/476861
Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy az intenziven kötök ki az se érdekli ha feljelentem ma este nyolckor a lakásomra akar jönni hogy tönkretegye én és a gyermekeim életét mit tegyek segitsenek kérem nagyon félek
https://zsarufika.blog.hu/2009/11/17/fenyit_a_rendor/full_commentlist/1#c10040951
Válasz erre: Fenyít a rendőr
2010-06-03T18:21:13+02:00
2010-06-03T18:21:13+02:00
hasas1010
http://blog.hu/user/459373
Néhány rossz gyerek kitördelt néhány fa csemetét a szomszédunkba .Mire 5 rendör Mikor a szülök nem voltak otthon Forro /állitolag spontát/ nyomon Meglátogaták a gyerekeimet akik éppen otthon tartozkodtak egy jegyzö jelenlétében .De ez éllitolag nem holt házkutatás csak spotán forronyom.Amin a szülöknek nem is szükséges otthon lenni.De mivel hogy az egyik gyermek elmult 18 elegendönek itélték a spontán nyomozáshoz.Egyébként a tetteseket megtalálták és mendanom sem kel semmi közünk nem volt az egészhez.Ja és az egyik rendör azt mondta gyerekeknek hogy ha az ő fáit törték volna ki eltörte volna a kezüket.
https://zsarufika.blog.hu/2009/11/17/fenyit_a_rendor/full_commentlist/1#c8903846
Válasz erre: Fenyít a rendőr
2010-03-02T13:05:55+01:00
2010-03-02T13:05:55+01:00
Beton Botond (törölt)
http://blog.hu/user/369935
Rohadt gecik:<br />
<a rel="nofollow" href="http://index.hu/kultur/pol/2010/03/02/ertelmetlen_rendorsegi_razziak_evi_tobb_tizmillioert/">index.hu/kultur/pol/2010/03/02/ertelmetlen_rendorsegi_razziak_evi_tobb_tizmillioert/</a>
https://zsarufika.blog.hu/2008/08/12/tarsasag_a_rendori_visszaelesek_es_szabalytalansagok_ellen/full_commentlist/1#c8607779
Válasz erre: Társaság a rendőri visszaélések és szabálytalanságok ellen
2010-02-06T17:43:01+01:00
2010-02-06T17:43:01+01:00
zsoloegy
http://blog.hu/user/398627
Sziasztok!<br />
Igazából azért írok ide, mert egy kicsit bosszús vagyok.Nem azért mert bemértek, hanem azért mert egy párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten a leálló sávban állt a mérő kocsi, benne két rendőrrel. Kíváncsi voltam, hogy fognak "elmenni" onnan. Hát, mit ne mondjak volt némi szabálytalanság a manőverben.Először is az, hogy ugye civil rendszámú kocsi áll a leálló sávban forgalommal szemben. Ezt úgy hallottam lehet nekik (?)De az, hogy a "menekülési"terv végrehajtásában a leálló sávban haladtak - nem kis sebességgel - kikerülve egy ott parkoló autót - természetesen irányjelző használata nélkül, és a kereszteződésig biztosan hogy a megengedett 50km/óra fölé gyorsított... hát nem tudom, hogy etikus-e hogy így mérjenek illetve ilyen példát mutassanak az állampolgároknak. Ez az eset Nyíregyházán a Kert u. 16. szám előtt történt, 2010.02.06.14.08-kor az LGF 484 frsz ha jól tudom opel szgk-val.<br />
Szóval, eseteleg meg lehet-e óvni a gyorshajtásomat? Szerintetek?<br />
Videó nemsokára fent a <a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com">www.youtube.com</a> on Szabálytalan rendőrök Nyíregyháza 2010-02-06 14" cím alatt lesz megtalálható. A felvételt az utasom készítette :-)<br />
Köszi mindenkinek és jó csemegézést, remélem más is résen lesz...
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7487765
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-28T10:59:36+01:00
2009-10-28T10:59:36+01:00
Szamyla
http://blog.hu/user/340900
Szerintem senkinek semmi köze ahhoz hogy ki,mit csinál(t) külföldön vagy akárhol...!!!Nem csak a civil emberek csinálnak illegális dolgokat,hanem a "mélyen tisztelt" rendőrök is sőt...:S A különbség az osztrák rendőrök és a magyarok között,hogy ők a mi rendőreinkkel ellentétben tényleg szolgálnak és védenek!Az a baj barátom,hogy hiába "intézkednél" a ROMÁK(mert ugye ez a gyűjtőnevük,hiszen a magyaroknak sem PARASZTOK...)ellen,semmi esélyed nem lenne...:)És talán a rendőrök hasznos tagjai társadalmunknak? Mert szerintem abszolút nem...<br />
Légy iszonyat boldog hogy te is rendőr lehetsz,és tiszteld tovább a "Pofázunk és Félünk" mottót!:D:)<br />
További szép napot...!
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7444657
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-23T10:41:39+02:00
2009-10-23T10:41:39+02:00
wariant
http://blog.hu/user/343458
Nagyon sok dolgot tudnék írni árról ki mennyire törvénytisztelő.<br />
Még mindig többre tartok egy rendőrt mint azt a nőt aki pénzért kefélt Olaszországban igaz Ildikó igaz te csak "táncoslány" voltál.Nem tudom ez mennyire volt törvényes ,ha már itt tartunk. Azt mondom az írjon rosszat aki szent és még nem füvezett vagy lopott vagy bármit ami nem törvényes mert aki itt tartózkodik Magyarországon arra a mi törvényeink vonatkoznak aki nyílt utcán mások előtt mást megbotránkoztatva verekszik kiabál stb. az garázdálkodik ezt pedig a magyar törvény büntetni rendeli. Nem tudom Ausztriában hogy van ez? A másik ha ott neki mennél egy osztrák rendőrnek még ha szolgálaton kívül van is mit tennének veled? Bármi is történt ha az én munkatársamat atrocitás érné biztos megvédeném bármi áron úgyhogy rendőrök tartsunk össze tudjátok mint a cigányok akikkel ne merünk intézkedni. A kopasz merciseket akik életükben ne dolgoztak csak kábszert árulnak meg nőket futtatnak azokat ne kell basztatni mert ők is a társadalmunk hasznos tagjai.
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7394771
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-18T10:20:15+02:00
2009-10-18T10:20:15+02:00
Lb (törölt)
http://blog.hu/user/337769
Jó,ez a te véleményed.Tiszteletben tartom.Viszont az enyém merőben más.Engem világéletemben úgy neveltek,hogy tiszteljem a törvényeket.A hazámat. A normákat,szabályokat,és az EMBEREKET!!!!!! Nem úgy,hogy keverjek,mint a kemotoxos légy ezerrel.....hogy háborogjak a normák ellen,a köz ellen.Tiszteletet tanultam,és ahol nem volt,ott messzire elhúztam.Nem fikáztam egyik miniszterelnököt,egyik rendőrt sem....és még sorolhatnám.<br />
Érdekes! Én vajon miért nem kerültem/kerülök soha ilyen helyzetbe????NA ezen tessék elgondolkozni...<br />
A "rossz" vonzza a rosszat.És én a mai napig inkább hiszek egy rendőrnek,mint egy rossz híréről ismert embernek.De,mint mondtam különbözőek vagyunk....<br />
Szép napot kívánok
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7391280
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-17T16:34:28+02:00
2009-10-17T16:34:28+02:00
Szamyla
http://blog.hu/user/340900
Képzeld én elhiszem mert tudom hogy milyen szemetek a magyar rendőrök,és ismerem H.Gézát és R.Ildikót is.Az a baj hogy a rendőrök azt hiszik magukról hogy ők az istenek,és hogy ők mindent megtehetnek.Hát nem így van,mert attól hogy csak egy mezei rendőrök semmivel sem különbek mint mi,sőt...Jah és csak annyit,hogy aki nem volt ott a helyszínen és nem látta saját szemével hogy mi történt,addig szerintem behúzhatná fülét-farkát!!!!Remélem Ildi hogy sikerrel jársz,és megkapja méltó büntetését az a kemény Rendőrfiúka...:S
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7389442
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-17T11:22:37+02:00
2009-10-17T11:22:37+02:00
Lb (törölt)
http://blog.hu/user/337769
Ja,ez még kimaradt: "Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát....!"
