Mi ez itt?

Találkozás a rendőri munkával: a korrupcióval, trehánysággal, nemtörődömséggel. Veled is szemetek voltak? Lehúztak? Átvertek? Küldd el történetedet: zsarufikak@index.hu

Bigyók

Utolsó kommentek

  • dRuparc: blog.hu/user/78633/tab/msg (2011.10.26. 09:55) Pénzbírság minden áron!
  • 2525: Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy ... (2010.07.04. 16:50) Segélyhívó
  • hasas1010: Néhány rossz gyerek kitördelt néhány fa csemetét a szomszédunkba .Mire 5 rendör Mikor a szülök nem... (2010.06.03. 18:21) Fenyít a rendőr
  • Beton Botond (törölt): Rohadt gecik: index.hu/kultur/pol/2010/03/02/ertelmetlen_rendorsegi_razziak_evi_tobb_tizmillioert/ (2010.03.02. 13:05) Fenyít a rendőr
  • zsoloegy: Sziasztok! Igazából azért írok ide, mert egy kicsit bosszús vagyok.Nem azért mert bemértek, hanem ... (2010.02.06. 17:43) Társaság a rendőri visszaélések és szabálytalanságok ellen
  • Szamyla: Szerintem senkinek semmi köze ahhoz hogy ki,mit csinál(t) külföldön vagy akárhol...!!!Nem csak a c... (2009.10.28. 10:59) Móri vigasság
  • wariant: Nagyon sok dolgot tudnék írni árról ki mennyire törvénytisztelő. Még mindig többre tartok egy rend... (2009.10.23. 10:41) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Jó,ez a te véleményed.Tiszteletben tartom.Viszont az enyém merőben más.Engem világéletemben úgy ne... (2009.10.18. 10:20) Móri vigasság
  • Szamyla: Képzeld én elhiszem mert tudom hogy milyen szemetek a magyar rendőrök,és ismerem H.Gézát és R.Ildi... (2009.10.17. 16:34) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Ja,ez még kimaradt: "Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát....!" (2009.10.17. 11:22) Móri vigasság
  • Utolsó 20

Szemtanú

2009.01.15. 13:10 :: Fikázó

A minapi túszejtős-rablásnál előkerült egy idős asszony, aki utoljára látta a rablót, ám  hiába szólt a rendőröknek, nem figyeltek rá; ehelyett lezártak egy tömböt, több száz embert kényszerítve az utcára, a rablót meg hagyták meglógni.


Rácz Jenőné Erzsike a Miklós utca 9. alatt lévő panelházban lakik, ide rohant be az ismeretlen férfi.
- Épp Astor kutyát vittem sétálni, leértünk a földszintre, amikor egy hatalmas csattanásra lettem figyelmes, a rabló akkor törte be az ajtóüveget - idézte fel az izgalmas pillanatokat Erzsike. - Hirtelen egy ember viharzott el mellettem, majdnem fellökött, kinyitotta a másik kaput, majd elrohant a Szentendrei út felé.
Ezt elmondtam a rendőröknek is.

Mások szerint is kiváló helyismerettel rendelkezett a bankrabló.
- Egészen biztos, hogy ismerte a házat - jelentette ki határozottan Román István, gondnok. - A bank felől a másik ajtón lett volna logikus bejönni, ám annak hiába törte volna be az ablakát, nem kilinccsel, hanem kulccsal vagy kapcsolóval nyílik. Ezért inkább megkerülte az egész épületet, és a másik ajtón jött be. Az se kizárt, hogy számított arra, hogy a rendőrök átvizsgálják az épületet, és addig neki lesz elég ideje elszökni a pénzzel. Így is történt: a kommandósok tüzetesen átvizsgálták az háztömböt, minden egyes lakásba becsöngettek és körbenéztek, hátha ott bújt meg a rabló. 

 

Persze, mindig kérik a lakosságot, hogy aki bármit tud, az jelentse - de minek, ha úgysem foglalkoznak vele? Egy bravúros elkapás is lehetett volna - így óriási lebőgés lett.

Ezzel csak újabb embereket "biztatnak" a rablásra, hiszen még a forró nyomos üldözést is elkúrják. Nem véletlenül szaporodtak meg az elmúlt időszakban a különböző bűncselekmények...

51 komment

Címkék: rendőr üldözés forrónyom

A bejegyzés trackback címe:

https://zsarufika.blog.hu/api/trackback/id/tr100879508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.01.15. 13:36:45

Majd megmagyarázzák, hogy ők csak a szabályzat szerint jártak el, és különben is parancsot teljesítettek.

Felelős meg nem lesz, mint ahogy soha nincs.

