Mi ez itt?

Találkozás a rendőri munkával: a korrupcióval, trehánysággal, nemtörődömséggel. Veled is szemetek voltak? Lehúztak? Átvertek? Küldd el történetedet: zsarufikak@index.hu

Bigyók

Utolsó kommentek

  • dRuparc: blog.hu/user/78633/tab/msg (2011.10.26. 09:55) Pénzbírság minden áron!
  • 2525: Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy ... (2010.07.04. 16:50) Segélyhívó
  • hasas1010: Néhány rossz gyerek kitördelt néhány fa csemetét a szomszédunkba .Mire 5 rendör Mikor a szülök nem... (2010.06.03. 18:21) Fenyít a rendőr
  • Beton Botond (törölt): Rohadt gecik: index.hu/kultur/pol/2010/03/02/ertelmetlen_rendorsegi_razziak_evi_tobb_tizmillioert/ (2010.03.02. 13:05) Fenyít a rendőr
  • zsoloegy: Sziasztok! Igazából azért írok ide, mert egy kicsit bosszús vagyok.Nem azért mert bemértek, hanem ... (2010.02.06. 17:43) Társaság a rendőri visszaélések és szabálytalanságok ellen
  • Szamyla: Szerintem senkinek semmi köze ahhoz hogy ki,mit csinál(t) külföldön vagy akárhol...!!!Nem csak a c... (2009.10.28. 10:59) Móri vigasság
  • wariant: Nagyon sok dolgot tudnék írni árról ki mennyire törvénytisztelő. Még mindig többre tartok egy rend... (2009.10.23. 10:41) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Jó,ez a te véleményed.Tiszteletben tartom.Viszont az enyém merőben más.Engem világéletemben úgy ne... (2009.10.18. 10:20) Móri vigasság
  • Szamyla: Képzeld én elhiszem mert tudom hogy milyen szemetek a magyar rendőrök,és ismerem H.Gézát és R.Ildi... (2009.10.17. 16:34) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Ja,ez még kimaradt: "Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát....!" (2009.10.17. 11:22) Móri vigasság
  • Utolsó 20

Utolsó kommentek:

2525 2010.07.04. 16:50:58

Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy az intenziven kötök ki az se érdekli ha feljelentem ma este nyolckor a lakásomra akar jönni hogy tönkretegye én és a gyermekeim életét mit tegyek segitsenek kérem nagyon félek

Bejegyzés: Segélyhívó

hasas1010 2010.06.03. 18:21:13

Néhány rossz gyerek kitördelt néhány fa csemetét a szomszédunkba .Mire 5 rendör Mikor a szülök nem voltak otthon Forro /állitolag spontát/ nyomon Meglátogaták a gyerekeimet akik éppen otthon tartozkodtak egy jegyzö jelenlétében .De ez éllitolag nem holt házkutatás csak spotán forronyom.Amin a szülöknek nem is szükséges otthon lenni.De mivel hogy az egyik gyermek elmult 18 elegendönek itélték a spontán nyomozáshoz.Egyébként a tetteseket megtalálták és mendanom sem kel semmi közünk nem volt az egészhez.Ja és az egyik rendör azt mondta gyerekeknek hogy ha az ő fáit törték volna ki eltörte volna a kezüket.

Bejegyzés: Fenyít a rendőr

zsoloegy 2010.02.06. 17:43:01

Sziasztok!
Igazából azért írok ide, mert egy kicsit bosszús vagyok.Nem azért mert bemértek, hanem azért mert egy párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten a leálló sávban állt a mérő kocsi, benne két rendőrrel. Kíváncsi voltam, hogy fognak "elmenni" onnan. Hát, mit ne mondjak volt némi szabálytalanság a manőverben.Először is az, hogy ugye civil rendszámú kocsi áll a leálló sávban forgalommal szemben. Ezt úgy hallottam lehet nekik (?)De az, hogy a "menekülési"terv végrehajtásában a leálló sávban haladtak - nem kis sebességgel - kikerülve egy ott parkoló autót - természetesen irányjelző használata nélkül, és a kereszteződésig biztosan hogy a megengedett 50km/óra fölé gyorsított... hát nem tudom, hogy etikus-e hogy így mérjenek illetve ilyen példát mutassanak az állampolgároknak. Ez az eset Nyíregyházán a Kert u. 16. szám előtt történt, 2010.02.06.14.08-kor az LGF 484 frsz ha jól tudom opel szgk-val.
Szóval, eseteleg meg lehet-e óvni a gyorshajtásomat? Szerintetek?
Videó nemsokára fent a www.youtube.com on Szabálytalan rendőrök Nyíregyháza 2010-02-06 14" cím alatt lesz megtalálható. A felvételt az utasom készítette :-)
Köszi mindenkinek és jó csemegézést, remélem más is résen lesz...

