Mi ez itt?

Találkozás a rendőri munkával: a korrupcióval, trehánysággal, nemtörődömséggel. Veled is szemetek voltak? Lehúztak? Átvertek? Küldd el történetedet: zsarufikak@index.hu

Bigyók

Utolsó kommentek

  • dRuparc: blog.hu/user/78633/tab/msg (2011.10.26. 09:55) Pénzbírság minden áron!
  • 2525: Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy ... (2010.07.04. 16:50) Segélyhívó
  • hasas1010: Néhány rossz gyerek kitördelt néhány fa csemetét a szomszédunkba .Mire 5 rendör Mikor a szülök nem... (2010.06.03. 18:21) Fenyít a rendőr
  • Beton Botond (törölt): Rohadt gecik: index.hu/kultur/pol/2010/03/02/ertelmetlen_rendorsegi_razziak_evi_tobb_tizmillioert/ (2010.03.02. 13:05) Fenyít a rendőr
  • zsoloegy: Sziasztok! Igazából azért írok ide, mert egy kicsit bosszús vagyok.Nem azért mert bemértek, hanem ... (2010.02.06. 17:43) Társaság a rendőri visszaélések és szabálytalanságok ellen
  • Szamyla: Szerintem senkinek semmi köze ahhoz hogy ki,mit csinál(t) külföldön vagy akárhol...!!!Nem csak a c... (2009.10.28. 10:59) Móri vigasság
  • wariant: Nagyon sok dolgot tudnék írni árról ki mennyire törvénytisztelő. Még mindig többre tartok egy rend... (2009.10.23. 10:41) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Jó,ez a te véleményed.Tiszteletben tartom.Viszont az enyém merőben más.Engem világéletemben úgy ne... (2009.10.18. 10:20) Móri vigasság
  • Szamyla: Képzeld én elhiszem mert tudom hogy milyen szemetek a magyar rendőrök,és ismerem H.Gézát és R.Ildi... (2009.10.17. 16:34) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Ja,ez még kimaradt: "Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát....!" (2009.10.17. 11:22) Móri vigasság
  • Utolsó 20

Szaporodó rablások

2009.01.26. 14:55 :: Fikázó

Bejött, amitől tartottam: szaporodnak a bankrablások a fővárosban. Nem, persze hogy nem azért, mert töketlen a rendőrség, sokkal inkább a gazdasági válság, illetve a pénztelen, kilátástalan jelen és jövőkép motiválja az elkövetőket - de mindenképpen bátorítja a tetteseket az a tény, hogy a fakabátok falábúak és fakezűek is.

A legutóbbi éppen ma történt, és itt sem kellett a filmekből jól ismert járó motorú kocsinak várakozni a bank előtt - egyszerűen elsétált a szerzeményével.

Ha kicsit is gondolkodott előre, akkor remek napot választott, hiszen tele van delegációval a város megint, és minden rendőrt (vagy legalábbis a nagyját) ezek biztosítására vezénylik ki: útlezárás, felvezetés, miegymás. Tehát kevesebb ember jut az egyéb ügyekre.

Ha rögtön nem kapják el, akár évekig is lehet ütni bottal a nyomokat....vagy kergetőzni, mint a Viszkissel.

És nem úgy tűnik, hogy a rendőrségi sikerekről lehet beszámolni...de mit várunk egy olyan testülettől, amely a saját székházát szétlövő emberket sem találja évek óta?