Voyager 2009.01.15. 13:37:21

én egyáltalán nem csodálkozom ha a kedves magyar rendőrségről van szó

egyszer szándékosan átszorított minket egy idegbeteg suzukis a csepeli gyorsforgalmi úton, nagy szerencsére senki nem jött szembe és az árokban sem kötöttünk ki...

Felhívtuk a zsarukat (több perc után fel is vettek), mondom kb 5 perc múlva majdnem a rendőrség előtt fog elhaladni az autó csak le kéne inteni, így és így néz ki ez és ez a rendszám. A vonal másik végén nagy "öööö" aztán majd visszahívnak ... Hívtak is szó szerint 35 perc múlva hogy akkor mi hol is vagyunk most hova jöjjenek? Mondom ember hát sehova se gyere mert én már közben hazaértem. S nem sérültek meg, nem az árokban vannak? Mondom nem, de az autót elkapták aki direkt veszélyeztetett minket? Hát izé... nem. Ja mondom a rendszámot is mondtam miért nem? Hát konkrét választ nem kaptam, kiderült FEL SEM IRTÁK a rendszámot nem is kezdtek semmiféle intézkedést. Mondom akkor mondanám mégegyszer és talán el kéne beszélgetni az úriemberrel hogy nem kéne texasi láncfűrészest játszani másokkal... Aszondja a zsaru hogy jó ő felírja és kiadja a járőröknek hogy ha látják akkor állítsák le.... VAZZE ezen már csak röhögni tudtunk.

S még tudnék vagy 5 legalább ilyen sztorit a magyar rendőrség hatékonyságáról. VICC!!

Voyager 2009.01.15. 13:41:58

úgy értem átszorított minket a szembe jövő sávba ... :)

báró Csekonics 2009.01.15. 13:50:15

Azóta a zsarukon röhögök...
A rabló valószínűleg már otthonról nézte a tudósítást, mikor a magyar rendőrök még mindig csőre töltött stukkrral lapultak az oszlopok mögött meg emeletről emeletre kommandóztak.
(Miután simán lesprintelte őket a rabló ugyebár.)
Ha van vér a pucájában, akár vissza is mehetett kérdezősködni hogy mi történt: a fantomkép / leírás is egy vicc.
Baseball-sapit, napszemet eldobja, bajuszt-szakállat levágja (lehet nem is igazi volt), kabátot ledobja / kifordítja (ha olyan) és már tökre mást keresnek.
180-körüli átlagos pasas meg gyakorlatilag majdnem minden második pasira ráillik.

báró Csekonics 2009.01.15. 13:56:55

amúgy is, ha megnézi valaki a rendőrség honlapján a körözött embereket, hát van egy-kettő, amelyik alapján kb. körözik Fantomast

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.01.15. 13:57:33

Nem lepődnék meg, ha ezért a teljesítményért a végén kitüntetnének valakit. :-)

Tanuljunk 2009.01.15. 14:00:22

Olvastatok az indexen hogy ment a dolog, kijott egy tok artatlan csavo ment volna a kocsijahoz erre raugrottak "MEGVAGY". ennyit tudnak megvagyhadnagy bazmeg. Aztan amikor kiderult hogy artatlan akkor meg : "Akko mennnyj a kurva anyadba innen...". Hat ez a magyar rendorseg egy udvarias szakmalyaban profi sikeres allami szervezet.

gartulalunk nekik

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.15. 14:15:50

Megagáz, basszus... Hogy is hívják a főkapitányt? Csak nem Clouseau felügyelő?!

Kifutó 2.0 · http://kifuto.blog.hu 2009.01.15. 14:16:37

Ez a véres valóság. Ilyen a magyar rendőrség. Ti még csodálkoztok?

akita 2009.01.15. 14:23:34

@Voyager: Az a vicc, hogy te ezt komolyan gondoltad. Megállítják és mit mondanak neki? Most magát azonnal börtönbe zárjuk mert állítólag majdnem leszorított valakit. Elhiszem, hogy megtörtént, de bemondásra sehol máshol sem indul be e gépezet. Csak gondolj bele. Valaki megharagszik rád és bemondja a telefonba a rendszámodat, meg hogy ezt-meg azt csináltad. Örülnél, ha hirtelen bilincsbe vernének? Azért ez nem így működik ám.

zsoltix 2009.01.15. 14:30:00

Pont előtte való nap mondta a BRFK kapitánya a Kékfényben,hogy Bp-n milyen jó a bűnügyek felderítettsége. Haha:)

potyesz 2009.01.15. 14:30:35

@fdanika: mar itt is???? Mindenutt spammelsz?????