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7389432
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-17T11:21:13+02:00
2009-10-17T11:21:13+02:00
Lb (törölt)
http://blog.hu/user/337769
Hmmmm......<br />
A legfontosabb az írásokból kimaradt.<br />
Szerintem itt Móron mindenki ismeri P.Jánost is,na meg H.Gézáékat is!Tehát nem hinném,hogy P.Jánoséknak kéne magyarázkodniuk.:)<br />
Továbbá nem hinném,hogy valaki is elhiszi ezt a KIKOZMETIKÁZOTT történetet!Hitelét vesztette.Bruhaha ENNYI....:D:D:D
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c7375384
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-10-15T18:53:42+02:00
2009-10-15T18:53:42+02:00
tatort
http://blog.hu/user/340132
csak egy kis emlékeztető..90es évek előtt mindenkinek volt m.helye 55-60évesen nyugdija ma korhatár 65 de 68 at akarnak,és rendőr,kataszrofavédelem,tüzolto,fegyőr,vámos mind korkedv.-es utcai rendőrtöl nem sajnálom de a többi brrr (konkrétan tudok olyan főtisztől akinek kávéfőző titk nője is beöltözhetett hiv-nak)
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7345559
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-13T09:54:25+02:00
2009-10-13T09:54:25+02:00
Fikázó
http://blog.hu/user/78633
Mélben jött a komment, így azt én továbbítom:<br />
<br />
"Nem enged a gepem belepni a kommentekhez,ugyhogy szeretnek rajuk itt reagälni.<br />
<br />
Eleg vicces,hogy az en ferjem kezdemenyezett.Ez nekem uj…<br />
<br />
Ha ö csak melleüt a rendörök “büszkesegenek”,P.Janos,biztos,hogy egy darabig nem kel fel onnan.<br />
<br />
Csak azert mert a nyuszika rendör ne provokälja a medvet.<br />
<br />
A kozmetikärol csak annyit,hogy kivanycsi vagyok ti miket sirtatok el a rendörsegen.<br />
<br />
Felig meg lettetek gyilkolva vagy mi?<br />
<br />
Szerintem meg azokkal sem igy bannak…<br />
<br />
De több,mint valoszinü,hogy a ferjem sajät magät ütötte le a gumibottal es ezutän hätrabilincselte a kezet.<br />
<br />
En megszorongattam a sajät kezem es fellöködtem magam a rendörseg elött a lepcsön.<br />
<br />
A ferjem a beszälitäs sorän hozzäverte a fejet az öt beszällito rendörök öklehez es könyökehez.<br />
<br />
A ferjem leköpködte magat aztan ismet megütötte magät a gumibottal.<br />
<br />
Ti azthittetek mindent megtehettek csak azert mert rendörök vagytok?!<br />
<br />
Hogy majd szepen farkunkat behuzva hazamegyünk?!<br />
<br />
Na nem velem !!!<br />
<br />
Sajnos az ilyenek miatt vannak az embereknek rossz velemenyük a rendörökröl.<br />
<br />
Pedig nagyon sokan vannak akik becsületesen vegzik a munkäjukat es nem elnek vissza rendöri mivoltukkal.<br />
<br />
Lehet ezt kellene elöször megtanulni?<br />
<br />
Megfeleni annak,amit kepviselsz…"
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7334827
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-12T11:39:48+02:00
2009-10-12T11:39:48+02:00
tökömkivan
http://blog.hu/user/338393
Kedves Kagy, illetve mindenki aki a rendőrségről negatív véleménnyel van.<br />
<br />
Annyit szeretnék mondani, hogy ez a levél erősen kikozmetikázott, ahogy elöttem szólók már ezt írták. A másik az, hogy ha baj van az első dolga mindenkinek hogy hívja a 107-et, de ha bebaszva szédeleg a "paraszt" az úton és a rendőr mer neki szólni, akkor a rendőr az utolsó tróger a világon. Jah és persze a rendőrnek el kell néznie ha ilyen van, mert ha igazoltatni merné, akkor aztán fenyegetőzik, hogy feljelenti a rendőrt mert őt megütötte és inzultálta. A vicc az egészben az, hogy a rendőrt fogják elmeszelni, mert ebben az országban mindenkinek igaza van, csak a rendőrnek nem. Fent el van baszva nagyon valami, és a rendőr szívja meg mindig. Nem kell mindenkinek mindenért a rendőrt szidni. Jah és kagy, ha egy diszkóban szólsz be valakinek szétverik az agyadat. Ha a rendőrnek akkor ???? Ha azt mondod igen, hazudsz... <br />
Régi időkre nézzen vissza mindenki, amikor még tisztelték a rendőrt, ha bement a diszkóba és felnyomta a világítást vigyázzban állt mindenki, most mi lenne?? Meglincselnék a rendőrt!!! Szégyen gyalázat hogy hová sűlyedt a világ. Mondd mindenki mindent, de azt sem tudja, mi az a Rendőrség, és nap mint nap mit kell kiállni mind az utcán, mind bent a főnököknél!!! ENNYI!!!
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7324573
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-10T20:19:50+02:00
2009-10-10T20:19:50+02:00
Lb (törölt)
http://blog.hu/user/337769
Durva világban élünk...:( Ahol már a "gazembernek" kell szalutálni,s*gét ny*lni,a dolgát végző rendőr felett meg állandóan ítélkezések mennek+sz*rkeverések.És ezt nem kifejezetten a móri bornapon történtekre értettem.Lásd: tüntetések...stb.:(<br />
Abban a világban,ahol feljelentések,névtelen levelek tömkelege érvényesül.Ahol megy ezerrel a sz*rkeverés:D Mert k*rvára ráérnek egyesek.Egyesek,akik irigyek.<br />
És akinek vaj van a füle mögött,azok inkább nézzenek magukba!És talán mélyen hallgathatnának...<br />
Köszönöm
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7324515
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-10T20:12:16+02:00
2009-10-10T20:12:16+02:00
Lb (törölt)
http://blog.hu/user/337769
Nagyon megrázó történet(ugyanakkor erősen kikozmetikázott)...Ezt majd próbáld bizonyítani a rendőrségen.Jövő héten keresd fel a Focust az RTL klub-nál ott meg azt meséld majd el,hogy megerőszakoltak a rendőrök.Ők vevők az elferdített tényekre.<br />
Most megy a szardobálás,hogy minél jobban jöjjetek ki egy olyan balhéból amit a barátod H.Géza(aki egyáltalán nem ismeretlen a rendőrség előtt)és a mélyen tisztelt férjed kezdeményezett!<br />
Majd meglátjuk kinek lesz igaza. <br />
<br />
Ez de odavág....teljesen jogos!!!!!!:)
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7324183
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-10T19:19:16+02:00
2009-10-10T19:19:16+02:00
Tanu2 (törölt)
http://blog.hu/user/337743
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag?fullcommentlist=1#c7321391" class="reply_nick_337536" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7321391 );">@minnike</a>: <br />
Segítség? :DDDDD Most ugrat minket ugye?<br />
Bornapok 2.odik eset "roma" tamadas , rendorsegi reagalas = megfodulas.... igen koszonjuk a segitseget csak igy tovabb!!!!<br />
Hany romat latott on tanulo autoban ulni? Mert 1 kezemen megtudom szamolni, es akkor meg nem beszelve, egy baratomnak van Autosiskolaja nem tolonganak sehol sem a jogsi miatt... Es erdekes modon romakat nem igazoltatnak .. mert az rasszizmus KIVETELEZES, vicc az EGESZ<br />
Fenyes nappal igazoltani, feher embert mert kopasz....NO COMMENT. Szeles latokort mindenkinek, nem ilyen napellenzos beszukultet, mint Minnike draganak...
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7324105
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-10T19:09:26+02:00
2009-10-10T19:09:26+02:00
Tanu2 (törölt)
http://blog.hu/user/337743
Tisztelt "Tanu" :) En mint masik Tanu...<br />
Kerdes: Mi a kozmetika rajta? A rendori brutalitas? <br />
Azt erosen ketlem, tarkon vagtak erre osszerogyott, es meg csak ott kezdodik, a bilincsbevert osztrak kopkodeset ne is emlitsuk. Teroristak voltak v megoltek valakit hogy sz*rra kellett verni? Azert ezt ne magyarazd meg lecci.. persze rendorok "istenek" barmit megtehetnek ezt tudja midnenki "Szolgalunk es vetunk"<br />
A H. Geza pedig napi rendszeresseggel jart be a rendorsegre a munkaja miatt... szal ezt ne feszegessuk. <br />
Ferditesre visszaterve, ki beszelt megeroszakolasrol? (mellesleg nem az elso eset hogy visszaelnek a hatalmukkal,sex, drog, birsag stb... pl:elkobozzak a drogot aztan ok tovabb "adjak", es akkor ne menjunk bele a tobbibe...<br />
Kezdemenyezett az osztrak... te meg hiszel a mesekben? Civil rendor ittasan, karanokodik az nem provokalas? MERT O MEGTEHETI... ezaz
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7322595
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-10T14:16:14+02:00
2009-10-10T14:16:14+02:00
Tanú
http://blog.hu/user/337628
Nagyon megrázó történet(ugyanakkor erősen kikozmetikázott)...Ezt majd próbáld bizonyítani a rendőrségen.Jövő héten keresd fel a Focust az RTL klub-nál ott meg azt meséld majd el,hogy megerőszakoltak a rendőrök.Ők vevők az elferdített tényekre.<br />
Most megy a szardobálás,hogy minél jobban jöjjetek ki egy olyan balhéból amit a barátod H.Géza(aki egyáltalán nem ismeretlen a rendőrség előtt)és a mélyen tisztelt férjed kezdeményezett!<br />
Majd meglátjuk kinek lesz igaza.