 

42 komment

Címkék: rendőr bankrablás

A bejegyzés trackback címe:

https://zsarufika.blog.hu/api/trackback/id/tr47903566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2009.01.26. 15:32:53

"de mindenképpen bátorítja a tetteseket az a tény, hogy a fakabátok falábúak és fakezűek is."
Ööö tényleg, mi lett azzal a rablóval, aki a körülzárt házból eltűnt?:)

LiberAll 2009.01.26. 15:37:39

Éppen most józanodik, szerintem, amúgy tényleg vicc amit a yard ma Mo-n művel.
Ha gyorsan mész egy totál üres úton, akkor megvágnak 30 k-ra, ha kipakolsz egy bankot, akkor meg simán megúszod, hogy is van ez, tudom sántit a példa, mint az egyszeri rendőrjárőr, de azért mégis.
jah fikázó, a "fatökűt " kihagytad, vagy a töketlent már nem akartad fokozni ? :D

2Bálint 2009.01.26. 15:39:58

@Hadrian VII.: Kérdésben a válasz!

ELTŰNT

zeneigéniusz 2009.01.26. 15:41:39

1. már 2 rablás is van ma
2. ezekről nem a rendőrség tehet
3. az igen erős csúsztatás, hogy "székházát szétlövő"... csap pár lövedék volt és ennyi erővel kaviccsal/csúzlival is dobálhattak volna
4. Gondolom kapsz fizetést az írásokért, különben nem fogalmaznál ilyen bulvárosan.
5. Az, hogy nem kaptál el... hát az sajnálatos eset... de inkább ne kapják el, mint megölje a túszt és saját magát a raboló.

Andie 2009.01.26. 15:43:52

Nekem a múltheti után pont ugyanez volt a gondolatom. Meg is jósoltam, hogy 1 héten belül jön a következő, nem is kellett annyit várni.
Boritékolom, hogy mostantól hetente 1, de inkább 2 rablás fog jönni. Lehet, hogy lépni kéne valamit?

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.26. 15:47:22

"a fakabátok falábúak és fakezűek is" - ez teccett, tényleg már csak a fatökű hiányzik

aTs 2009.01.26. 15:48:30

Andie ·


Nem kell figyelni a híreket, és fel se fog tűnni naponta 2-3 rablásocska...

G.Szabolcs 2009.01.26. 15:50:34

Az ok, hogy rossz velemenyed van náha valamiről, vagy valakiről..
DE az, hogy azért egy blogot csinálj, hogy eleve fikázz másokat enyhén szólva is visszataszító....

De ha zsarú gyülülő vagy akkor azt kővánom neked, hogy egyszer legyen rájuk nagy szőkséged és ők ne segítsenek...

De nem remelnykedj mert fognak neked segíteni, mert ez a hívatásuk. NEked meg az a "hívatásod", hogy fikázd őket...

Csainlaj akkor a tzoltók, rol a mentősőkről és a többi falabú fakaezű rül is fikázó blogot

te szánalmas ....

aTs 2009.01.26. 15:53:51

G.Szabolcs:


Mert a rendőrök segíteni akarnak. Csak és kizárólag. ők a jók az univerzumban. Ne legyél már ennyire naiv. A rendőr is csak akkor segít rajtad ha neki megéri ...
Esetleg megbüntet mert az egyik izzód halványabb... férgek ezek

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.01.26. 15:54:18

Szólni kell a Bordás őrnagynak. Annyit ő is tud mint ezek a trafipax-huszárok...

Andie 2009.01.26. 15:56:34

Bazzeg Szabolcs, nincs olyan félmondat az írásodban, amiben ne lenne hiba. És Fikázó a szánalmas?...

skovalsky 2009.01.26. 16:01:01

Nem kell nagyon csodálkozni ez is csak egy gittegylet a sok közül, lesznek itt még durvább dolgok is sajnos.

Lambotze 2009.01.26. 16:06:25

Szabikám, ha a rendőrség diszfunkcionális működéséről nemhogy egy blogot, egy egész könyvtárat tele lehetne írni.

Mellesleg tetszik a stílusod, nem vagy véletlenül rendőr?