Bejegyzés: Társaság a rendőri visszaélések és szabálytalanságok ellen

Szamyla 2009.10.28. 10:59:36

Szerintem senkinek semmi köze ahhoz hogy ki,mit csinál(t) külföldön vagy akárhol...!!!Nem csak a civil emberek csinálnak illegális dolgokat,hanem a "mélyen tisztelt" rendőrök is sőt...:S A különbség az osztrák rendőrök és a magyarok között,hogy ők a mi rendőreinkkel ellentétben tényleg szolgálnak és védenek!Az a baj barátom,hogy hiába "intézkednél" a ROMÁK(mert ugye ez a gyűjtőnevük,hiszen a magyaroknak sem PARASZTOK...)ellen,semmi esélyed nem lenne...:)És talán a rendőrök hasznos tagjai társadalmunknak? Mert szerintem abszolút nem...
Légy iszonyat boldog hogy te is rendőr lehetsz,és tiszteld tovább a "Pofázunk és Félünk" mottót!:D:)
További szép napot...!

Bejegyzés: Móri vigasság

wariant 2009.10.23. 10:41:39

Nagyon sok dolgot tudnék írni árról ki mennyire törvénytisztelő.
Még mindig többre tartok egy rendőrt mint azt a nőt aki pénzért kefélt Olaszországban igaz Ildikó igaz te csak "táncoslány" voltál.Nem tudom ez mennyire volt törvényes ,ha már itt tartunk. Azt mondom az írjon rosszat aki szent és még nem füvezett vagy lopott vagy bármit ami nem törvényes mert aki itt tartózkodik Magyarországon arra a mi törvényeink vonatkoznak aki nyílt utcán mások előtt mást megbotránkoztatva verekszik kiabál stb. az garázdálkodik ezt pedig a magyar törvény büntetni rendeli. Nem tudom Ausztriában hogy van ez? A másik ha ott neki mennél egy osztrák rendőrnek még ha szolgálaton kívül van is mit tennének veled? Bármi is történt ha az én munkatársamat atrocitás érné biztos megvédeném bármi áron úgyhogy rendőrök tartsunk össze tudjátok mint a cigányok akikkel ne merünk intézkedni. A kopasz merciseket akik életükben ne dolgoztak csak kábszert árulnak meg nőket futtatnak azokat ne kell basztatni mert ők is a társadalmunk hasznos tagjai.

Bejegyzés: Móri vigasság

Lb (törölt) 2009.10.18. 10:20:15

Jó,ez a te véleményed.Tiszteletben tartom.Viszont az enyém merőben más.Engem világéletemben úgy neveltek,hogy tiszteljem a törvényeket.A hazámat. A normákat,szabályokat,és az EMBEREKET!!!!!! Nem úgy,hogy keverjek,mint a kemotoxos légy ezerrel.....hogy háborogjak a normák ellen,a köz ellen.Tiszteletet tanultam,és ahol nem volt,ott messzire elhúztam.Nem fikáztam egyik miniszterelnököt,egyik rendőrt sem....és még sorolhatnám.
Érdekes! Én vajon miért nem kerültem/kerülök soha ilyen helyzetbe????NA ezen tessék elgondolkozni...
A "rossz" vonzza a rosszat.És én a mai napig inkább hiszek egy rendőrnek,mint egy rossz híréről ismert embernek.De,mint mondtam különbözőek vagyunk....
Szép napot kívánok

Bejegyzés: Móri vigasság

Szamyla 2009.10.17. 16:34:28

Képzeld én elhiszem mert tudom hogy milyen szemetek a magyar rendőrök,és ismerem H.Gézát és R.Ildikót is.Az a baj hogy a rendőrök azt hiszik magukról hogy ők az istenek,és hogy ők mindent megtehetnek.Hát nem így van,mert attól hogy csak egy mezei rendőrök semmivel sem különbek mint mi,sőt...Jah és csak annyit,hogy aki nem volt ott a helyszínen és nem látta saját szemével hogy mi történt,addig szerintem behúzhatná fülét-farkát!!!!Remélem Ildi hogy sikerrel jársz,és megkapja méltó büntetését az a kemény Rendőrfiúka...:S

Bejegyzés: Móri vigasság

Lb (törölt) 2009.10.17. 11:22:37

Ja,ez még kimaradt: "Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát....!"

