Mi ez itt?

Találkozás a rendőri munkával: a korrupcióval, trehánysággal, nemtörődömséggel. Veled is szemetek voltak? Lehúztak? Átvertek? Küldd el történetedet: zsarufikak@index.hu

Bigyók

Utolsó kommentek

  • dRuparc: blog.hu/user/78633/tab/msg (2011.10.26. 09:55) Pénzbírság minden áron!
  • 2525: Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy ... (2010.07.04. 16:50) Segélyhívó
  • hasas1010: Néhány rossz gyerek kitördelt néhány fa csemetét a szomszédunkba .Mire 5 rendör Mikor a szülök nem... (2010.06.03. 18:21) Fenyít a rendőr
  • Beton Botond (törölt): Rohadt gecik: index.hu/kultur/pol/2010/03/02/ertelmetlen_rendorsegi_razziak_evi_tobb_tizmillioert/ (2010.03.02. 13:05) Fenyít a rendőr
  • zsoloegy: Sziasztok! Igazából azért írok ide, mert egy kicsit bosszús vagyok.Nem azért mert bemértek, hanem ... (2010.02.06. 17:43) Társaság a rendőri visszaélések és szabálytalanságok ellen
  • Szamyla: Szerintem senkinek semmi köze ahhoz hogy ki,mit csinál(t) külföldön vagy akárhol...!!!Nem csak a c... (2009.10.28. 10:59) Móri vigasság
  • wariant: Nagyon sok dolgot tudnék írni árról ki mennyire törvénytisztelő. Még mindig többre tartok egy rend... (2009.10.23. 10:41) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Jó,ez a te véleményed.Tiszteletben tartom.Viszont az enyém merőben más.Engem világéletemben úgy ne... (2009.10.18. 10:20) Móri vigasság
  • Szamyla: Képzeld én elhiszem mert tudom hogy milyen szemetek a magyar rendőrök,és ismerem H.Gézát és R.Ildi... (2009.10.17. 16:34) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Ja,ez még kimaradt: "Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát....!" (2009.10.17. 11:22) Móri vigasság
  • Utolsó 20

Felvonulni - UPDATE

2008.06.12. 12:14 :: Fikázó

Megtiltotta. Mert megteheti. Mert az Ő kezében van a döntés, vagy mi.

Az indoklás: akadályozza a közlekedést. Felvonulás helyett azt javasolják, ne menetként, hanem egy konkrét helyen, helyszínen tartsák meg a rendezvényüket. Ésszerű -  a rendőrség kevesebb munkával tudja biztosítani a dolgot. Így elkerülhető a tavalyi fiaskó, nem romlanak az eredményességi mutatók.

Csak éppen a felvonulni szándékozók céljával ellentétes. De nem baj, Ő jobban tudja, mi a jó a népnek.

Az sem baj, hogy az Alkotmánybíróság megsemmisítette a gondolkodás nélküli feloszlatást, erre ki is adtak egy módszertani útmutatót a gyalogrendőröknek az okos rendőrök, hogy jogszerűen járjanak el.

Emlékeim szerint nem is lehet a forgalom korlátozására hivatkozni, ezt még az EU bírósága mondta ki. Ha tévedek, javítsatok.

Ha egy futóverseny miatt le lehet zárni a fél várost, akkor most mi a gáz valójában? Vagy a "harcos vérmagyarok" ellen miért nem tudnak eredményesen fellépni?

Miért egyszerűbb a dolog könnyebbik végét megfogni, talán nem akarnak dolgozni?

UPDATE

Az óriási média visszhangnak megvolt az eredménye, most már hajlandó lenne a rendőrség elfogadni a rendezvényt. Tárgyalnak, így szól a hivatalos kiszólás, de már Lendvai Ildikó is megszólalt az ügyben. Ez szintén vicces, miért kell szakmai kérdésekben a nyilvánosság nyomására változtatni? Ez felér egy beismeréssel, ugye?

308 komment · 1 trackback

Címkék: botrány rendőr vezetés

A bejegyzés trackback címe:

https://zsarufika.blog.hu/api/trackback/id/tr29516282

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kettős mérce 2008.06.12. 13:36:53

Betiltott Pride, ÁVH? ÁVH!Nem engedélyezte, a melegfelvonulást a budapesti rendőrfőkapitány, remélem nem az lesz a következő lépés, mint oroszhonban, hogy az illegálisan tüntető melegeket azért csukják le, mert rossz helyen haladtak át az úttesten. Tóth…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2008.06.12. 15:16:05

Kedves Buziirtó!