LiberAll 2009.01.26. 16:07:14

@G.Szabolcs: Tapasztalataim szerint, a rendőrök nem nagyon segítenek, akkor amikor kéne, ha a rendőrségünk csak fele olyan jó lenne, mint a mentősök, vagy a tűzoltók, akkor nem itt tartanánk, mert ők a rendőrökkel ellentétben, tényleg segíteni akarnak nem csak a munkát elmismásolni. Mondjuk ez nem a rendőrök hibája, ezt nevelte beléjük a vezetés a politika és sajnos a társadalom. Hallotál már olyat, hogy egy tűzoltó nem ment menteni, mert nem volt kedve, vagy nem volt cucc, felszerelés, inkább megfulladnak, a szar cuccban, de nem tudnak a seggükön ülni amikor baj van (lásd lőtértűz.)
Szóval lenne hova fejlődnie a rendőrségnek globálisan, s ez nem csak pénzkérdés, ez fejkérdés is, s amíg a vezetők töketlenek meg megy a régi jó megoldások alkalmazása, addig sehol nem lesz a rendőrség.
Amúgy csak azt lehet fikázni, akit lehet. Érdekes, nincs
mentőfika,
www.google.hu/search?q=ment%C5%91fika&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a

vagy Tűzoltófika
www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&hs=Pd8&q=T%C5%B1zolt%C3%B3fika&btnG=Keres%C3%A9s&meta=

(Itt is a lánglovagok jönnek ki...)

báró Csekonics 2009.01.26. 16:10:08

Lehet a bankrablónak is közlekedési bírságra kellett?
Amúgy a magyar rendőrség megaLOL

Dr Kangörény 2009.01.26. 16:20:49

Rendőr segít? Ha-ha-ha! Mondjuk ha elkapták volna azokat, akik háromszor törték fel a kocsimat. De nem, ez nem sikerült nekik. Viszont bírságoltak már azért, mert lejárt a személyi igazolványom.

bonobonohu · http://bono.hu 2009.01.26. 16:21:07

@Hadrian VII.: mi lett volna? nem olvastad, hogy azóta kirámoltak 2-3 bankot? na, szerinted ki volt az? :-P :-D

Ronald 2009.01.26. 16:26:24

@bontókalapács: Egy lófaszt fog neked Bordás ezredes segíteni - ha te folyton le-örnagyozod.

éljen"Z" éljen"Z" éljen"Z" éljen"Z" 2009.01.26. 16:39:11

A rendőrség fő feladata az általános személy és vagyonbiztonság megteremtése fenntartása. Ugyanis társadalmi berendezkedésünk alapja a magántulajdon és minden rendszer a tulajdonhoz igazodik bár ez sajnos sok zsarunak már bonyolult.

Nem mindegyuk tehet róla....

Ki akar havi 120ezerért minusz tízben járőrözni a nyolcban, vagy BAZmegyében???

Lepukkant Opellel meg OCTÁVIÁVAL???
Ócska felszereléssel kifizetelen túlórákkal???

Sebességmérés, jónapotkívánok közútigépjárműellenörzés papirokatlegyenszíves, kisember egrecéroztatása és tömegoszlatás. Ebben MA ki is merül a tevékenységi kör legnagyobb szelete a rendőrségnél.

AMIKOR MEG FELTÖRIK MEG ELLOPJÁK VAGY MEGSZÚRJÁK VAGY MEGVERIK CSAK ÁLLNAK ÉS NÉZNEK MINT AKIT KÍNOZNAK MERT MEGINT ESEMÉNY VAN ÉS KI KÉNE SZOLGÁLNI AZ ÁLLAMPOLGÁRT.
PERSZE EZ NEMOLYAN FASZA MINT LOCSOLNI KÉKVÍZZEL A TÖMEGET GLOBÁLMELEGEDÉSES OKTÓBERI ÉJSZAKÁN. BÁR AZ ÉN ADOM BÁNJA AZT, HOGY A ZSARUK EGY RÉSZE ÓTVAR, TANULATLAN, ERŐSZAKOS, BUNKÓ...