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2009.01.15. 14:30:57

@zsoltix: mert sok üggyel nem is foglalkoznak, így meg könnyű, ugye...

Manyizga (törölt) 2009.01.15. 14:31:50

@akita: engem előzés közben lökött át egy autó a padkára. Nem törtem össze magam, csak a kocsi oldalát. Nem akart megállni, hiába fénykürtöltem/kürtöltem mögötte. Jó. Rendőrség felhív, és 3 perc alatt elmondtam, hogy mi történt, mi történik, mi a rendszám és merre megyünk. A következő városban kiemelték előlem. Aztán szépen akkurátusan előállították, mert bár láthatóan mindkét autó össze volt törve, tagadta, hogy bármit is látott volna. Engem tanúként meghallgattak, ők meg jártak ügyvédhez/bíróságra (cserbenhagyás, baleset gondatlan okozása, veszélyeztetés, stb.) Úgyhogy van ilyen is...

EÖ (törölt) 2009.01.15. 14:39:23

@Manyizga:

hozzátehetted volna, hogy mindez Svédországban történt :)

Názáreti Brájen 2009.01.15. 14:41:54

Tavaly nyáron - egy szombati napon - az M7en, egy lehajtó után történ baleset.

Mint jópogár, hívtam a 007es számot, és jeleztem, hogy amennyiben egy motoros közeg elterelné a forgalmat, akkor a dugó kialakulása elkerülhető lenne az autópályán.
A nagyon udvarias (de tényleg) diszpécser megköszönte a jó tanácsot amire nincs szükség, mert "az autópálya rendőrség tudja, hogy mi a teendő egy ilyen helyzetben...."

Az esti híradóban láttam, hogy hatalmas dugó alakult ki az M7 említett szakaszán.

Oszt'jónagyot!

herut 2009.01.15. 14:54:18

Azt én nem firtatom,hogy értik-e a dolgukat,vagy csak kevésbé,mert minek?!
Azt viszont felháborítónak tartom,megengedhetetlennek,hogy akiről kiderült,hogy semmi köze a bűnesethez,azt "...húzzál a kurva anyádba ! " biztatással bocsátanak útjára!Ahelyett,hogy " elnézést,tévedtünk !"hagyta volna el a szájukat...Szégyen és ezek a dolgok degradálják a dolgukat jól végzőket is.

mnmnbkhj 2009.01.15. 14:56:48

Kimagyarázzák figyeld meg :)

átlátó 2009.01.15. 14:58:46

Bocs, valahol már írtam ezt. Ezek a rendőrök ha nem szólnak, hogy le kell tólni a nadrágot hugyozás előtt, akkor be is szarnak. Amúgy meg az az ember volt hibás, akinek az anyját kurva módon szidták. Mert nem ő volt a rabló.

affe 2009.01.15. 15:03:27

Na akkor komolyan. Nincs semmi baja -illetve nem lenne- a rendőröknek ha rendőrök lehetnének a szó igazi értelmében. Nem lehetnek mert folyamatosan azt verik beléjük, hogy mit nem lehet, mert ha mégis, akkor majd kapsz meg nehogy, ok nélkül meg parancs nélkül. Különben is legjobb ha hagyod elfutni mert lehet, hogy fegyver van nála és ha... akkor lehet hogy vizsgálat elé nézel stb...stb...
Ami viszont sokkal érdekesebb, honnan került ilyen rövid idő alatt oda olyan sok kommandós és egyéb hatósági alak??????
Lehet, hogy a "tettes" meg se akar majd kerülni?

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2009.01.15. 15:08:02

@affe: az, hogy szabályok vannak, és ezeket be kell tartani, nem lehet gátja a rendőri munkának.
Ha meg úgy áll hozzá, menjen el inkább kapálni. Vagy csavargyárba anyának.

báró Csekonics 2009.01.15. 15:08:25

Örüljön, hogy nem fogták rá, hogy de igenis ő volt az... Ez lenne a következő lépés - lefelé.
(Vagy nem dugták meg a sikátorban.)

báró Csekonics 2009.01.15. 15:09:28

"Ami viszont sokkal érdekesebb, honnan került ilyen rövid idő alatt oda olyan sok kommandós és egyéb hatósági alak??????"
Hogyan, hogyan - hát végigzúztak a Hungárián kilóhússzal szirénázva.

affe 2009.01.15. 15:13:56

Ok, felfogtam. Most már csak az a kérdés mikor találnak egy valamire való gyanúsítottat?

2009.01.15. 15:17:41

Miért akkora csoda ez?
Aki életében egyszer is járt már panel-házban az tudja hogy 2 bejárata van. Az egyik csak bentről v kulccsal nyitható. Minden panelház így készült.