A kedves szót nehogy félreértsd, Abban biztos egyetértünk, hogy a normális sexuális identitás az a hetero, abban köztünk nem lesz vita. Csak nem értem, hogy a hetero és a tisztesség, hogy jön össze. Szerintem te a Gyurcsányt vagy az Orbánt nem tartod tisztességesnek, pedig Ők is heterok.
De gondolom hozzád képest én nem vagyok tisztességes mert más vagyok mint te, mert csak azért nem utálok valakit mert más mint én.

fartúró artúró 2008.06.12. 15:16:43

a nácizmus kizárólag faji és etnikai alapon különböztet meg (amelyet elítélek úgyanúgy mint saját nemzetünk pusztítását), de te egy beteg BUZI vagy!

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:17:04

Io79:)

Ott a pont és azt hiszem ezzel mindent elmondtál!!!!
respect!

Walter Melone (törölt) 2008.06.12. 15:17:08

"io79 2008.06.12. 14:50:12
Walter Melone: Szerintem legalább annyira szerencsétlen dolog pl egy muzulmán többségű és hagyományú országban keresztény körmenetet tartani - vagy fordítva - mint egy önmaga heteroságát sosem mutogató országban homo körmenetet tartani."

Pötyy 2008.06.12. 15:18:04

Buziirtó:

Én is azt szeretném elérni, hidd el, hogy ne tárgyalj senki mással, csakhát sajnos jogállamban is élünk, meg a pacifizmusom sem engedi...
Azért, ha még egy utolsó tanácsot elfogadsz, tőlem, a leszbikus-buzitól (véleményed szerint):
Gondolkodni és mások gondolatait meghallgatni, esetleg azokon gondolkodni hasznos tevékenyég. Néha fárasztó lehet, de hidd el megéri.
Szívesen vitáznék veled mondjuk az irányjelző helyes használatáról, vagy az atomenergioa felhasználásáról. Ott biztosan atomfizikusnak ill. közlekedési rendőrnek degradálnál.

Faszfej.

(többiektől elnézést kérek, hogy személyeskedtem)

lószarnagy 2008.06.12. 15:18:20

Buziírtó, te ugye szittya magyar csákó vagy? Akkor tanulj már meg magyarul, bazd meg! Alig több két sornál, és rengeteg hiba. Tanuld meg,hová kell vessző. Tanuld meg, vannak el nem váló igekötők: elutasítanak. Tanuld meg, hogy a mond felszólító alakja mondd. Tanuld meg, hogy a ne szócskát sose írjuk egybe az igével: ne mondd. Aztán ha ezek mennek, akkor kezd magyarkodni. Addig ülj le fiam, karó.
Mindezt tanácsolja egy zsidó buzi, aki cigány is, meg nigger is. Ja, meg szemüveges.

destinyguy 2008.06.12. 15:20:20

Beszéltem pszihiáter simerőssel (gyk. orvossal), a homoszexualitást nem említik betegségként az orvosi könyvek a hetvenes évek vége óta. a náci dologról meg annyit hogy pötyögd már be a google-ba a "rózsaszín háromszög" kifejezést, meg fogsz lepődni

Walter Melone (törölt) 2008.06.12. 15:20:31

lószarnagy 2008.06.12. 15:18:20


Ott a pont! :-DDD

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:20:41

Lószarnagy!
Azért humor érzék az van és ez azért még mindig jobb, mint a sok káromkodás:)

io79 2008.06.12. 15:20:52

"CSocsobacsi 2008.06.12. 15:10:43

...csak szexuális másságról van náluk szó ettől még jó emberek, miért kéne ezért az utcára vonulniuk???!!!"

Abszolút szívemből szóltál, ott a pont, erről beszélek én is.

Sosem jutna eszembe kivonulni az utcára és azt hirdetni, hogy hetero vagyok. Mert ez egyszerűen normális emberek között érdektelen! Semmi kunszt nincs benne. És ugyan mi lenne toleránsabb viselkedés a részemről, ha nem az, hogy a homokosokról ugynezt gondolom. Semmi véleményem nincs más emberek melegségéről. Semmi extra nincs ebben. Éppen ezért tzartom baromságnak ennek a hirdetését.