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7321391
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-10T10:20:34+02:00
2009-10-10T10:20:34+02:00
minnike
http://blog.hu/user/337536
"Kedves"Hölgyem.<br />
Elöszöris is,ha már megírja ezt a nyomorult levelet,akkor olyan dolgokat írjon meg ami megfelel a valóságnak.<br />
A legfontosabb amit minden állampolgárnak címeznék: Ha baj van,ha problémánk van,akár csak a szomszédunkal akkor jó,hogy ott van a rendőri a segítség,akkor tiszteljük Őket,ugye? Senki nem ismeri a rendőrök munkáját,csak Ő maguk,nekik kell benyelni a mindennapi beszólásokat,sétéseket és ennek ellenére miközben szinte senki nem becsüli a munkájukat,és mégis ha baj van lelkiismeretesen,teljes odaadással az állampolgárok érdekeit nézve végzik munkájukat.Ezt megbecsülni és tisztelni kellene minden egyes embernek!!!
https://zsarufika.blog.hu/2009/10/08/mori_vigassag/full_commentlist/1#c7311671
Válasz erre: Móri vigasság
2009-10-09T10:25:42+02:00
2009-10-09T10:25:42+02:00
kagy
http://blog.hu/user/240581
Na ez a szép. A volt régi kapt. sem volt egy semmi manus, most meg fehérváron feszeng. Látszik is. Szarabb lett minden mint előtte volt. Aki maradt ott az sem egy ok. Volt benne részem. mert ők a hatóság. szarházi huszonéves aki csak azzal van tisztában, hogy ő a rendőr,de a dolgáról fingja nincs. csak erőből mint a politikusok. azoknak legalább eszük van a lopáshoz ezeknek ahhoz sem. Lásd még kb 1 hete megjelent öntömjénező cikket a fehérvári hirlapban a cigányok elleni fellépésről a lomtalanítás alatt. van az arcukon vastag bőr. az egész kamu.még engem faggattak mikor bveszoltam, hogy egész nap megy a cécó.
https://zsarufika.blog.hu/2009/06/26/rajottem_39/full_commentlist/1#c7165837
Válasz erre: Rájöttem!
2009-09-24T06:55:09+02:00
2009-09-24T06:55:09+02:00
Menduarit
http://blog.hu/user/330579
Ha nem is teljes mértékben de egyetértek Veled. Több zsaru is van az ismerőseim között. Sokszor panaszkodnak, hogy a bürokrácia és a főnökség olyan mértékben ellehetetlenítí a munkájukat, hogy szinte már a pálya elhagyását fontolgatják. A törvények, szabályozások-mint a közalkalmazotti területek legtöbbjén- nem a munkákura fekteti a hangsúlyt. Csak akkor vannak Magyarországon rendőrök ha az miniszterelnök és az országos rendőrkapitány úgy gondolja. Lásd a múltbéli zavargások, én egy ilyennek szenvedő alanya voltam, úgy, hogy kijöttem egy kapun és nekem támadtak a zsaruk.
https://zsarufika.blog.hu/2009/09/11/suket_es_vak_1/full_commentlist/1#c7056154
Válasz erre: Süket és vak
2009-09-13T12:17:51+02:00
2009-09-13T12:17:51+02:00
szmoker (Homo Trollicus)
http://blog.hu/user/155588
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/09/11/suket_es_vak_1?fullcommentlist=1#c7045222" class="reply_nick_131611" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7045222 );">@idelle</a>: ki járat le kit? Homályosíts fel minket.<br />
A rendőrjárőr a górét, vagy a góré a beosztottat?<br />
<br />
Vagy netán ez is... konspiráció?<br />
:)
https://zsarufika.blog.hu/2009/09/11/suket_es_vak_1/full_commentlist/1#c7055214
Válasz erre: Süket és vak
2009-09-13T07:53:42+02:00
2009-09-13T07:53:42+02:00
lordart
http://blog.hu/user/288706
Bizonyára a rendőrök is a politikusainktól tanulták, hogy mindenki csak a saját hangját hallja...nem figyel a másikra. Így ők is csak a saját szirénájuk hangját hallották, a megkülönböztetett jelzésre pedig nem is figyeltek fel, annyira megszokták, hogy annak villognia kell...
https://zsarufika.blog.hu/2009/09/11/suket_es_vak_1/full_commentlist/1#c7045229
Válasz erre: Süket és vak
2009-09-11T14:35:28+02:00
2009-09-11T14:35:28+02:00
gyutyka
http://blog.hu/user/202108
Hazudik.
https://zsarufika.blog.hu/2009/09/11/suket_es_vak_1/full_commentlist/1#c7045222
Válasz erre: Süket és vak
2009-09-11T14:35:01+02:00
2009-09-11T14:35:01+02:00
idelle
http://blog.hu/user/131611
te meg nem veszed észre, hogy szervezett lejáratáson veszel részt és beugrasz. ilyen egyszerűen működik az idiotizmus...
https://zsarufika.blog.hu/2008/08/30/konnyu_penz_1/full_commentlist/1#c5902004
Válasz erre: Könnyű pénz
2009-05-19T14:44:10+02:00
2009-05-19T14:44:10+02:00
Lyn30
http://blog.hu/user/275293
Könnyű pénz? ugyan már! ez egy közterület, aki rossz helyen áll, vagy rosszul parkol, ne csodálkozzon, ha megbüntetik (mellesleg nagyon helyesen!).<br />
<br />
Hogy senkit nem zavarnak az össze-vissza parkolók? csak azt nem, aki ezt teszi, mindenki mást igen. P. azt, aki megveszi a garázst, ill. veszi a fáradtságot, hogy megfelelő helyre álljon - ami esetleg kissé távolabb esik az ajtótól! -, vagy csak épségben szeretne végighajtani az úton. <br />
<br />
Nem lóghat a parkoló autó az útra, nem lehet megállni az útkereszteződésben, és a megállni tilos szakaszokon, akkor sem, ha ez a házad előtt van!
https://zsarufika.blog.hu/2009/03/26/tanulsagos_12/full_commentlist/1#c5546179
Válasz erre: Tanulságos
2009-04-15T09:47:15+02:00
2009-04-15T09:47:15+02:00
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik)
http://blog.hu/user/233315
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/03/26/tanulsagos_12?fullcommentlist=1#c5427677" class="reply_nick_52674" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5427677 );">@Én vagyok</a>: <br />
Szerinted abból a népcsoportból nem kerülnek ki bűnözők? Micsoda rasszista diszkrimináció ez, Te náci!
https://zsarufika.blog.hu/2009/03/26/tanulsagos_12/full_commentlist/1#c5543721
Válasz erre: Tanulságos
2009-04-14T22:49:38+02:00
2009-04-14T22:49:38+02:00
Yo! Maaan!
http://blog.hu/user/70993
Jahogy a finoman megfogalmazott zsírosnyakú kancigányokra célzol? Most az miért baj már, hogy leírta, melyik népcsoport tagjai voltak az elkövetők?
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/22/gyorsasag_2/full_commentlist/1#c5543411
Válasz erre: Gyorsaság
2009-04-14T22:27:23+02:00
2009-04-14T22:27:23+02:00
SumQuiSum
http://blog.hu/user/26866
Ez egy filmforgatás. Nézzétek meg, hogy a film elején honnan indulnak a rendőrautók, valamint hallgassátok a megafonon elhangzó rendezői utasításokat...
https://zsarufika.blog.hu/2009/03/26/tanulsagos_12/full_commentlist/1#c5427677
Válasz erre: Tanulságos
2009-04-02T17:17:56+02:00
2009-04-02T17:17:56+02:00
Én vagyok
http://blog.hu/user/52674
A "nem idén barnult legény" rész miatt szégyelld magad!
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c5013056
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-02-26T15:03:52+01:00
2009-02-26T15:03:52+01:00
Avatar
http://blog.hu/user/26974
Kevés a rendőr, kevés a rendőr...<br />
Fenéket. Sosem volt még nagyobb a rendőri állomány! Az átkos "rendőrállam" idején lényegesen kisebb volt a létszám, közelében nem járt a mostani 45000nek, nemhogy a most tervezett 60 000nek!<br />
<br />
"Sosem volt több rendőr"<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-256955">www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-256955</a><br />
<br />
Ráadásul a létszámnövelés nem biztos hogy megoldást hoz a problémákra. Egy kis olvasni való (bár nem valami friss):<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.matud.iif.hu/01aug/sziking.html">www.matud.iif.hu/01aug/sziking.html</a><br />
<br />
Ráadásul 2008 jan 1 óta kb 10000 korábbi határőrt is rendőrként alkalmaznak, mégsem tűnik úgy, hogy megugrott volna a biztonság...<br />
<a rel="nofollow" href="http://tudtad.blog.hu/2009/01/02/rendorsegi_munka_2008_ban">tudtad.blog.hu/2009/01/02/rendorsegi_munka_2008_ban</a>
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/22/gyorsasag_2/full_commentlist/1#c4994584
Válasz erre: Gyorsaság
2009-02-25T09:30:36+01:00
2009-02-25T09:30:36+01:00
Én vagyok
http://blog.hu/user/52674
Nálunk ilyen biztosan nem történne meg. Láttál te már sietős rendőrt? Valószínűleg ki se jöttek volna amíg nem rúgja szét a seggüket az illetékes miniszter, ombudsman és vármegyei fokapitáñ.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4793738
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-02-06T16:20:39+01:00
2009-02-06T16:20:39+01:00
tapioszele
http://blog.hu/user/217017
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4651442" class="reply_nick_96843" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4651442 );">@Hadrian VII.</a>: az a rabló a szemtanú szerint azonnal kiment a hátsó ajtón. Nem is értem, hogy miért kellett körülzárni és átvizsgáéni a házat.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4705415
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-30T13:58:17+01:00
2009-01-30T13:58:17+01:00
tapioszele
http://blog.hu/user/217017
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546317" class="reply_nick_191039" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546317 );">@herut</a>: szeretném leszögezni: a tanácsadó az egykori kollega, aki pénzt tud legálisan kivinni a szerv költségvetéséből. hasznuk nolla, csak baráti alapon lehet ebbe a beosztásba kerülni!
