Mi ez itt?

Találkozás a rendőri munkával: a korrupcióval, trehánysággal, nemtörődömséggel. Veled is szemetek voltak? Lehúztak? Átvertek? Küldd el történetedet: zsarufikak@index.hu

Bigyók

Utolsó kommentek

  • dRuparc: blog.hu/user/78633/tab/msg (2011.10.26. 09:55) Pénzbírság minden áron!
  • 2525: Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy ... (2010.07.04. 16:50) Segélyhívó
  • hasas1010: Néhány rossz gyerek kitördelt néhány fa csemetét a szomszédunkba .Mire 5 rendör Mikor a szülök nem... (2010.06.03. 18:21) Fenyít a rendőr
  • Beton Botond (törölt): Rohadt gecik: index.hu/kultur/pol/2010/03/02/ertelmetlen_rendorsegi_razziak_evi_tobb_tizmillioert/ (2010.03.02. 13:05) Fenyít a rendőr
  • zsoloegy: Sziasztok! Igazából azért írok ide, mert egy kicsit bosszús vagyok.Nem azért mert bemértek, hanem ... (2010.02.06. 17:43) Társaság a rendőri visszaélések és szabálytalanságok ellen
  • Szamyla: Szerintem senkinek semmi köze ahhoz hogy ki,mit csinál(t) külföldön vagy akárhol...!!!Nem csak a c... (2009.10.28. 10:59) Móri vigasság
  • wariant: Nagyon sok dolgot tudnék írni árról ki mennyire törvénytisztelő. Még mindig többre tartok egy rend... (2009.10.23. 10:41) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Jó,ez a te véleményed.Tiszteletben tartom.Viszont az enyém merőben más.Engem világéletemben úgy ne... (2009.10.18. 10:20) Móri vigasság
  • Szamyla: Képzeld én elhiszem mert tudom hogy milyen szemetek a magyar rendőrök,és ismerem H.Gézát és R.Ildi... (2009.10.17. 16:34) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Ja,ez még kimaradt: "Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát....!" (2009.10.17. 11:22) Móri vigasság
  • Utolsó 20

Mi zajlik a Blahán?

2008.08.14. 08:41 :: Fikázó

Szeretjük a Blahát, ott mindig történik valami. Pár napja jártam arra, de ha lehet, kerülöm. Ahogy látom, semmi nem változik. Sőt! Kiderül, mi zajlik ott, szemben a parasztvakítással, amit a rendőrség kiad.

Hello! Olvastam a napokban a Blahán kihívtad a rendőröket az árusokra, hát én ma (08.13) este olyat láttam, hogy lehidaltok! Csináltam fotókat is, csak teloval, így nem mindegyik lett élvezhető minőség, de azért ki lehet venni.

Na, a szitu az volt, hogy vártam a barátnőm a metro előtt. Késett, így ráértem, nézelődtem. Árusok ott abajogtak, kiabáltak rendesen, hogy vegyenek kukoricát, barackot, bármit. Bámészkodtam, aztán látom, a túloldalon ott ácsorog két fiatal zsernyák. Szép lassan, komótosan elindulnak, az árusok meg elkezdtek bepakolni, amikor észrevették, de már késő volt. Egyik sem futott el otthagyva az áruját, a rendőrök meg mosolyogva mentek oda, mint akik ismerik egymást. Ezen nem csodálkoznék, gondolom minden nap ott árulnak. Viszont csak annyit mondtak, hogy nem legyenek már ennyire feltűnőek, erre beljebb is húzódtak a fal mellé. Igazoltatás nem volt, kicsit még beszélgettek, egy öregasszony az árusok közül mondta nekik, hogy korán jöttek; ez délután hat körül volt.

Aztán a rendőrök odébbsétáltak! Visszamentek a 'helyükre', ahol mindig állni szoktak, az árusok meg tovább kínálták a portékájukat. Az öregasszony meg ott méltatlankodott a virágai mögött, hogy már megint megzavarták a zsaruk, és hogy tegnap este már otthon volt ilyenkor, de ma még árulnia kell....Az egész olyan kábé öt-hat perc volt, és nem zavartatták magukat cseppet sem.

Szép, mi? A fotókat sorban csináltam, videót kellett volna, de nem volt hely a telon - majd legközelebb.

Üdv: Lujo

6 komment · 1 trackback

Címkék: rendőr ellenőrzés illegális árus

A bejegyzés trackback címe:

https://zsarufika.blog.hu/api/trackback/id/tr44615061

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.08.14. 08:56:43

Zsarufika - Mi zajlik a Blahán?A rendőrök bratyiznak a zúgárusokkal?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sipi 2008.08.14. 16:54:39

T. Lujo

Ha valoban azt hiszed, hogy a szabalyserto magatartasod feljogosit arra, hogy a rendoroket kritizald akkor javaslom a tomegkozlekedest.

Masreszt nehogy mar neked alljon feljebb, aki alkalmatlan arra hogy betartsa a szabalyokat annak javaslom a tomegkozlekedest. En feleskudtem a kreszre amikor megszereztem a jogsimat es eletem aran is megvedem, betartom es aki ez ellen vet azt kimeletlenul elitelem es megmondom neki mekkora bunozo is valojaban, aki alkamatlan az egyuttelesre es a kozlekedesre.

Ha nem fizetsz adot nem tartasz be minden letezo szabalyt akkor egy becstelen semmirekello szar alak vagy akinek inkabb javasolnam a tomegkozlekedest.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.08.14. 21:48:43

Sipi, te kész vagy...nem kicsit, nagyon.

huhaaaa · http://huhaaaa.inda.hu 2008.08.26. 07:49:51

sipi ez állat.

köszönjük hogy megosztottad velünk ezt a nem mindennapi sztorit. te biztos egy roppant felvilágosult, türelmes és bátor ember vagy ha a blahán lenn mersz állni és nézelődsz. minden tiszteletem érte. az a két rendőr tanulhatna tőled.

whining (törölt) 2008.08.28. 21:39:41

Elég gyakran járok a Blahán, de nem volt olyan, hogy ne láttam volna őket... amúgy lopott árut árulnak.

Nussszi 2008.08.29. 08:57:40

Drágáim, egy dolgot nem értek:O
Délután 6kor , hogy osztogathat reggeli metró újságot a metro újságos egyenruhába öltözött lányzó?
Hm?

birka neee 2008.08.29. 21:41:32

Nussszi, ne légy birka. Az olimpia idején este is volt Metro, sportösszefoglaló melléklet a napi eseményekkel. Jó volt, hazafelé már lehetett tájékozódni.
Amúgy jó megfigyelés, csak a magyarázattal nem törődtél...;)
süti beállítások módosítása