Fölösleges hülyeség. És nem A melegek összesen, hanem a lelkiferdült, magamutogató melegek szeretik az ilyen parádékat, szerintem. Az ő lelkiferdülésük pedig NEM a melegségükben rejlik. A heterok között ők lennének a hőbörgő majmok, akik tojással dobálóznak.

csasz 2008.06.12. 15:21:24

A Cipős szöveg Wallasznak szólt, írásai alapján nem "idekeverés" sajnos...

Majjom 2008.06.12. 15:22:18

Szánalmas egy blog

Szumi 2008.06.12. 15:22:52

Lószarnagy:
Tanuld meg, hogy a BASZD felszólító módú ige a BASZNI szóból ered, ezért nem BAZD meg!
Előbb tanulj meg magyarul, utána oktass ki másokat!

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:23:37

Io79!

Szerintem itt kezdődik a "kultúrált" vita, bár ezt inkább úgy gondolom két vélemény egyezés, normális logikus gondolkodás mentén!!!

Thanks

kulánbátor 2008.06.12. 15:26:26

Szervezzünk bazmeg heteró felvonulást! Amúgy röhej, de a vivás vagy milyen Kristóftól fogok idézni, ugyanis teljesen korrekt dolgot mondott a felvonulással kapcsolatban: "Elméletileg ezeket az eseményeket azért hozták létre, hogy megmutassák, a homoszexuális emberek is ugyanúgy szórakoznak, mint a heteroszexuális emberek, vagyis ugyanúgy meg van a helyük a társadalomban. Ehhez képest a műmellekkel, világítós vibrátorokkal felszerelkezett, kamionon táncoló felvonulók inkább azt hangsúlyozzák, hogy teljesen elmebetegek vagyunk" - tette hozzá Steiner Kristóf, aki egyben javaslatot is tett külföldi tapasztalatai alapján. Magánvélemény: marhára nem érdekel, hogy ki mit csinál a saját hálószobájában (amíg nem gyerekekkel teszi), sőt, melegfelvonulással sem lenne bajom, ha olyan emberek vonulnának fel, mint a cégünknél is dolgozó néhány meleg. De nem, itt nem melegek, hanem ótvar undorító BUZIK vonulnak.

Pötyy 2008.06.12. 15:26:52

Io79:

"A heterók között tojásdobáló". Ez nagyon ott van, és igaz is. De továbbra is az a véleményem, hogy a felvonulók, és a tojásdobálók is csak akkor tűnnek el, ha nem foglalkozunk velük, tehát nem hangoztatjuk azt sem, hogy felvonulni és tojást dobálni rossz dolog. Az. Tudjuk. De nem mondjuk nekik, mert nem értenék meg, hiszen ha értenék, nem csinálnák. Mint az óvodás gyerek. Ha attól, hogy nyafog megkapja amit akar, mindig nyafogni fog.

fartúró artúró 2008.06.12. 15:27:04

destinyguy: igazad van, de a betegségben nem vagyok biztos. A buzikat viszont a háború végeztével sem engedték szabadon!!!! se a komcsik, se az amcsik. Ezt tudtad?

io79 2008.06.12. 15:27:34

""io79 2008.06.12. 14:50:12
Walter Melone: Szerintem legalább annyira szerencsétlen dolog pl egy muzulmán többségű és hagyományú országban keresztény körmenetet tartani - vagy fordítva - mint egy önmaga heteroságát sosem mutogató országban homo körmenetet tartani."

Megint elhibáztad, mert ez SEM azt jelenti, hogy én a homok többség általi elnyomását tartom kívánatosnak. Egyszerűen csak feleslegesnek tartom magát a felvonulást egy teljesen toleráns társadalmi környezetben is. Ha meg - mint tudjuk - a társadalmi környezet nem ilyen, akkor ez nyilvánvalóan provokatív lesz a többség számára. Ezért tartom szerencsétlennek. De ez nem azt jelenti, hogy el kell őket nyomni. Csak annyit, hogy ha a zsigeri szabadságvágyon és "nekem jogom van hozzá" magatartáson kicsit tovább lépnk, és gondolkodunk, akkor rájövünk, hogy a társadalom sokkal könnyebben befogadja azokat a MÁS dolgokat, amiket szokásos keretek között, finoman adagolva kap, mint a direkt sokkterápiával érkezőket. Ha mások is imsernének nem-felvonuló meleg párokat, akik nem mutogatják feltűnően a melegségüket, akkor könnyebben változna pozitív irányban a megítélésük, mint így. Mert így a felvonulásra csak a "legagresszívabb" melegek mennek el, és a többség azt hiszi, hogy a melegek mind ilyenek. Szóval amiről beszélek, éppenhogy a melegek érdekeit szolgálná, csak a túlliberális vakság ezt nem látja be...