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4659741
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-27T11:19:13+01:00
2009-01-27T11:19:13+01:00
herut
http://blog.hu/user/191039
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4654115" class="reply_nick_63928" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4654115 );">@Unter Bahn</a>: A tiszteletem nekem is azoké,akik tesznek,nem sírnak-rínak keseregnek.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4659670
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-27T11:14:40+01:00
2009-01-27T11:14:40+01:00
herut
http://blog.hu/user/191039
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4654295" class="reply_nick_220955" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4654295 );">@Sedith</a>: Igen!
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4654295
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T19:37:31+01:00
2009-01-26T19:37:31+01:00
Sedith
http://blog.hu/user/220955
Szerintem egyébként ugyanarról beszéltek, csak két külön aspektusból: a bajt mindketten látjátok, de Herutnak megvannak az elvárásai - teszem hozzá jogosan. Valljuk be, ha őt épp kirabolták, és sürgősen segítségre volna szüksége, marhára nem fogja érdekelni, hogy miért nem veszik fel a telefont. Hiába jogosak egyébként Unter kifogásai. CSak azt tapasztalja, hogy nincs segítség.<br />
<br />
A gond, hogy mindenki a kisrendőrbe törli a lábát, mert ő az, aki elérhető közelségben van, és lehet rajta ütni egyet. A kisrendőrt pedig 1-2 év leforgása alatt módszeresen leépíti a cég. <br />
<br />
A mentális váltással egyet kell értsek. Egyrész igaz, hogy mindenki tudna panaszkodni, másrészt sok rendőr potenciális rendőr gyűlölőként tekint az egyszerű emberre, amivel növeli a negatív előítéletet, és megnehezíti a saját dolgát is.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4654115
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T19:17:37+01:00
2009-01-26T19:17:37+01:00
Koczeka, a pampák királya (törölt)
http://blog.hu/user/63928
Tisztelt Herut!<br />
<br />
Az legalább szimpatikus, hogy a demagógiát, félremagyarázást elismered. A számat már én sem tépem, régen megtanítottak már rá, hogy árt az egészségnek. Panaszkodni? Kinek? Az egyiket nem érdekli (úgyis tudja, de nem tud változtatni), a másik meg nem hiszi, ezért "szájtépőnek" nevezi azt, aki a figyelmet próbálja egy problémára odairányítani.<br />
<br />
"...inkább felvenni a telefont...": biztosan rosszul fogamaztam, ezért nem érted: NINCS BENT AZ ÉPÜLETBEN SENKI! Dolgoznak...<br />
<br />
"...Mégis kitől várjátok a megoldást?"<br />
Én speciel már senkitől... Későn kelek, későn fekszek, a munka még néha hiányzik, de mivel a régiekből már SENKI NINCS, így vissza sem vágyódok. Látom hogy hova tartunk, próbálom egy-egy blog bejegyzéssel megvédeni azokat, akik a süllyedő hajóból nem szállhattak ki, de a tiszteletem az övék.<br />
<br />
A szakmád pedig csak azért érdekelt volna, mert furdalt a kíváncsiság, hogy milyen aspektusból látod a dolgokat. És szerintem sok minden rejtve van, előtted is, mások előtt is:-(
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4653977
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T19:03:32+01:00
2009-01-26T19:03:32+01:00
herut
http://blog.hu/user/191039
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4653832" class="reply_nick_63928" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4653832 );">@Unter Bahn</a>: Demagóg,félremagyarázás.Ezért az a vélemény,amit az emberek zöme vall a rendőrségről.Sajnálom!A számat nem tépem,csak elmondtam a véleményemet,a szádat te téped.Nem kéne,inkább felvenni a telefont,nem panaszkodni?!Ugyan így panaszkodhatnánk mindannyian a saját munkahelyünkön.Egyébként memorizálhatnád a Rtv-t,mégis csak megtudnád mi dolga a rendőrségnek,a szolgálati szabályzatból (többek között)meg azt,hogy hogyan!Abban igazad van :"szarból nem lehet várat építeni"!Erről beszélek!Ha már annyira érdekel megmondom : bolti eladó vagyok.Mégis kitől várjátok a megoldást?
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4653832
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T18:49:46+01:00
2009-01-26T18:49:46+01:00
Koczeka, a pampák királya (törölt)
http://blog.hu/user/63928
herut 2009.01.26. 18:17:00<br />
<br />
Barátom! Ez, a kimagyarázás... izomból nem fog menni.<br />
<br />
Nem tudom hogy Neked milyen összehasonlítási alapod van, de bármennyi is, kevés... legalábbis a realityből...<br />
<br />
"...a rendőrség,a rendőrök pontosan azért vannak,hogy felvegyék azt a k.telefont és AZONNAL intézkedjenek!..."<br />
<br />
Kicsoda egye fel a telefont? Az ügyeletes tiszteket beosztásban visszaminősítették, 10-15 eFt-tal lett kevesebb a nettó fizu, miközben munkaidőn túl ők az rk vezetői...egyszemélyben. Ja hogy megvolt az idejük és elmentek? Ha kivár még egy-két évet, vagy a pszichiátriára kerül, vagy öngyilkos lesz, vagy jobbik esetben hátralévő életében parkolópályára kerül. Látta ezt valaki előre? Persze hogy látta! Tett valamit? Hmmm, nemigen... ennél a cégnél sz okos, pontosabban "okoskodó" emberek nem sokra viszik és nem sokáig. De a probléma megoldva: b.technikus vagy balesethelyszínelő bent ül a helyén (tiszti beosztás, diplomához kötött, spec. jogi ismereteket igényelne, de lesz.rva) Tehát ha nem veszi fel a telefont RÖGTÖN, akkor legyen az bárki is, bizonyosan helyszínel.<br />
<br />
<br />
"...Azt beszéld meg a főnököddel,hogy mesterségesen miért csinálnak létszámhiányt!..."<br />
<br />
Miután a rendőr politikai tevékenységet nem folytathat, javaslom hogy ezt a kérdést Te tedd fel a Te parlamenti képviselődnek... persze attól függően, hogy Neked közbiztonságra van-e szükséged, vagy inkább némi "zavarosra"...<br />
<br />
<br />
"...Aztán: Volt eddig plusz havi fizetés,utazási kedvezmény,ruhapénz,jóval több szabadság,mint civileknek,komoly munkáltatói kölcsön,szolgálati lakás,vagy férőhely,stb..."<br />
<br />
Igazad van: volt. A 13.havit eltörölték (hogy tényleg így van-e, nem tudom, én már nem kaphattam). Utazási kedvezmény: arra gondolsz, hogy az intézkedési kényszerért (Rendőrségi Törvény amúgy is kötelezi) lakóhely és munkahely között ingyen vitte a busz (kivéve Volánbusz, ne kérdezd miért). No és amikor már elment az utolsó busz? Vagy még nem jött? Mit gondolsz mit mondtak, amikor azt mondtad, hogy már bocsánat, de a saját autómat/telefonomat nem a Rendőrségnek vásároltam, és térítsék meg a költségét?<br />
<br />
<br />
"...Ne legyél már felháborodva,ha valaki számon kéri a törvényben rögzített feladatok végrehajtását!..."<br />
<br />
A feladatok végrehajtása NINCS törvényben rögzítve. Általános alapelvek vannak, amiknek jól is, meg rosszul is meg lehet felelni. Ha van rá pénz (túrapénz, üzemanyag, autó) akkor jól, egyébként pedig úgy-ahogy. Szarból várat nem lehet építeni, de mégis, az valamiért olyan is...<br />
<br />
<br />
"Tisztelem,becsülöm a munkájukat végző zsarukat és azt szeretném,ha társadalmi megbecsülésük változna,nőne,annyit keresnének,amennyit megérdemelnek,de lássuk be mentális változásra is szükség volna!"<br />
<br />
Megkérdezhetem hogy mit dolgozol? Szvsz nem tisztelsz Te senkit, és ugyanebben a helyzetben most a zsaruk oldalán tépnéd a szád a kiszolgáltatott helyzeted miatt:-(
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4653668
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T18:35:40+01:00
2009-01-26T18:35:40+01:00
Sedith
http://blog.hu/user/220955
A Magyar Rendőrség, mint a magyar társadalom! <br />
<br />
Herut, nálad a pont!<br />
<br />
És most nézzen mindenki magába.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4653505
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T18:17:00+01:00
2009-01-26T18:17:00+01:00
herut
http://blog.hu/user/191039
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4653389" class="reply_nick_192945" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4653389 );">@kureka</a>: Figyelj!<br />
Lehet,hogy nem tanították a rendőr-szakközépben,de a rendőrség,a rendőrök pontosan azért vannak,hogy felvegyék azt a k.telefont és AZONNAL intézkedjenek!Nem pedig azért,hogy sajnáltassák magukat!Azt beszéld meg a főnököddel,hogy mesterségesen miért csinálnak létszámhiányt!Aztán: Volt eddig plusz havi fizetés,utazási kedvezmény,ruhapénz,jóval több szabadság,mint civileknek,komoly munkáltatói kölcsön,szolgálati lakás,vagy férőhely,stb.Ne legyél már felháborodva,ha valaki számon kéri a törvényben rögzített feladatok végrehajtását!Nem általában "fikázzák" a céget,hanem egy-egy konkrét eset kapcsán.Okot meg az olyan felháborodás szolgáltat,mint ami a tolladból ered.<br />
Tisztelem,becsülöm a munkájukat végző zsarukat és azt szeretném,ha társadalmi megbecsülésük változna,nőne,annyit keresnének,amennyit megérdemelnek,de lássuk be mentális változásra is szükség volna!<br />
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4653423
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T18:06:03+01:00
2009-01-26T18:06:03+01:00
kureka
http://blog.hu/user/192945
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4652219" class="reply_nick_39959" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4652219 );">@Kangörény_</a>: <br />
<br />
Te paraszt , azt hiszed, hogy a rendőrök a te szaros kocsidat fogják őrizni !! <br />
Ha ilyen taj parast vagy és az agyad hején káposzta lé van akkor meg is érdemled a 4-iket is !