SZOGÁLNI ÉS VÉDENI AZ ÉN A MI PÉNZÜNKBŐL! A RENDŐRSÉG ÉRTÜNK VAN, CSAK EZT ŐK MÉG NEMÉRZIK ÁT. VALAMIÉRT NEM...
Erröl is lehetne irogatni litániákat, bár felesleges időpocsékolás!

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.01.26. 16:49:05

Üdv! '89-óta egyfolytában "rendőrállamoznak" bizonyos körök... eredménnyel, a rendszerváltás óta a Rendőrség létszáma felére csökkent. De mindez természetesen statisztikailag nemhogy rontaná, sőt növeli a közbiztonságot!!! Főleg azokban a városokban és falvakban, ahonnan Pestre vezényelték a járőröket és kmb-seket, hogy a pesti polgár "érezze a biztonságot":-DDD

Vagy van netán, aki kételkedik abban, hogy potens a Rendőrség??? No akkor jogosítványt, forgalmit, személyit... különbenis: nemtuttahogyabelvárosbanmáregyjóidejetiloscigerettázni???????????????? 'Oszt még az ilyen beszél jogbiztonságról...

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.01.26. 16:52:56

Ja, még egy valami: a "rendőr" - tudjátok az a kis bizbasz egyenruhás mitugrász - az csak azt csinálja, amit mondanak neki. Ha bírság kell, bírságol. Ha feljelentés kell, feljelent. Ha felderítés kell... no akkor "kozmetikázik", mert felderíteni amúgy nem olcsó dolog... Ha meg ütni kell a polgárt, hát üti: vazze, a Tesco-ban is azt csinálja a mindenes, amit éppen kiadnak neki, különben mehet a Dunának, de legalábbis munkanélkülinek...

Domonkos7 · http://ujakropolisz.hu 2009.01.26. 16:55:44

Nincs értelme a rendőrséget kollektíven felelőssé tenni, mint ahogy a munkanélkülieket, kisfizetésűeket, brókereket stb. sem a bűnözés növekedéséért...egyszerűen tény, hogy az egyént egyre kevésbé becsülik meg, legyen civil vagy rendőr. Akit nem becsülnek meg annak nem lesz becsülete...és fordítva. Ajánlom Platón az "Állam" című művét, ott is a demokrácia és a diktatúra közti átmenetet. Önmagunknál kezdődik a változás, a rendszerek életciklusa viszont inkább évtizedes, évszázados.

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.01.26. 16:56:46

@Ronald: Basszus igazad van! Ezúton is elnézést az ezredestől! Nem a sajátomtól...

osborne 2009.01.26. 16:57:17

röhögnivaló a brfk

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.01.26. 17:02:43

Most olvasom, hogy fehérváron is kirámoltak egy Tak. Szövetkezetet...

Sedith · http://sentimpress.blogspot.com/ 2009.01.26. 17:22:16

Nagy hiba a szar rendőrségért azt a szerencsétlent szidni, aki 90.000 Ft-ért (és nem 120.000-ért kedves "Z") kint áll a hidegben, melegben, rossz minőségű műszálas, ótvarul kinéző egyenruhában (amiből egyébként valakinek jó nagy haszna származik, mert az a szar aranyárban van), és szivatja az embereket. (mert ha nem szivatja, megfenyítik, azt mondják rá, nem dolgozik, stb. - személy szerint ezt nevezem statisztikai látványrendőrségnek)

Ugyanolyan rossz neki is ugyanamiatt, mint nektek. Ugyanezért diszfunkcionális a rendőrség is. De ezt belátni, na ehhez kellene ész.

Egyébként, ne féljetek, minél jobban megy lefelé a rendőrök megítélése, ezzel egyenes arányban fog romlani a munkájuk színvonala is. Ki akar dolgozi ilyen körülmények között úgy, hogy meg se becsülik?

(nemrég ugye az is felvetődött, hogy a rendőrnek érettségi sem kell - kedves vezetőink, csak így tovább! emeljük a színvonalat!)