Reg 2008.06.12. 15:29:31

Igen akkor legyek náci! :)))))) Óriási!!!! Gratulálok. 21. század!!!

Tudod mit legyen még több cipő a Duna parton! :)

Majd akkor siratom a holo dolgot ha majd siratják a mi hőseinket is.

Tudod az én dédnagyapám a Don-kanyarból és hosszú fogságból jött haza, de soha még csak egy kitüntetést sem kapott, tudod mi a helyzet nem is kért volna.

Ebből csak annyi a lényeg hogy nem kell éveken át pénzadományokkal és óriási siratásokkal és egyebekkel támogatni olyan népet akik már megkapták a végtisztességet.
Remélem nem gondolod hogy a holosírás ugyan olyan arányban van mint a magyar áldozatok siratása.

Tudod mit ha szerinted ez a helyes út amit ma követ Magyarország, akkor inkább legyek náci, vérmagyar, csőcselék stb stb.. Majd az idő ugyis meg fogja mutatni,hogy kinek lesz igaza.
Meglátjuk,hogy ez a nagy liberalizmus vagy az ősi magyar törvények a nyerők. :))

csasz 2008.06.12. 15:31:06

fartúró artúró:
"a nácizmus kizárólag faji és etnikai alapon különböztet meg"

Ezt meg honnan veszed??? A Nácizmus a homoszexualitást is üdözte. A hiányos történelmi ismeretek ugye...

Amúgy nem, én nem vagyok "buzi", csak el tudok fogadni olyat, amit ti nem lesztek képesek soha...

destinyguy 2008.06.12. 15:31:09

fartúró artúró: nem nem tudtam, jobban utána olvasok a dolognak

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:31:22

Io79!

Szívemből szóltál, és példaértékűen!
Ez kell ide nem agresszió, és acsarkodás!
Le a kalappal!:)

io79 2008.06.12. 15:32:09

Egyébként pedig hallgassatok sok Pearl Jam-et. Meg Alice in Chains-t. Én meg megyek focizni. És hajrá Newcastle!
Aki valamivel nem ért egyet, azt meg falhoz állítom. Ha a toleranciámat vonjátok kétségbe, akkor főleg megkínoztatlak Titeket!

Csőváz!

kend be a speermámmal édesanyád orcáját 2008.06.12. 15:34:21

elolvastam a hozzászólásokat. véleményem:

KISZOPHATJÁTOK A FASZOM.

Wallasz 2008.06.12. 15:35:00

ITT MINDENKI BUZI???

elég volt a kultúránk rombolásából.

Szárnyalni fog a turul, csőrében a köcsögök csoffatag hímvesszejével!

Hathajó 2008.06.12. 15:35:11

Sok-sok retardált, primitív fasz él ebben az országban. Lassan írom, hogy megértsétek.

A szexuális vonzódás nem hálószoba titok heteroszexuális párok közt, ugye? Egy hetero párnak jogában áll az utcán csókolóznia egymással, ugye? Akkor milyen jogon gondolhatja azt bárki is, hogy ugyanezt más szexuális preferenciával rendelkező (homokos) pár nem teheti meg? Vagy megteheti, de csak hálószobai aktivitás keretei közt? Milyen jog vagy erkölcs alapján meri ezt bárki is szabályozni és válogatni a helyszínek között? Miért több egy hetero szexuális preferencia egy homonál? Hogy merheti bárki is ezt mérni vagy kategorizálni?

A felvonulás az én szememben pont ennek a demonstrálása, hogy vegye észre a többség és értse meg: nem lehet megtiltani, erkölcstelennek vagy gusztustalannak bélyegezni egy, a többség által szabadon gyakorolható viselkedés formát pusztán, mert ez egy kisebbség sajátja.