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4653389
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T18:03:06+01:00
2009-01-26T18:03:06+01:00
kureka
http://blog.hu/user/192945
Sziasztok ! <br />
<br />
Miért kell fikázni a rendőrséget !!<br />
<br />
Amikor kellenek, akkor egyből hívjátok a 107-et, 112-t ! Akkor bezzeg nagyon jók, amikor megkel védeniük beneteket !<br />
<br />
Az csak egy dolog, hogy kevesen vannak, mert anno valamikor 7 rendőrszakközép volt, most van 4. Régebben 5-600 végzett rendőr jött ki évenként az iskolákból, most meg 200-250, ami nem fedezi azt, ahanyan elhegyják a rendőri pályájukat. Miért is ? Nyugdíjba mennek, leszerelnek, leszerelik v.mi oknál fogva, de a legrosszabb : meghalnak. <br />
<br />
Én teljes biztonsággal tudom, hogy egy kezdő rendőr 90-95.000 Ft-ot keresnek !<br />
<br />
Menj el ennyiért dolgzz le egy hónapot, anni felellősségért, és tapló álattal való foglalkozásrét te már azt mondtad volna, hogy dolgozzzon itt a faszom !! De ő még mindig csinálja érted , a rokonodért a barátaidért !!<br />
<br />
Hát gondolkodjatok el rajta, hogy kit és miért fikáztok !
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4653371
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T18:00:55+01:00
2009-01-26T18:00:55+01:00
herut
http://blog.hu/user/191039
A Magyar Rendőrség pontosan olyan,amilyen a magyar társadalom....,de olyan a sport,az ipar,a mezőgazdaság,a közélet,stb.is.<br />
Ne csodálkozzunk!Még egy közhely :Fejétől büdös a hal!
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4653293
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T17:53:24+01:00
2009-01-26T17:53:24+01:00
G.Szabolcs
http://blog.hu/user/86640
Nem vagyok rendőr Meg csak az kéne... Csak egy ember vagyok aki halas a rendőröknek mert megmentették az életét...<br />
És a családjáét<br />
<br />
Nem azt mondom,hogy nem hibáznak de erre blogot alapítani?<br />
Ez gusztustalan és visszataszító…<br />
<br />
Bárki bármit mond<br />
<br />
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652986
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T17:22:16+01:00
2009-01-26T17:22:16+01:00
Sedith
http://blog.hu/user/220955
Nagy hiba a szar rendőrségért azt a szerencsétlent szidni, aki 90.000 Ft-ért (és nem 120.000-ért kedves "Z") kint áll a hidegben, melegben, rossz minőségű műszálas, ótvarul kinéző egyenruhában (amiből egyébként valakinek jó nagy haszna származik, mert az a szar aranyárban van), és szivatja az embereket. (mert ha nem szivatja, megfenyítik, azt mondják rá, nem dolgozik, stb. - személy szerint ezt nevezem statisztikai látványrendőrségnek)<br />
<br />
Ugyanolyan rossz neki is ugyanamiatt, mint nektek. Ugyanezért diszfunkcionális a rendőrség is. De ezt belátni, na ehhez kellene ész.<br />
<br />
Egyébként, ne féljetek, minél jobban megy lefelé a rendőrök megítélése, ezzel egyenes arányban fog romlani a munkájuk színvonala is. Ki akar dolgozi ilyen körülmények között úgy, hogy meg se becsülik? <br />
<br />
(nemrég ugye az is felvetődött, hogy a rendőrnek érettségi sem kell - kedves vezetőink, csak így tovább! emeljük a színvonalat!)
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652790
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T17:02:43+01:00
2009-01-26T17:02:43+01:00
bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu
http://blog.hu/user/218251
Most olvasom, hogy fehérváron is kirámoltak egy Tak. Szövetkezetet...
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/22/gyorsasag_2/full_commentlist/1#c4652761
Válasz erre: Gyorsaság
2009-01-26T16:59:49+01:00
2009-01-26T16:59:49+01:00
Tzimisce
http://blog.hu/user/113251
Ez kemény, bár szerintem nem valódi a videó.<br />
Sajnos el tudom képzelni, hogy megtörténhet a valóságban is.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652738
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:57:17+01:00
2009-01-26T16:57:17+01:00
osborne
http://blog.hu/user/181056
röhögnivaló a brfk
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652736
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:56:46+01:00
2009-01-26T16:56:46+01:00
bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu
http://blog.hu/user/218251
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4652319" class="reply_nick_118619" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4652319 );">@Ronald</a>: Basszus igazad van! Ezúton is elnézést az ezredestől! Nem a sajátomtól...
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652722
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:55:44+01:00
2009-01-26T16:55:44+01:00
Domonkos7
http://blog.hu/user/171796
Nincs értelme a rendőrséget kollektíven felelőssé tenni, mint ahogy a munkanélkülieket, kisfizetésűeket, brókereket stb. sem a bűnözés növekedéséért...egyszerűen tény, hogy az egyént egyre kevésbé becsülik meg, legyen civil vagy rendőr. Akit nem becsülnek meg annak nem lesz becsülete...és fordítva. Ajánlom Platón az "Állam" című művét, ott is a demokrácia és a diktatúra közti átmenetet. Önmagunknál kezdődik a változás, a rendszerek életciklusa viszont inkább évtizedes, évszázados.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652691
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:52:56+01:00
2009-01-26T16:52:56+01:00
Koczeka, a pampák királya (törölt)
http://blog.hu/user/63928
Ja, még egy valami: a "rendőr" - tudjátok az a kis bizbasz egyenruhás mitugrász - az csak azt csinálja, amit mondanak neki. Ha bírság kell, bírságol. Ha feljelentés kell, feljelent. Ha felderítés kell... no akkor "kozmetikázik", mert felderíteni amúgy nem olcsó dolog... Ha meg ütni kell a polgárt, hát üti: vazze, a Tesco-ban is azt csinálja a mindenes, amit éppen kiadnak neki, különben mehet a Dunának, de legalábbis munkanélkülinek...
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652631
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:49:05+01:00
2009-01-26T16:49:05+01:00
Koczeka, a pampák királya (törölt)
http://blog.hu/user/63928
Üdv! '89-óta egyfolytában "rendőrállamoznak" bizonyos körök... eredménnyel, a rendszerváltás óta a Rendőrség létszáma felére csökkent. De mindez természetesen statisztikailag nemhogy rontaná, sőt növeli a közbiztonságot!!! Főleg azokban a városokban és falvakban, ahonnan Pestre vezényelték a járőröket és kmb-seket, hogy a pesti polgár "érezze a biztonságot":-DDD<br />
<br />
Vagy van netán, aki kételkedik abban, hogy potens a Rendőrség??? No akkor jogosítványt, forgalmit, személyit... különbenis: nemtuttahogyabelvárosbanmáregyjóidejetiloscigerettázni???????????????? 'Oszt még az ilyen beszél jogbiztonságról...