Bejegyzés: Móri vigasság

Lb (törölt) 2009.10.17. 11:21:13

Hmmmm......
A legfontosabb az írásokból kimaradt.
Szerintem itt Móron mindenki ismeri P.Jánost is,na meg H.Gézáékat is!Tehát nem hinném,hogy P.Jánoséknak kéne magyarázkodniuk.:)
Továbbá nem hinném,hogy valaki is elhiszi ezt a KIKOZMETIKÁZOTT történetet!Hitelét vesztette.Bruhaha ENNYI....:D:D:D

Bejegyzés: Móri vigasság

tatort 2009.10.15. 18:53:42

csak egy kis emlékeztető..90es évek előtt mindenkinek volt m.helye 55-60évesen nyugdija ma korhatár 65 de 68 at akarnak,és rendőr,kataszrofavédelem,tüzolto,fegyőr,vámos mind korkedv.-es utcai rendőrtöl nem sajnálom de a többi brrr (konkrétan tudok olyan főtisztől akinek kávéfőző titk nője is beöltözhetett hiv-nak)

Bejegyzés: Jelen vagy jövő?

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2009.10.13. 09:54:25

Mélben jött a komment, így azt én továbbítom:

"Nem enged a gepem belepni a kommentekhez,ugyhogy szeretnek rajuk itt reagälni.

Eleg vicces,hogy az en ferjem kezdemenyezett.Ez nekem uj…

Ha ö csak melleüt a rendörök “büszkesegenek”,P.Janos,biztos,hogy egy darabig nem kel fel onnan.

Csak azert mert a nyuszika rendör ne provokälja a medvet.

A kozmetikärol csak annyit,hogy kivanycsi vagyok ti miket sirtatok el a rendörsegen.

Felig meg lettetek gyilkolva vagy mi?

Szerintem meg azokkal sem igy bannak…

De több,mint valoszinü,hogy a ferjem sajät magät ütötte le a gumibottal es ezutän hätrabilincselte a kezet.

En megszorongattam a sajät kezem es fellöködtem magam a rendörseg elött a lepcsön.

A ferjem a beszälitäs sorän hozzäverte a fejet az öt beszällito rendörök öklehez es könyökehez.

A ferjem leköpködte magat aztan ismet megütötte magät a gumibottal.

Ti azthittetek mindent megtehettek csak azert mert rendörök vagytok?!

Hogy majd szepen farkunkat behuzva hazamegyünk?!

Na nem velem !!!

Sajnos az ilyenek miatt vannak az embereknek rossz velemenyük a rendörökröl.

Pedig nagyon sokan vannak akik becsületesen vegzik a munkäjukat es nem elnek vissza rendöri mivoltukkal.

Lehet ezt kellene elöször megtanulni?

Megfeleni annak,amit kepviselsz…"

Bejegyzés: Móri vigasság

tökömkivan 2009.10.12. 11:39:48

Kedves Kagy, illetve mindenki aki a rendőrségről negatív véleménnyel van.

Annyit szeretnék mondani, hogy ez a levél erősen kikozmetikázott, ahogy elöttem szólók már ezt írták. A másik az, hogy ha baj van az első dolga mindenkinek hogy hívja a 107-et, de ha bebaszva szédeleg a "paraszt" az úton és a rendőr mer neki szólni, akkor a rendőr az utolsó tróger a világon. Jah és persze a rendőrnek el kell néznie ha ilyen van, mert ha igazoltatni merné, akkor aztán fenyegetőzik, hogy feljelenti a rendőrt mert őt megütötte és inzultálta. A vicc az egészben az, hogy a rendőrt fogják elmeszelni, mert ebben az országban mindenkinek igaza van, csak a rendőrnek nem. Fent el van baszva nagyon valami, és a rendőr szívja meg mindig. Nem kell mindenkinek mindenért a rendőrt szidni. Jah és kagy, ha egy diszkóban szólsz be valakinek szétverik az agyadat. Ha a rendőrnek akkor ???? Ha azt mondod igen, hazudsz...
Régi időkre nézzen vissza mindenki, amikor még tisztelték a rendőrt, ha bement a diszkóba és felnyomta a világítást vigyázzban állt mindenki, most mi lenne?? Meglincselnék a rendőrt!!! Szégyen gyalázat hogy hová sűlyedt a világ. Mondd mindenki mindent, de azt sem tudja, mi az a Rendőrség, és nap mint nap mit kell kiállni mind az utcán, mind bent a főnököknél!!! ENNYI!!!