Nem attól lesz rasszista valaki, hogy nem szereti az indiai konyhát és nem eszik ilyen ételt, hanem attól, hogy azt hirdeti: aki az indiai ételt szereti nem ember és ezért akár meg is semmisíthető fizikailag. Pusztán azért mert nem szeretem a curry szagát nem mondhatom, hogy indiai ételt mindenki csak otthon ehessen, mert szerintem gusztustalan.

Hathajó 2008.06.12. 15:36:27

Ha nem lettem volna érthető: az intoleráns geciket ki kell írtani! Elég volt belőletek.

Gadget 2008.06.12. 15:36:36

Kedves Fartúró!

idézlek:"a nácizmus kizárólag faji és etnikai alapon különböztet meg (amelyet elítélek úgyanúgy mint saját nemzetünk pusztítását), de te egy beteg BUZI vagy! "

Ismét egy történelmi ismeret hiányán kaptalak. A nácik bizony koncentrációs táborba zárták és megölték a buzikat is. A táborokon belül a rózsaszin háromszög volt a jelük. Auschwitzban sok buzi ment a gázba.

Ebből adódóan te bizony NÁCI vagy. Még ha ezt tagadni próbálod is.

fartúró artúró 2008.06.12. 15:38:01

Nekem is elegem van már ebből a holo dologból. Olvassatok. pl hogy miket tettek a zsidók lengyelországban és ukrajnában a németekkel, ártatlan németekkel, svábokkal GYEREKEKKEL!!!! olvassátok!!!! ugyanolyan szenny férgek mint Hitler nyomorék bandája. Magaddal törődj Magyar!!

Wallasz 2008.06.12. 15:38:36

Hathajó: te vagy a legnagyobb retardált fasz szerintem!

Wallasz 2008.06.12. 15:39:35

Eljön a nap amikor mi írtjuk ki az olyan buzi tetveket, mint te hathajó!

elég volt a gusztustalan mocskotokból!

Reg 2008.06.12. 15:39:54

Olvadj, légy te is olyan,
Olyan, mint más, pont, mint a többiek
Simulj, légy finom s puha,
Meg ne sértsd érzékeny bőrüket

Tagadj, felejts el mindent,
A szégyened és összes bűnödet
Lapulj, múltad csak emlék,
Lassan elmarad s egyre távolabbról követ

Bámulj, nézz mindig tévét
Eleget tudsz már, dobd félre a könyveket
Röhögve legyints rá az öregemberre
Nagyapád sírjára ne pazarolj könnyeket

Köpj rá a szent ünnepeinkre
Úgy a jó, ha mindennap ünnepelsz
Bújj el, mikor valamit tenni kéne
Aztán tartsd a markod, hogy jutalmat érdemelsz

Élj csak így, hisz megvan mindened,
Boldog lesz és nyugodt az életed
De ha elalszol, és meglep majd az álom,
Nyüszítve ébredsz, és akkor már elhiszed,
Hogy a múltad nélkül nem lehet jövőd,
Mert a jövődnek értelmet a múltad ad
És neked is tenned kell valamit azért,
Hogy Magyarnak nevezhesd önmagad


Ismerős Arcok

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:40:15

Hathajó!

Ember belegondoltál, abba, hogy abszurd dolgokról írsz???
Ha egy meleg pár csókolózik az utcán és egy taliga ovodás ezt látja szerinted ez jót tesz a személyes fejlődésének ember????

Mert az hogy kialakult személyek érsd felnőtek ezt elnézik megértéssel vagy annélkül ezt elfogadom, de a társadalom ugye öregszik és az utánnunk jövőknek milyen példakép a te állításod???
Szerinted normális mert mindenki szabad ugye???
Ne haragudj nem tudok veled egyet érteni!

Hathajó 2008.06.12. 15:40:37

Gratulálok, Wallasz. Gondolom te is ülsz a TV előtt, sörözöl és nézed az RTL Klub műsorait. Azért lennék retardált, mert szeretem ha megtömi a végbelemet egy férfi duzzadó fallosza? Ügyes vagy, te náci köcsög.

destinyguy 2008.06.12. 15:40:48

Látod látod, már nem is a felvonulás értelméről van szó, hogy kell-e vagy nem. Majd ha a "felvonulás" vagy "meleg" szó hallatán nem reflex szerű lesz a "moskos buzi", ha a meleg értékek nem a csillámporban, a tollakban, és a hirdogénperoxidban merül ki, ha egy nemzeti ünnepen, buzi, nem buzi, komcsi, fasiszta, zsidó, katolikus, együtt meg tud állni egy pillanatra és fejet hajtani azok elött akik letettek valamit az asztalra "akkor mondhatjuk, hogy megáljunk, mert itt van már a kánaán

io79 2008.06.12. 15:40:54

Hathajó, Te tényleg nem érted a különbséget?