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652490
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:39:11+01:00
2009-01-26T16:39:11+01:00
éljen"Z" éljen"Z" éljen"Z" éljen"Z"
http://blog.hu/user/192323
A rendőrség fő feladata az általános személy és vagyonbiztonság megteremtése fenntartása. Ugyanis társadalmi berendezkedésünk alapja a magántulajdon és minden rendszer a tulajdonhoz igazodik bár ez sajnos sok zsarunak már bonyolult. <br />
<br />
Nem mindegyuk tehet róla....<br />
<br />
Ki akar havi 120ezerért minusz tízben járőrözni a nyolcban, vagy BAZmegyében???<br />
<br />
Lepukkant Opellel meg OCTÁVIÁVAL???<br />
Ócska felszereléssel kifizetelen túlórákkal???<br />
<br />
Sebességmérés, jónapotkívánok közútigépjárműellenörzés papirokatlegyenszíves, kisember egrecéroztatása és tömegoszlatás. Ebben MA ki is merül a tevékenységi kör legnagyobb szelete a rendőrségnél. <br />
<br />
AMIKOR MEG FELTÖRIK MEG ELLOPJÁK VAGY MEGSZÚRJÁK VAGY MEGVERIK CSAK ÁLLNAK ÉS NÉZNEK MINT AKIT KÍNOZNAK MERT MEGINT ESEMÉNY VAN ÉS KI KÉNE SZOLGÁLNI AZ ÁLLAMPOLGÁRT. <br />
PERSZE EZ NEMOLYAN FASZA MINT LOCSOLNI KÉKVÍZZEL A TÖMEGET GLOBÁLMELEGEDÉSES OKTÓBERI ÉJSZAKÁN. BÁR AZ ÉN ADOM BÁNJA AZT, HOGY A ZSARUK EGY RÉSZE ÓTVAR, TANULATLAN, ERŐSZAKOS, BUNKÓ... <br />
<br />
SZOGÁLNI ÉS VÉDENI AZ ÉN A MI PÉNZÜNKBŐL! A RENDŐRSÉG ÉRTÜNK VAN, CSAK EZT ŐK MÉG NEMÉRZIK ÁT. VALAMIÉRT NEM...<br />
Erröl is lehetne irogatni litániákat, bár felesleges időpocsékolás!<br />
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652319
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:26:24+01:00
2009-01-26T16:26:24+01:00
Ronald
http://blog.hu/user/118619
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4651810" class="reply_nick_218251" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4651810 );">@bontókalapács</a>: Egy lófaszt fog neked Bordás ezredes segíteni - ha te folyton le-örnagyozod.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652222
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:21:07+01:00
2009-01-26T16:21:07+01:00
bonobonohu
http://blog.hu/user/4818
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4651442" class="reply_nick_96843" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4651442 );">@Hadrian VII.</a>: mi lett volna? nem olvastad, hogy azóta kirámoltak 2-3 bankot? na, szerinted ki volt az? :-P :-D<br />
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652219
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:20:49+01:00
2009-01-26T16:20:49+01:00
Dr Kangörény
http://blog.hu/user/39959
Rendőr segít? Ha-ha-ha! Mondjuk ha elkapták volna azokat, akik háromszor törték fel a kocsimat. De nem, ez nem sikerült nekik. Viszont bírságoltak már azért, mert lejárt a személyi igazolványom.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652167
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:16:30+01:00
2009-01-26T16:16:30+01:00
Cigiző
http://blog.hu/user/69276
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4652064" class="reply_nick_47251" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4652064 );">@báró Csekonics</a>: vagy a parkolási bírságra
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652064
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:10:08+01:00
2009-01-26T16:10:08+01:00
báró Csekonics
http://blog.hu/user/47251
Lehet a bankrablónak is közlekedési bírságra kellett? <br />
Amúgy a magyar rendőrség megaLOL
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652019
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:07:14+01:00
2009-01-26T16:07:14+01:00
LiberAll
http://blog.hu/user/61315
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4651758" class="reply_nick_86640" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4651758 );">@G.Szabolcs</a>: Tapasztalataim szerint, a rendőrök nem nagyon segítenek, akkor amikor kéne, ha a rendőrségünk csak fele olyan jó lenne, mint a mentősök, vagy a tűzoltók, akkor nem itt tartanánk, mert ők a rendőrökkel ellentétben, tényleg segíteni akarnak nem csak a munkát elmismásolni. Mondjuk ez nem a rendőrök hibája, ezt nevelte beléjük a vezetés a politika és sajnos a társadalom. Hallotál már olyat, hogy egy tűzoltó nem ment menteni, mert nem volt kedve, vagy nem volt cucc, felszerelés, inkább megfulladnak, a szar cuccban, de nem tudnak a seggükön ülni amikor baj van (lásd lőtértűz.)<br />
Szóval lenne hova fejlődnie a rendőrségnek globálisan, s ez nem csak pénzkérdés, ez fejkérdés is, s amíg a vezetők töketlenek meg megy a régi jó megoldások alkalmazása, addig sehol nem lesz a rendőrség.<br />
Amúgy csak azt lehet fikázni, akit lehet. Érdekes, nincs <br />
mentőfika,<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.google.hu/search?q=ment%C5%91fika&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a">www.google.hu/search?q=ment%C5%91fika&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a</a><br />
<br />
vagy Tűzoltófika<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&hs=Pd8&q=T%C5%B1zolt%C3%B3fika&btnG=Keres%C3%A9s&meta=">www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&hs=Pd8&q=T%C5%B1zolt%C3%B3fika&btnG=Keres%C3%A9s&meta=</a><br />
<br />
(Itt is a lánglovagok jönnek ki...)
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4652008
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:06:25+01:00
2009-01-26T16:06:25+01:00
Lambotze
http://blog.hu/user/136045
Szabikám, ha a rendőrség diszfunkcionális működéséről nemhogy egy blogot, egy egész könyvtárat tele lehetne írni. <br />
<br />
Mellesleg tetszik a stílusod, nem vagy véletlenül rendőr?
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651923
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T16:01:01+01:00
2009-01-26T16:01:01+01:00
skovalsky
http://blog.hu/user/218072
Nem kell nagyon csodálkozni ez is csak egy gittegylet a sok közül, lesznek itt még durvább dolgok is sajnos.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651856
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:56:34+01:00
2009-01-26T15:56:34+01:00
Andie
http://blog.hu/user/42073
Bazzeg Szabolcs, nincs olyan félmondat az írásodban, amiben ne lenne hiba. És Fikázó a szánalmas?...
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651810
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:54:18+01:00
2009-01-26T15:54:18+01:00
bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu
http://blog.hu/user/218251
Szólni kell a Bordás őrnagynak. Annyit ő is tud mint ezek a trafipax-huszárok...
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651804
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:53:51+01:00
2009-01-26T15:53:51+01:00
aTs
http://blog.hu/user/102562
G.Szabolcs:<br />
<br />
<br />
Mert a rendőrök segíteni akarnak. Csak és kizárólag. ők a jók az univerzumban. Ne legyél már ennyire naiv. A rendőr is csak akkor segít rajtad ha neki megéri ...<br />
Esetleg megbüntet mert az egyik izzód halványabb... férgek ezek
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651758
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:50:34+01:00
2009-01-26T15:50:34+01:00
G.Szabolcs
http://blog.hu/user/86640
Az ok, hogy rossz velemenyed van náha valamiről, vagy valakiről..<br />
DE az, hogy azért egy blogot csinálj, hogy eleve fikázz másokat enyhén szólva is visszataszító....<br />
<br />
De ha zsarú gyülülő vagy akkor azt kővánom neked, hogy egyszer legyen rájuk nagy szőkséged és ők ne segítsenek...<br />
<br />
De nem remelnykedj mert fognak neked segíteni, mert ez a hívatásuk. NEked meg az a "hívatásod", hogy fikázd őket...<br />
<br />
Csainlaj akkor a tzoltók, rol a mentősőkről és a többi falabú fakaezű rül is fikázó blogot <br />
<br />
te szánalmas ....
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651725
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:48:30+01:00
2009-01-26T15:48:30+01:00
aTs
http://blog.hu/user/102562
Andie ·<br />
<br />
<br />
Nem kell figyelni a híreket, és fel se fog tűnni naponta 2-3 rablásocska...<br />
<br />
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651710
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:47:22+01:00
2009-01-26T15:47:22+01:00
Lesley
http://blog.hu/user/32896
"a fakabátok falábúak és fakezűek is" - ez teccett, tényleg már csak a fatökű hiányzik
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651706
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:47:02+01:00
2009-01-26T15:47:02+01:00
skovalsky
http://blog.hu/user/218072
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4651442" class="reply_nick_96843" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4651442 );">@Hadrian VII.</a>: Szerinted? :D
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651650
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:43:52+01:00
2009-01-26T15:43:52+01:00
Andie
http://blog.hu/user/42073
Nekem a múltheti után pont ugyanez volt a gondolatom. Meg is jósoltam, hogy 1 héten belül jön a következő, nem is kellett annyit várni.<br />
Boritékolom, hogy mostantól hetente 1, de inkább 2 rablás fog jönni. Lehet, hogy lépni kéne valamit?