G.Szabolcs 2009.01.26. 17:53:24

Nem vagyok rendőr Meg csak az kéne... Csak egy ember vagyok aki halas a rendőröknek mert megmentették az életét...
És a családjáét

Nem azt mondom,hogy nem hibáznak de erre blogot alapítani?
Ez gusztustalan és visszataszító…

Bárki bármit mond

herut 2009.01.26. 18:00:55

A Magyar Rendőrség pontosan olyan,amilyen a magyar társadalom....,de olyan a sport,az ipar,a mezőgazdaság,a közélet,stb.is.
Ne csodálkozzunk!Még egy közhely :Fejétől büdös a hal!

kureka 2009.01.26. 18:03:06

Sziasztok !

Miért kell fikázni a rendőrséget !!

Amikor kellenek, akkor egyből hívjátok a 107-et, 112-t ! Akkor bezzeg nagyon jók, amikor megkel védeniük beneteket !

Az csak egy dolog, hogy kevesen vannak, mert anno valamikor 7 rendőrszakközép volt, most van 4. Régebben 5-600 végzett rendőr jött ki évenként az iskolákból, most meg 200-250, ami nem fedezi azt, ahanyan elhegyják a rendőri pályájukat. Miért is ? Nyugdíjba mennek, leszerelnek, leszerelik v.mi oknál fogva, de a legrosszabb : meghalnak.

Én teljes biztonsággal tudom, hogy egy kezdő rendőr 90-95.000 Ft-ot keresnek !

Menj el ennyiért dolgzz le egy hónapot, anni felellősségért, és tapló álattal való foglalkozásrét te már azt mondtad volna, hogy dolgozzzon itt a faszom !! De ő még mindig csinálja érted , a rokonodért a barátaidért !!

Hát gondolkodjatok el rajta, hogy kit és miért fikáztok !

kureka 2009.01.26. 18:06:03

@Kangörény_:

Te paraszt , azt hiszed, hogy a rendőrök a te szaros kocsidat fogják őrizni !!
Ha ilyen taj parast vagy és az agyad hején káposzta lé van akkor meg is érdemled a 4-iket is !

herut 2009.01.26. 18:17:00

@kureka: Figyelj!
Lehet,hogy nem tanították a rendőr-szakközépben,de a rendőrség,a rendőrök pontosan azért vannak,hogy felvegyék azt a k.telefont és AZONNAL intézkedjenek!Nem pedig azért,hogy sajnáltassák magukat!Azt beszéld meg a főnököddel,hogy mesterségesen miért csinálnak létszámhiányt!Aztán: Volt eddig plusz havi fizetés,utazási kedvezmény,ruhapénz,jóval több szabadság,mint civileknek,komoly munkáltatói kölcsön,szolgálati lakás,vagy férőhely,stb.Ne legyél már felháborodva,ha valaki számon kéri a törvényben rögzített feladatok végrehajtását!Nem általában "fikázzák" a céget,hanem egy-egy konkrét eset kapcsán.Okot meg az olyan felháborodás szolgáltat,mint ami a tolladból ered.
Tisztelem,becsülöm a munkájukat végző zsarukat és azt szeretném,ha társadalmi megbecsülésük változna,nőne,annyit keresnének,amennyit megérdemelnek,de lássuk be mentális változásra is szükség volna!

Sedith · http://sentimpress.blogspot.com/ 2009.01.26. 18:35:40

A Magyar Rendőrség, mint a magyar társadalom!

Herut, nálad a pont!

És most nézzen mindenki magába.

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.01.26. 18:49:46

herut 2009.01.26. 18:17:00

Barátom! Ez, a kimagyarázás... izomból nem fog menni.

Nem tudom hogy Neked milyen összehasonlítási alapod van, de bármennyi is, kevés... legalábbis a realityből...