Felőlem a melegek is pontosan ugyanúgy élhetnének az utcán is a szerelmi lehetőségeikkel, ahogy ezt a heterok teszik. A heterok mászkálnak kézenfogva a sétálóutcán és kész. Meg néha megállnak és csókolóznak.
DE PUSZTÁN A HETEROSÁG HIRDETÉSE CÉLJÁBÓL ESZÜKBE SEM JUT KAMIONRA SZÁLLNI ÉS HANGOS ZENE KÍSÉRETÉBEN EGY BIOLÓGIAI ZSÁKUTCÁT HIRDETNI!

Nem hirdetem, hogy a homo-k alacsonyabb rangúak. Én csak azt szeretném, hogy amenniyre ők tolerálják az én utcai viselkedésemet, annyira - és pontosan anynira - kelljen nekem is tolerálni az övékét.

Joguk van kézen fogva sétálni és csókolózni!
Sőt vonulni is. CSak pár ember szerint ez hülyeség. Páran meg kiirtanák őket. Ilyen sokfélék vagyunk.

Én nem irtanám ki őket, és ha mást nem akarnak hirdetni, mint a melegségüket, akkor a felvonulást is fölöslegesnek tartom. Mint ahogy annak tartanék egy CSAK és kizárólag a heteroságot hirdető vonulást is.

Na mindegy, aki érti, érti, a többinek meg - bármely oldalonis álljon - hiába magyaráz az ember...:)

fartúró artúró 2008.06.12. 15:41:33

gadget: idézem magamat, olvass vissza: "destinyguy: igazad van, de a betegségben nem vagyok biztos. A buzikat viszont a háború végeztével sem engedték szabadon!!!! se a komcsik, se az amcsik. Ezt tudtad?"

Wallasz 2008.06.12. 15:41:36

Azt szereted, te kis buzi?

Apád a náci, anyád meg egy genetikai hibás kurva, hogy ilyen szarkupacot ellett, mint te!

UFO 2008.06.12. 15:42:19

Valaki magyarázza már meg nekem legyen szíves, hogy ez miért figyelemfelhívás a toleranciára, és kísérlet az elfogadottságra, valamint hogy egy intoleráns ettől miért lesz toleráns:
www.indavideo.hu/video/homarparaderol

Gadget 2008.06.12. 15:43:38

Csoscsobacsi:
Ha egy heteró pár csókolózik és ezt látja egy taliga óvodás az persze méltó és igazságos.

csasz 2008.06.12. 15:43:47

Na, Wallasz már írtani akar...

Lorelei 2008.06.12. 15:44:35

Na akarjál már egy futóversenyt összehasonlítani egy melegfelvonulással...

Reg 2008.06.12. 15:44:43

NÁCI VAGYOK:

Te is?? Jaj de jó végre egy haver. :)))

Wallasz 2008.06.12. 15:44:48

Csasz te kis geciszájú a Hathajó a liberális toleráns buzeráns komád nem akar írtani?

Irtsuk egymást, felőlem. csak egy maradhat.

Lorelei 2008.06.12. 15:45:07

na=ne..., bocs

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:45:19

Wallasz TE meg egy igazi tróger vagy és ciki hogy ilyen magyarok is vannak!!!
Szélsőséges faszkalap vagy és vitára alkalmatlan agymosott pöcs!

Többiektől elnézést!

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:46:37

Gadget: az természetes!!!!!!!!!!!!!!!!
TEMÉSZETES!!!!!