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651601
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:41:39+01:00
2009-01-26T15:41:39+01:00
zeneigéniusz
http://blog.hu/user/199436
1. már 2 rablás is van ma<br />
2. ezekről nem a rendőrség tehet<br />
3. az igen erős csúsztatás, hogy "székházát szétlövő"... csap pár lövedék volt és ennyi erővel kaviccsal/csúzlival is dobálhattak volna<br />
4. Gondolom kapsz fizetést az írásokért, különben nem fogalmaznál ilyen bulvárosan.<br />
5. Az, hogy nem kaptál el... hát az sajnálatos eset... de inkább ne kapják el, mint megölje a túszt és saját magát a raboló.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651566
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:39:58+01:00
2009-01-26T15:39:58+01:00
2Bálint
http://blog.hu/user/94931
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok?fullcommentlist=1#c4651442" class="reply_nick_96843" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4651442 );">@Hadrian VII.</a>: Kérdésben a válasz!<br />
<br />
ELTŰNT
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651524
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:37:39+01:00
2009-01-26T15:37:39+01:00
LiberAll
http://blog.hu/user/61315
Éppen most józanodik, szerintem, amúgy tényleg vicc amit a yard ma Mo-n művel. <br />
Ha gyorsan mész egy totál üres úton, akkor megvágnak 30 k-ra, ha kipakolsz egy bankot, akkor meg simán megúszod, hogy is van ez, tudom sántit a példa, mint az egyszeri rendőrjárőr, de azért mégis. <br />
jah fikázó, a "fatökűt " kihagytad, vagy a töketlent már nem akartad fokozni ? :D
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/26/szaporodo_rablasok/full_commentlist/1#c4651442
Válasz erre: Szaporodó rablások
2009-01-26T15:32:53+01:00
2009-01-26T15:32:53+01:00
Hadrian VII.
http://blog.hu/user/96843
"de mindenképpen bátorítja a tetteseket az a tény, hogy a fakabátok falábúak és fakezűek is."<br />
Ööö tényleg, mi lett azzal a rablóval, aki a körülzárt házból eltűnt?:)
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4550516
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T20:56:08+01:00
2009-01-17T20:56:08+01:00
tapioszele
http://blog.hu/user/217017
én Tápiószelén lakom. a közbiztonság rettenetes, sok a munkanélküli, és ami mozdítható az el is mozdul. A rendőrség állandó örssel jelen van, de a feladatuk kizárólag a biciklisek és az autósok bírságolása. Az elmúlt hétvégén pl. 2 betörés is volt, de NYOMRÖGTÍTÉS egyiknél sem történt, kiment egy rendőr, beszélgetett, aztán elment. Ez a szelei helyszínelés. Ha nem árulja be valaki az elkövetőt, soha nem fogják el. Ki se szállnak a gépkocsiból, éjjel jól kivilágítva, hogy messziről láthatóak legyenek járőröznek.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4547351
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T14:44:16+01:00
2009-01-17T14:44:16+01:00
Koczeka, a pampák királya (törölt)
http://blog.hu/user/63928
Nem láttok bele, így érthetően csak "zsarufika" folyik.<br />
<br />
Azt ne várja senki, hogy bárki bennfenntes kitálal: egyrészt senki sem hinne neki, másrészt ő is ugyanúgy megkaná a "korrupt-lusta-köcsög stb" jelzőket. Ez van...<br />
<br />
Persze vannak olyan linkek, ahol lehetne ezt-azt megtudni "állítólag, ill. hallomás szintján"...
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4547046
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T14:07:59+01:00
2009-01-17T14:07:59+01:00
RIO
http://blog.hu/user/35437
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4545701" class="reply_nick_59808" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4545701 );">@bereg</a>: védelmi pénzt most is szednek, magam vagyok a szemtanú. (természetesen nem vagyok, és ha volnék is, akkor sem tennék vallomást.)
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546828
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T13:39:40+01:00
2009-01-17T13:39:40+01:00
Revolver deluxe
http://blog.hu/user/216591
Lehet jót és rosszat is mondani a rendőrségre, az mindenesetre biztos, hogy ilyen tempóban az 15 év múlva az lesz, mint most Brazíliában. Szögesdróttal, három méteres téglafallal körbeveszik a házukat a picit is módosabbak, ahol napi szinten mondjuk akár 1000 dollárnyi pénz megfordul ott már fegyveres biztonsági őr van (és nekik nincs úgy megkötve a kezük, mint a hazai bizt. őröknek), akinek van pénze rá golyóálló autóval jár (éjszaka piros lámpánál meg sem állnak a taxik) és a többi. <br />
<br />
A favellákba vagyis a szegénynegyedekbe, meg minimum 20-30 főből álló rendőrségi csapatok mernek csak bemenni. Ugyanez lesz itthon is. 15 év. Figyeljétek meg.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546599
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T13:11:01+01:00
2009-01-17T13:11:01+01:00
Lesley
http://blog.hu/user/32896
Ezért bezzeg nem vonul utcára a nép, hogy a rendőröknek jobb legyen (ezáltal nekünk is), és hogy kitakarítsák a testületet a csontvázaktól.<br />
Tisztán látszik a töketlenkedésük eredménye: minden napra egy rablás, gyilkosság, és egyre csak nő ezek száma. De most legalább (részben) kiderült, miért. <br />
Én tisztelem a becsületesen dolgozó zsarukat, remélem, többségük az.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546513
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:58:48+01:00
2009-01-17T12:58:48+01:00
lolperec
http://blog.hu/user/132881
hááh.. ez lehetne copy/paste bármelyik állami szervre..<br />
e van skacok.. valami okos kitalálhatna erre valami megoldást, mert sztem kormányok váltakozásával sem fog semmi változni e téren..
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546460
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:51:06+01:00
2009-01-17T12:51:06+01:00
herut
http://blog.hu/user/191039
A pótolhatatlanok...Korlátaikat (vannak!)nem tudják lerombolni.MEGÚJULÁST kívánok!Mindannyiunk érdekében.<br />
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546357
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:38:40+01:00
2009-01-17T12:38:40+01:00
vontod75
http://blog.hu/user/32812
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546317" class="reply_nick_191039" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546317 );">@herut</a>: Vannak visszafoglalkoztatott nyugdíjas tábornokok, főtisztek. Érdekes, hogy visszafoglalkoztatott tiszthelyettesekről nem nagyon hallani.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546336
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:35:48+01:00
2009-01-17T12:35:48+01:00
vontod75
http://blog.hu/user/32812
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546228" class="reply_nick_23308" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546228 );">@NetzArbeit</a>: Na igen. Ha te lennél a helyükben maradnál a rendőrségnél? Az pedig nem az ő hibájuk, hogy a rendőrség csak a kedvezményes nyugdíjjal jelent egyáltalán vonzerőt a munkaerő piacon. Ha ez se lenne ki jönne rendőrnek? A fegyverbuzik és még ki? Elárulom, senki. A társadalmi megbecsültség egyenlő a nullával, a rendszeresített eszközök alkalmatlanok, vagy korlátozottan alkalmasak, a vezetők hozzáállása egyszerűen elképesztő és a rendőrség derékhadát jelentő közterületi állomány nettó 90-120k-t kap kézhez. Ebből kell(ene) megélni a vidéki tiszthelyettesnek nagyfaluba, mert ugye budapesti jelentkező mint a fehér holló.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546317
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:33:34+01:00
2009-01-17T12:33:34+01:00
herut
http://blog.hu/user/191039
Hát...Nem tudom vannak-e még nyugdíjas tábornokok,akik a nyugdíjuk mellett egykori fizetésükért (!),vagy közel azonosért,esetleg autóhasználattal "tanácsadók"?Azok adják a tanácsot,akik egy csődbe ment időszak illusztrisai voltak? Ők,akik idejuttatták a rendőrség társadalmi,anyagi megbecsülését?Akiknek akkori beosztásukban kellet volna kimagaslót teljesíteni?Na,ezeken lehetne sokat spórolni!<br />
Még mindig a rendőrség öncélú saját célkitűzéseit,a polgárok számára érthetetlen normák alapján preferált statisztikai céljait hallatják a valós,biztonságot szolgáló,lakossági vélemény alapján konstruált ,hosszú-és rövid távú feladatok tervezése,végrehajtása helyett.Aztán ezeket nem saját maguknak,hanem a valós biztonság és a polgárok véleménye alapján kellene értékelni.Vagy nem? Más alapokra helyezni az oktatást,egyéb képzést! (Mentális alapok erősítése,tiszta erőből!)<br />
Egyébként meg a biztonság produkálása pénzbe kerül a Föld minden országában.Kurva sok pénzbe!Aki ezen spórol,vagy ésszerűtlenül,nem felelősségteljesen gazdálkodik,az bűnösen veszélyezteti mások,ha úgy tetszik a társadalom biztonságát.Szerintem.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546260
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:26:41+01:00
2009-01-17T12:26:41+01:00
vontod75
http://blog.hu/user/32812
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546220" class="reply_nick_215661" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546220 );">@Stern James</a>: A drog, a zárjegynélküli cigaretta terítés nem csak a rendőrökre jellemző. Posta autó, mentőautó szinte sosincs ellenőrizve. Gyenge pontot pedig mindenhol lehet találni. <br />
Mondjuk a motors rendőrökről én fél millát hallottam, de úgy látszik az objektív felelősség emelte a tétet.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546228
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:22:19+01:00
2009-01-17T12:22:19+01:00
NetzArbeit
http://blog.hu/user/23308
Miközben elöregszik a társadalom és az aktív dolgozók nem tudják eltartani nyugdíjasokat, negyevenéves emberek mennek nyugdíjba a rendőrségtől, akiket az aktív dolgozóknak és az államnak kell eltartani. Ja és hogy azért mert különös terhelésnek vannak kitéve a munkájuk során? <br />
Akkor miért van az, hogy alig várják a nyugdíjazást, hogy mehessenek melózni a nyugdíj mellett? <br />
Személy szerint háromféle nyugdíjat fizetek és nem biztos, hogy megérem a korhatárt, mert napi 12 órát dolgozok. <br />
Igaz mehettem volna rendőrnek is és akkor már nem kellene dolgoznom...