Vagy ez történt, vagy az h a bankrabló maga is az épületben lakik és egyszerűen csak hazaugrott. :D
Bekopogtak hozzá, bementek a lakásba, bankrabló fejű, símaszkos pénzeszsákos forma van? Nincs? Oké további szép napot. ÉS ennyi!

affe 2009.01.15. 15:18:29

@Fikázó: 2 probléma: 1 a csavargyár már bezárt; 2 nem állnak sorba a rendőrnek jelentkezni akarók.
De egyébként a fele szabály pont elegendő lenne, mert minél több van, annál nehezebb betartani meg betartatni is.

staropramen 2009.01.15. 15:18:48

Kérdésem: mit mondtak a zsaruk a néninek aki felhívta a figyelmüket a nyilván kiválóan álcázott túloldali lépcsőházajtóra és arra ,hogy akit keresnek, már angolosan ott eltávozott?
Este at rtl híradóban azt mondták, hogy amíg ki nem derül, hogy nincs a házban (mindenki hazajön, mindent átkutatnak) addig más nyomot nem vesznek figyelembe, úgy veszik, hogy ott van.
Vérprofi megoldás.,szívből gratula.

báró Csekonics 2009.01.15. 15:19:01

Hehe. Szerinted?
A Viszkist is csak bejelentésre tudták elkapni. (Értsd - egy haragosa befújta.)
Nemhogy az okos Columbo vagy a megértő Derrick, esetleg a jól felszerelt és okos CSI, de még a rendőrkanyaros / sprintelős TJ Hooker is magasra teszi nekik a lécet.

Mondjuk most legalább a kommandósok nem akadtak össze az ajtóban behatoláskor, mint a Széna téri bankfiókban.

báró Csekonics 2009.01.15. 15:21:28

Hivatásos beszólóművész · www.krokodildesign.hu 2009.01.15. 15:17:41

Na igen - ez a manus tud élni: leszaladt a sarki bankfiókba rabolni! Mint más a sarki éjjelnappaliba kenyérért...
(Mondjuk ettől függetlenül sittre vele természetesen, kicsit sem drukkolok neki, legfeljebb azért hogy rántsa le a leplet erről az idióta bandáról, akik rendőri vezetésnek mondják magukat.)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.15. 15:23:18

@affe:

Sorba állnak, meg fogsz lepődni... A rendőr szakközépbe 3-3-szoros a túljelentkezés, a rendőrtisztire 4-5-szörös (bűnügyi szakra még nagyobb).

affe 2009.01.15. 15:23:24

@Hivatásos beszólóművész: Lehet, hogy most is ott lakik. Tegnap meg pont otthon felejtette a kulcsot, ezert verte ripityára pisztolyával az ajtóüveget. Meg se fordult senkinek a fejében, hogy előre megnézte milyen esélyei lehetnek, ha menekülni kell. Minden esetre fórja van az tuti!!!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.15. 15:24:51

@báró Csekonics:

A jelenlegi vezetésnek max. 6 hónapja van - ezt suttogják a Teve utcában :-)

És nem a Miklós utcai égés miatt...

affe 2009.01.15. 15:27:00

@tiboru: Ez teljesen így van, de nem az iskoláról van itt szó hanem arról, hogy ténylegesen ki jelentkezik szolgálatra és ki az aki hajlandó be is öltözni, na itt nincs tolongás!

báró Csekonics 2009.01.15. 15:30:02

affe: ja, rádióban már osztotta is az észt a főfő túsztárgyaló bácsi, hogy az ilyeneknek nincs menekülési terve, meg alkalom szülte rabló meg szegénylúzerek ezek.
Kicsit elkapkodta... Annyira nem volt terve szegény lúzernek, hogy átverte a teljes kivezényelt - nem is tudom - száz embert talán?

affe 2009.01.15. 15:36:20

@báró Csekonics: Ja, meg a stukker is csak úgy véletlenül volt a dzsekije zsebében... oszt ha má' itten van nálam akko' bemegyek má' ide ebbe a bankba vagy mi?