Wallasz 2008.06.12. 15:47:06

Csocsobácsi ugye te is szereted ha hátulról kemény fasz dönget?

ghostbuster · http://filter.blog.hu 2008.06.12. 15:48:38

ertem en, hogy a cel a meleg buszkeseg a felvonulassal. csak az eredmeny meg az, hogy a buzik, akik bujkalnak egesz eletukben most egyszerre csak megmutatjak, hogy sokkal undoritobbak, mint azt barmelly homofob kepzeli. ha feloltoznetek rendesen es uriemberhez/holgyhoz meltoan es szepen kulturaltan osszegyulnetek, akkor szinten horognenek veletek, de legalabb megmutatnatok, hogy ti is ugyanolyan emberek vagytok, mint a tobbi.
gyereket meg szerintem ne akarjatok orokbefogadni, mert a tobbseg jogosan ugy gondolja, hogy a gyereknek jobb ha van apu es anyu es a gyereket hetero minta alapjan heteronak nevelik, aztan ha nagy lesz majd eldonti, hogy akar-e olyan lenni mint ti.

Gadget 2008.06.12. 15:48:39

farturó:
Oké, mire megirtam megjelent az is. Ez mit sem von le abból, hogy gondolkodás nélkül irogatsz, és csak ha nyilvánvalóan hülyeségen kapnak akkor vonulsz vissza egy kicsit.
De tudd, nem haragszom rád csak sajnálom, hogy ilyen elveket valló emberek a 21. században léteznek. És ez nem a te hibád.

csasz 2008.06.12. 15:48:45

Hathajó nem liberás, ha írtani akar...

fartúró artúró 2008.06.12. 15:48:50

a csúnya rendőrbácsik meg nemet mondtak és nem nyomják be a gumibotot :)

Wallasz 2008.06.12. 15:50:17

Épp elég baj van eben az országban:

Zsidók.

Cigányok.

Buzik.

Természetes, hogy meg kell küzdenünk ezekkel a súlyos problémákkal, nemdebár??????????????????????????????????????????????????????

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:50:17

Wallasz!

Nem, mert heteroszexuális párkapcsolatban élek, de szerencsére tudok emberi és nem állati fejjel gondolkozni!!!
Neked elöbb magaddal kellene kibékülni és kicsit kevesebb agressziót gyakorolnod.
Gyakorolj önismeretet, mert szerintem lelkileg szegény vagy és az vált ki belőled ilyen ellenségeskedést ráadásul, csőlátó vagy!

Gadget 2008.06.12. 15:50:55

csocsobacsi:
Természetes, de azt sem kell egy taliga ÓVODÁSNAK látnia. Egyforma mércét, ha kérhetem.

szpal 2008.06.12. 15:51:16

breaking news: lesz felvonulás!!

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:51:26

Wallasz!

Az olyan emberek jelentik a legnagyobb problémát mint TE!!!!

Gyökéragyú birkák, pont mint TE ezek ennek az országnak a legnagyobb ellenségei!!!

szpal 2008.06.12. 15:52:07

Csocsobasi, Te nem Norah pasija vagy? Neki van egy ilyen blogja, rendszeresen olvasom.

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:52:13

Persze hogy szeretem - ki kellene próbálnunk együtt, szeretném ha a számbaadnád a kemény, duzzadó náci farkadat. Kéjesen szopnám, majd amikor már teljesen felállt és megkeményedett, a kezemmel beleraknám a végbelembe, és miközben dugnál, én verném, és együtt élveznénk el. Te a seggembe, én az arcodra. Aztán kicserélnénk egymás ondóját a szánkban. Miért nem vagytok toleránsabbak?

csasz 2008.06.12. 15:52:30

Wallasz, "te kis geciszájú"!

20 éves, 40 kilós nemzeti rocker vagy skinhead lehetsz, még eltörik a lábad, ha megemeled a betétes Dr Martens-t...

Wallasz 2008.06.12. 15:52:32

Megrendezik a kis köcsögök mégis??


menjünk őket tojással dobbálni!!

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:53:16

Gadget: ebben nem tudok mércékről beszélni!
ez saját vélemény!

Szerintem az evolúció rendellenessége!
Hozzáteszem elfogadom, de mégegyszer hangsúlyozom nincs szükség a propagandálásra!

Mindenkinek további kellemes napot!

ghostbuster · http://filter.blog.hu 2008.06.12. 15:53:28

azt meg magyarazza mar el valaki, hogy ha valaki buzi es fiukra gerjed es keres valakit aki szinten fiukra gerjed, akkor miert oltozik lanynak?? ha valakinek csaj kell, miert nem egy csajt szed fel egy fiunak oltozott lany helyett?? ha meg pasi, akkor meg miert nem egy fiunak oltozott fiura csavarodik? es a leszbikus noknek miert kell mufsz? miert nem jo nekik az igazi? :D vagy a fsz-szal nincs gond, csak azzal akie?