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546220
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:21:18+01:00
2009-01-17T12:21:18+01:00
Stern James
http://blog.hu/user/215661
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546144" class="reply_nick_32812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546144 );">@vontod75</a>: Én ezt fordítva képzelem el, 4 éve beszélgettem egy rendőr ismerősömmel, aki azt mondta, vidékről azért jönnek fel motor rendőrnek, mert "itt havi 1 milliót lehet keresni".<br />
<br />
Ezt az egyébként szintén korrupt ismerősöm mesélte szörnyülködve.<br />
<br />
A logika fordított, nem a rendőr korrumpálódik, hanem a bűnöző hajlamú jelentkezik rendőrnek, hogy szabadabban mozoghasson, gyűjtse a pénzt, terjeszthesse a drogot (tegnapi hír egy ilyen letartóztatás), vagy amit szeretne.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546202
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:19:08+01:00
2009-01-17T12:19:08+01:00
Stern James
http://blog.hu/user/215661
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546148" class="reply_nick_187921" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546148 );">@1953</a>: Igaz! De harcjárművek még vannak, pár éve még régi rendszámosat is láttam.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546181
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:14:35+01:00
2009-01-17T12:14:35+01:00
Tzimisce
http://blog.hu/user/113251
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546098" class="reply_nick_51185" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546098 );">@tompus</a>: Valóban, el is felejtettem egy fontos tényt. Amíg nem tudnak bevezetni egy normális intézkedési sablon papírt, ami 5 perc alatt kitölthető, a magyar rendőr lusta lesz intézkedni, mert utána fél óráig körmölheti a jelentést.<br />
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546148" class="reply_nick_187921" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546148 );">@1953</a>: Hát persze. Ezt a fenomenális következtetést hogyan is vontad le?
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546166
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:12:14+01:00
2009-01-17T12:12:14+01:00
vontod75
http://blog.hu/user/32812
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546148" class="reply_nick_187921" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546148 );">@1953</a>: Ja az ország leépülése meg akkor kezdődött, amikor ezeket beszavazták a parlamentbe.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546148
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:10:05+01:00
2009-01-17T12:10:05+01:00
1953
http://blog.hu/user/187921
A rendőrség leépülése akkor kezdődött,amikor saját honfitársaira támadt,és nem csapott szét azok között,akik erre utasitották.Stern James,a sorkatonai szolgálat évekkel ezelőtt megszűnt.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546144
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:09:36+01:00
2009-01-17T12:09:36+01:00
vontod75
http://blog.hu/user/32812
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546087" class="reply_nick_113251" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546087 );">@Tzimisce</a>: A motoros rendőr korrupciója hű lenyomata a mai magyar közéletnek.De azt se feledjük el, hogy a tánchoz ketten kellenek, csakhát ugye a zsebredolgozó rendőr még mindig olcsóbb, mint kifizetni a bírságot, vagy visszaszerezni az elvett vezetői engedélyt. Kicsit fura, hogy nagyjaink a pénzpiaci válság hatására tervet dolgoztak ki arra, hogy a kölcsönökkel érintett rendőröket fokozott korrupcióveszély miatt figyelni kelljen, de az eszébe se jutott senkinek, hogy esetleg a rend(etlen)őrség is tehetne valamit. (kedvezméynes munkáltatói kölcsön, béreltérítés stb).
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546114
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:05:36+01:00
2009-01-17T12:05:36+01:00
Döglött Guminyúl (törölt)
http://blog.hu/user/181848
- túlórát 15o óráig CSAK szabadidőben megváltatni<br />
<br />
Akkor is kell 50 %-ot fizetni...
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546098
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:02:27+01:00
2009-01-17T12:02:27+01:00
tompus
http://blog.hu/user/51185
Sajnos ez jellemző az országra. Mindent leépíteni még azt is, amire nagy szükség lenne.<br />
A posztoló azért azt kihagyta, hogy be kellene vezetni a minőségbiztosítást is (na nem a papírkitöltőst, hanem valami normálisat), hogy a nem a rendőrség állományába valókat ki lehessen tenni. De amíg ennyire nem vonzó ez a pálya, addig a leghülyébbek is maradhatnak.<br />
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546087
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T12:00:53+01:00
2009-01-17T12:00:53+01:00
Tzimisce
http://blog.hu/user/113251
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4546053" class="reply_nick_169272" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4546053 );">@na_most_akkor</a>: nyekk-nek abból az egy szempontból igaza van, hogy a motoros rendőrök jelentős része nagyon lehúzós.<br />
Tudom, hogy nehéz megélni a havi 100k-ból, de azért ne szedjük már le zsebre a többszörösét.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546056
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T11:55:34+01:00
2009-01-17T11:55:34+01:00
Tzimisce
http://blog.hu/user/113251
Minden állami cégnél ez megy sajnos.<br />
Egyre több igazgató, osztályvezető lesz kinevezve, egy csomó sleppel, a melót meg egyre kevesebben végzik, egyre kevesebb pénzből.<br />
A közteresek is ezt szívják.<br />
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4545854" class="reply_nick_216729" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4545854 );">@andd</a>: Azok akik az utcán dolgoznak, nekik ténylge nem nagy baj, hogy elmehetnek 45 évesen nyugdíjba. A tisztek, akik nem sok mindent dolgoznak, na nekik valóban nem kéne nyugdíjba menniük, majd visszamenni egy másik céghez nyugdíj mellett dolgozni...
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546053
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T11:55:22+01:00
2009-01-17T11:55:22+01:00
na_most_akkor
http://blog.hu/user/169272
Na most akkor azt mondjátok, hogy a rendőrségre nincs szükség, mert csak egy szemét banda, zsebre bírságol, és a nínós autóban SZEMMEL LÁTHATÓLAG nem járőrök ülnek?<br />
Akkor ki kell rúgni mindet, és sajnos tényleg az jön, amit SternJames jósol. És ezt megköszönhetjük az olyan agyatlanoknak mint öcsisajt, nyekk vagy andd.<br />
<br />
Néhány évvel ezelőtt ugyanezt csinálták a honvédséggel. Ha meg majd valami baj lesz a kedves szomszédainkkal, akkor imádkozzatok, hogy segítsen a NATO, az EU, vagy az atyaúristen.
https://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo/full_commentlist/1#c4546025
Válasz erre: Jelen vagy jövő?
2009-01-17T11:51:48+01:00
2009-01-17T11:51:48+01:00
Stern James
http://blog.hu/user/215661
<a href="http://zsarufika.blog.hu/2009/01/17/jelen_vagy_jovo?fullcommentlist=1#c4545785" class="reply_nick_74572" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4545785 );">@galicius</a>: Pl. a halottaskocsi gépjárműadó-mentes, pedig magáncégek kezében van, nem tartanám rossz megoldásnak, ha a rendőrautó is az lenne.<br />
Jelenleg úgy néz ki, hogy a polgárőrök és a szociális ételszállítók is megkapják a cégautóadót, ami nem kis összeg, tehát a fenti elképzelés csak álom.<br />
<br />
A Honvédségnek vannak olyan személyautói, amiket harcjárműként vizsgáztatnak (saját maguk, tehát nincs fék se rajta adott esetben), nincs KGFB-je, és egy nincstelen sorkatona ha vezeti, és Nekedjön, perelheted a HM-et.<br />
<br />
Más kérdés, hogy a Rendőrség, ha belehúzna a balesetmegelőzésbe, milliárdokat spórolna a biztosítóknak - tehát én látok reményt egy együttműködésre, esetleg ingyenes KGFB-vel.