"...a rendőrség,a rendőrök pontosan azért vannak,hogy felvegyék azt a k.telefont és AZONNAL intézkedjenek!..."

Kicsoda egye fel a telefont? Az ügyeletes tiszteket beosztásban visszaminősítették, 10-15 eFt-tal lett kevesebb a nettó fizu, miközben munkaidőn túl ők az rk vezetői...egyszemélyben. Ja hogy megvolt az idejük és elmentek? Ha kivár még egy-két évet, vagy a pszichiátriára kerül, vagy öngyilkos lesz, vagy jobbik esetben hátralévő életében parkolópályára kerül. Látta ezt valaki előre? Persze hogy látta! Tett valamit? Hmmm, nemigen... ennél a cégnél sz okos, pontosabban "okoskodó" emberek nem sokra viszik és nem sokáig. De a probléma megoldva: b.technikus vagy balesethelyszínelő bent ül a helyén (tiszti beosztás, diplomához kötött, spec. jogi ismereteket igényelne, de lesz.rva) Tehát ha nem veszi fel a telefont RÖGTÖN, akkor legyen az bárki is, bizonyosan helyszínel.


"...Azt beszéld meg a főnököddel,hogy mesterségesen miért csinálnak létszámhiányt!..."

Miután a rendőr politikai tevékenységet nem folytathat, javaslom hogy ezt a kérdést Te tedd fel a Te parlamenti képviselődnek... persze attól függően, hogy Neked közbiztonságra van-e szükséged, vagy inkább némi "zavarosra"...


"...Aztán: Volt eddig plusz havi fizetés,utazási kedvezmény,ruhapénz,jóval több szabadság,mint civileknek,komoly munkáltatói kölcsön,szolgálati lakás,vagy férőhely,stb..."

Igazad van: volt. A 13.havit eltörölték (hogy tényleg így van-e, nem tudom, én már nem kaphattam). Utazási kedvezmény: arra gondolsz, hogy az intézkedési kényszerért (Rendőrségi Törvény amúgy is kötelezi) lakóhely és munkahely között ingyen vitte a busz (kivéve Volánbusz, ne kérdezd miért). No és amikor már elment az utolsó busz? Vagy még nem jött? Mit gondolsz mit mondtak, amikor azt mondtad, hogy már bocsánat, de a saját autómat/telefonomat nem a Rendőrségnek vásároltam, és térítsék meg a költségét?


"...Ne legyél már felháborodva,ha valaki számon kéri a törvényben rögzített feladatok végrehajtását!..."

A feladatok végrehajtása NINCS törvényben rögzítve. Általános alapelvek vannak, amiknek jól is, meg rosszul is meg lehet felelni. Ha van rá pénz (túrapénz, üzemanyag, autó) akkor jól, egyébként pedig úgy-ahogy. Szarból várat nem lehet építeni, de mégis, az valamiért olyan is...


"Tisztelem,becsülöm a munkájukat végző zsarukat és azt szeretném,ha társadalmi megbecsülésük változna,nőne,annyit keresnének,amennyit megérdemelnek,de lássuk be mentális változásra is szükség volna!"

Megkérdezhetem hogy mit dolgozol? Szvsz nem tisztelsz Te senkit, és ugyanebben a helyzetben most a zsaruk oldalán tépnéd a szád a kiszolgáltatott helyzeted miatt:-(

herut 2009.01.26. 19:03:32

@Unter Bahn: Demagóg,félremagyarázás.Ezért az a vélemény,amit az emberek zöme vall a rendőrségről.Sajnálom!A számat nem tépem,csak elmondtam a véleményemet,a szádat te téped.Nem kéne,inkább felvenni a telefont,nem panaszkodni?!Ugyan így panaszkodhatnánk mindannyian a saját munkahelyünkön.Egyébként memorizálhatnád a Rtv-t,mégis csak megtudnád mi dolga a rendőrségnek,a szolgálati szabályzatból (többek között)meg azt,hogy hogyan!Abban igazad van :"szarból nem lehet várat építeni"!Erről beszélek!Ha már annyira érdekel megmondom : bolti eladó vagyok.Mégis kitől várjátok a megoldást?