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.15. 15:50:58

@tiboru: az a baj, hogy az (esetleges) új vezetés sem lesz jobb. Én emlékszem Gergényi beiktatására, nagyon keményen kiosztotta az embereit kamerák előtt, mindenki örült, hogy végre rend lesz - utólag meg kidrült, hogy csak beiktatási show volt.

erogén zónapörkölt 2009.01.15. 15:52:39

"Rácz Jenőné Erzsike...?"
Képzeld ha Zsanett lett volna! :)

báró Csekonics 2009.01.15. 15:54:29

Igen, arra én is emlékszem 'nem akarok cigerattázó rendőrt látni az utcán' meg irgumburgum. Nagy kamu volt az egész.
Igazából azt a kevés becsületes legalul lévő beosztottat sajnálom csak (igen, szerintem azért, ha nagyon kevesen is, de vannak) aki megpróbálná tényleg azt csinálni, ami a dolga.

szépmező 2009.01.15. 15:55:44

A magyar rendőrség sokadik alkalommal ugrott fejest a szarba.
Emlékeztek még a rendőr rabolja ki a széna téri otp-t a baknrabló helyett című sztorira?

De számos ilyen történt az elmúlt években. A 107 meg a 112 jó esetben negyedóra alatt reagál.
Az arcuk meg hatalmas. Játszák a GI Joe kommandót...

deresedő 2009.01.15. 16:00:19

Bankból riasztás, rendőrök kivonulnak, rabló áttör közöttük majd elgaloppozik, egy több kijárattal rendelkező épületet a rendőrök zsákutcának tekintetek, tanúkat ingorálálják... viszont hatalmas és látványos felhajtás van.

Biztos, hogy ez nem csak valami megrendezett dolog? Ilyen szánalmas dilettantizmus nincs a világon.

szépmező 2009.01.15. 16:02:31

@deresedő:

már hogyne lenne!!!
itt nálunk található, ahol elqrják a dolgokat. nem kicsit, nagyon!!!

Békávé 2009.01.15. 16:10:00

@tiboru: Igen, mert nem lehet mindenki pék meg kőműves. Főleg az nem aki nem tudja megkülönböztetni a zsölét a téglától. Ilyenkor mit csinál a szerencsétlen? Beáll rendőrnek.

Békávé 2009.01.15. 16:12:49

Én pl tök jó rendőr lennék mert még írni sem tudok normálisan!

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2009.01.15. 16:16:46

"Munkatársunk találkozott egy lakóval, akit a rendőrök a rablónak véltek. A 15-ös szám alatt lakó férfi semmit sem tudva a drámáról autójához indult a lakásából. A földszintre érve rendőrök ugrottak rá, fegyvert nyomtak a fejéhez és azt kiabálták, hogy "Megvagy!". Miután tisztázta magát, a rendőrök így reagáltak: "Húzz innen a kurva anyádba!". A férfi ezt kikérte magának és a rendőrök felettese később bocsánatot kért tőle. Az illető a ház előtt rekedt, nem engedik vissza az épületbe."

ezekutan en ezen a torteneten sem lepodok meg :D

portis · http://www.online-szallas.com 2009.01.15. 16:28:45

Egyszer voltam egy rendörségi tanukihalgatáson , ahol a rendör felmutatott egy papirt , hogy felismerem-e.
A képen egy árnykép volt, olyan mint amikor "nincs kép" figura van kint.

-Mondom ez egy árnykép-

Igen elég rossz a kép de felismerem , vagy nem? :)

Kerestem kandikamerát :))

nem várt fordulat 2009.01.15. 16:40:59

egy lány ismerősömmel történt a következő eset. látta, amint épp feltörik a kocsiját. felhívta a rendőrséget, hogy jelenleg épp lopják a kocsimat, itt és itt lakom, jöjjenek azonnal! mit mondtak erre? fáradjon be feljelentést tenni. no comment.

nem várt fordulat 2009.01.15. 16:46:34

portis: egyszer volt szerencsém 1 éjszakát vendégeskedni a tímár utcában. felvittek, leült a csávó nagy darab kopasz. gépelgetett valami papírt írógépen, (csoda, hogy írni tudott), majd odaadta, hogy írjam alá. aláírtam, majd adott egy másolatot, amin nagyon, de nagyon halványan csak az aláírásom látszott. kérdeztem, ne haragudjon de ez mi?
- jó van bazzeg, nem fog már az indigó!!!

mindez 2001-2002 körül.
volt egy psionom, kifelé amikor meg adták vissza a cuccaimat megkérdezte: ez 64 kás?
- az baszki, az... (persze ezt nem mondtam)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.15. 17:09:40

@staropramen: Pedig már jópár éve így működnek. Kiválasztanak valami gyanúsítottat, csak utána nyomoznak, közben elővigyázatosan megsemmisítenek minden más nyomot, mert tőlük nem hezitálást, meg az igazság felderítését várja az ügyészség, hanem a "bizonyítékok zárt láncolatát". Így születnek a jogerős móri mészárlásos ítéletek. (Tánczos Gábor, ill. a még nem jogerős Balla Irma-gyilkosság)
süti beállítások módosítása