Bejegyzés: Móri vigasság

Lb (törölt) 2009.10.10. 20:19:50

Durva világban élünk...:( Ahol már a "gazembernek" kell szalutálni,s*gét ny*lni,a dolgát végző rendőr felett meg állandóan ítélkezések mennek+sz*rkeverések.És ezt nem kifejezetten a móri bornapon történtekre értettem.Lásd: tüntetések...stb.:(
Abban a világban,ahol feljelentések,névtelen levelek tömkelege érvényesül.Ahol megy ezerrel a sz*rkeverés:D Mert k*rvára ráérnek egyesek.Egyesek,akik irigyek.
És akinek vaj van a füle mögött,azok inkább nézzenek magukba!És talán mélyen hallgathatnának...
Köszönöm

Bejegyzés: Móri vigasság

Lb (törölt) 2009.10.10. 20:12:16

Nagyon megrázó történet(ugyanakkor erősen kikozmetikázott)...Ezt majd próbáld bizonyítani a rendőrségen.Jövő héten keresd fel a Focust az RTL klub-nál ott meg azt meséld majd el,hogy megerőszakoltak a rendőrök.Ők vevők az elferdített tényekre.
Most megy a szardobálás,hogy minél jobban jöjjetek ki egy olyan balhéból amit a barátod H.Géza(aki egyáltalán nem ismeretlen a rendőrség előtt)és a mélyen tisztelt férjed kezdeményezett!
Majd meglátjuk kinek lesz igaza.

Ez de odavág....teljesen jogos!!!!!!:)

Bejegyzés: Móri vigasság

Tanu2 (törölt) 2009.10.10. 19:19:16

@minnike:
Segítség? :DDDDD Most ugrat minket ugye?
Bornapok 2.odik eset "roma" tamadas , rendorsegi reagalas = megfodulas.... igen koszonjuk a segitseget csak igy tovabb!!!!
Hany romat latott on tanulo autoban ulni? Mert 1 kezemen megtudom szamolni, es akkor meg nem beszelve, egy baratomnak van Autosiskolaja nem tolonganak sehol sem a jogsi miatt... Es erdekes modon romakat nem igazoltatnak .. mert az rasszizmus KIVETELEZES, vicc az EGESZ
Fenyes nappal igazoltani, feher embert mert kopasz....NO COMMENT. Szeles latokort mindenkinek, nem ilyen napellenzos beszukultet, mint Minnike draganak...

Bejegyzés: Móri vigasság

Tanu2 (törölt) 2009.10.10. 19:09:26

Tisztelt "Tanu" :) En mint masik Tanu...
Kerdes: Mi a kozmetika rajta? A rendori brutalitas?
Azt erosen ketlem, tarkon vagtak erre osszerogyott, es meg csak ott kezdodik, a bilincsbevert osztrak kopkodeset ne is emlitsuk. Teroristak voltak v megoltek valakit hogy sz*rra kellett verni? Azert ezt ne magyarazd meg lecci.. persze rendorok "istenek" barmit megtehetnek ezt tudja midnenki "Szolgalunk es vetunk"
A H. Geza pedig napi rendszeresseggel jart be a rendorsegre a munkaja miatt... szal ezt ne feszegessuk.
Ferditesre visszaterve, ki beszelt megeroszakolasrol? (mellesleg nem az elso eset hogy visszaelnek a hatalmukkal,sex, drog, birsag stb... pl:elkobozzak a drogot aztan ok tovabb "adjak", es akkor ne menjunk bele a tobbibe...
Kezdemenyezett az osztrak... te meg hiszel a mesekben? Civil rendor ittasan, karanokodik az nem provokalas? MERT O MEGTEHETI... ezaz

Bejegyzés: Móri vigasság

Tanú 2009.10.10. 14:16:14

Nagyon megrázó történet(ugyanakkor erősen kikozmetikázott)...Ezt majd próbáld bizonyítani a rendőrségen.Jövő héten keresd fel a Focust az RTL klub-nál ott meg azt meséld majd el,hogy megerőszakoltak a rendőrök.Ők vevők az elferdített tényekre.
Most megy a szardobálás,hogy minél jobban jöjjetek ki egy olyan balhéból amit a barátod H.Géza(aki egyáltalán nem ismeretlen a rendőrség előtt)és a mélyen tisztelt férjed kezdeményezett!
Majd meglátjuk kinek lesz igaza.

Bejegyzés: Móri vigasság

minnike 2009.10.10. 10:20:34

"Kedves"Hölgyem.
Elöszöris is,ha már megírja ezt a nyomorult levelet,akkor olyan dolgokat írjon meg ami megfelel a valóságnak.
A legfontosabb amit minden állampolgárnak címeznék: Ha baj van,ha problémánk van,akár csak a szomszédunkal akkor jó,hogy ott van a rendőri a segítség,akkor tiszteljük Őket,ugye? Senki nem ismeri a rendőrök munkáját,csak Ő maguk,nekik kell benyelni a mindennapi beszólásokat,sétéseket és ennek ellenére miközben szinte senki nem becsüli a munkájukat,és mégis ha baj van lelkiismeretesen,teljes odaadással az állampolgárok érdekeit nézve végzik munkájukat.Ezt megbecsülni és tisztelni kellene minden egyes embernek!!!

Bejegyzés: Móri vigasság