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.01.26. 19:17:37

Tisztelt Herut!

Az legalább szimpatikus, hogy a demagógiát, félremagyarázást elismered. A számat már én sem tépem, régen megtanítottak már rá, hogy árt az egészségnek. Panaszkodni? Kinek? Az egyiket nem érdekli (úgyis tudja, de nem tud változtatni), a másik meg nem hiszi, ezért "szájtépőnek" nevezi azt, aki a figyelmet próbálja egy problémára odairányítani.

"...inkább felvenni a telefont...": biztosan rosszul fogamaztam, ezért nem érted: NINCS BENT AZ ÉPÜLETBEN SENKI! Dolgoznak...

"...Mégis kitől várjátok a megoldást?"
Én speciel már senkitől... Későn kelek, későn fekszek, a munka még néha hiányzik, de mivel a régiekből már SENKI NINCS, így vissza sem vágyódok. Látom hogy hova tartunk, próbálom egy-egy blog bejegyzéssel megvédeni azokat, akik a süllyedő hajóból nem szállhattak ki, de a tiszteletem az övék.

A szakmád pedig csak azért érdekelt volna, mert furdalt a kíváncsiság, hogy milyen aspektusból látod a dolgokat. És szerintem sok minden rejtve van, előtted is, mások előtt is:-(

Sedith · http://sentimpress.blogspot.com/ 2009.01.26. 19:37:31

Szerintem egyébként ugyanarról beszéltek, csak két külön aspektusból: a bajt mindketten látjátok, de Herutnak megvannak az elvárásai - teszem hozzá jogosan. Valljuk be, ha őt épp kirabolták, és sürgősen segítségre volna szüksége, marhára nem fogja érdekelni, hogy miért nem veszik fel a telefont. Hiába jogosak egyébként Unter kifogásai. CSak azt tapasztalja, hogy nincs segítség.

A gond, hogy mindenki a kisrendőrbe törli a lábát, mert ő az, aki elérhető közelségben van, és lehet rajta ütni egyet. A kisrendőrt pedig 1-2 év leforgása alatt módszeresen leépíti a cég.

A mentális váltással egyet kell értsek. Egyrész igaz, hogy mindenki tudna panaszkodni, másrészt sok rendőr potenciális rendőr gyűlölőként tekint az egyszerű emberre, amivel növeli a negatív előítéletet, és megnehezíti a saját dolgát is.

herut 2009.01.27. 11:19:13

@Unter Bahn: A tiszteletem nekem is azoké,akik tesznek,nem sírnak-rínak keseregnek.

tapioszele 2009.02.06. 16:20:39

@Hadrian VII.: az a rabló a szemtanú szerint azonnal kiment a hátsó ajtón. Nem is értem, hogy miért kellett körülzárni és átvizsgáéni a házat.

Avatar 2009.02.26. 15:03:52

Kevés a rendőr, kevés a rendőr...
Fenéket. Sosem volt még nagyobb a rendőri állomány! Az átkos "rendőrállam" idején lényegesen kisebb volt a létszám, közelében nem járt a mostani 45000nek, nemhogy a most tervezett 60 000nek!

"Sosem volt több rendőr"
www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-256955

Ráadásul a létszámnövelés nem biztos hogy megoldást hoz a problémákra. Egy kis olvasni való (bár nem valami friss):
www.matud.iif.hu/01aug/sziking.html

Ráadásul 2008 jan 1 óta kb 10000 korábbi határőrt is rendőrként alkalmaznak, mégsem tűnik úgy, hogy megugrott volna a biztonság...
tudtad.blog.hu/2009/01/02/rendorsegi_munka_2008_ban
süti beállítások módosítása