Wallasz 2008.06.12. 15:53:30

Felizgattál csocsobátsi!!

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:55:00

szpal!

Nem ismerek Norahot!
És ide is véletlenűl jöttem, csak be kell látnom sok a buta ember tisztelet a kivételnek akik ok-okozat szinten írnak!

Antonka 2008.06.12. 15:55:30

Na látjátok, itt az újabb példa....pont ezért van és kell a felvonulás...ezért vonulunk fel.

persze sokan mást akarnak mögötte látni, sokan megcsúfolják, és a nőnek öltözött riszáló travik sem emelik a melegek megítélését, pedig ők nem is a kalsszikus értelemben vett melegek.

Wallasz 2008.06.12. 15:55:33

KDNP a legfőbb ügyészhez fordul az idei buzifesztivál plakátja miatt, amelyen kisgyerekek láthatók – közölte Rétvári Bence, a párt országgyűlési képviselője csütörtökön a fővárosban, a Legfőbb Ügyészség épülete előtt tartott sajtótájékoztatóján. Rétvári szerint az államnak a családok pártján kell állnia.
!!!!!!!!!!

csak hát ez egy buzi kormány, olyanok vannak benne mint Szetey Gabriella!!

CSocsobacsi 2008.06.12. 15:56:08

Még annyit, hogy iwiw meghívóért szopok, mosogatok!

Hegyigerilla 2008.06.12. 15:57:24

Valamikor egy barátnőm le akart vinni az Acapellába, persze előtte jól berugtunk, de úgy, hogy nem akartak beengedni. -Ti beszéltek toleranciáról? - ordibáltuk elfele

Szumi 2008.06.12. 15:57:52

A buzik beteg állatok. Arra sem nem méltók,sem szükségét sem érzik hogy szaporodjanak.
Aberrált, ferde hajlamú, gusztustalan szarkupacok. Akik védik őket, azok is. Meg látens buzik.

Antonka 2008.06.12. 15:57:56

egyébként én is egészséges voltam, de édesapám vezetett be a homo gyönyörök kertjébe, még 7 évesen

de megtanultam élni a betegséggel, és nem zavar

apukámmal is harmonikus még a kapcsolatunk

Gadget 2008.06.12. 15:58:58

ghostbuster:
Talán azért mert a heterók sem mind az egyencsajokra buknak. Van aki a nagy dudákat, és van aki nagy seggeket szereti. Folytathatnánk a felsorolást a végtelenségig.
A buziknál hasonló a helyzet van olyan, aki a kemény férfiakat szereti, és van olyan amelyik a csirafiucskákra bukik.

Wallasz 2008.06.12. 15:59:19

Antonka te egy igazi sérült kis csicskaszájú buzi vagy!!!

Szumi 2008.06.12. 16:00:39

Antonka: ilyen gusztustalan történetet remélem, csak kitalálni lehet........

sourcerror 2008.06.12. 16:01:33

@Reg

"Tudjátok mit legyetek ti is zsidók, ugyis benne van a Talmudban nyugodtan el lehet olvasni,hogy a buziság nagyon jó, és ha 3 évesnél fiatalabban vagy akkor az nem bűn egyátalán."

Izraelben betiltották a melegfelvonulást, csak hogy tudd.

Ez lesz megint: ebben mi a jó?? 2008.06.12. 16:02:14

www.indavideo.hu/video/homarparaderol

Bár az tetszik, hogy kommansósok és
rendőrkutyák közt vonulnak: ezt legalább kétféleképpen lehet értelmezni....
:)

sourcerror 2008.06.12. 16:05:03

(folytatás)
Mellesleg az ortodox körzetekben a buszon külön ülnek a nők és a férfiak.

fartúró artúró 2008.06.12. 16:06:57

ANTONKAAAAAAA!!! :D na ez beteg, erről rizsázok itt!!!! Ez nem deviancia??????!!!!!????!!!!!

Nooormáááááális?????????

fartúró artúró 2008.06.12. 16:08:54

Már majdnem kezdtem beletörődni, hogy otthon had csinálják, az nem zavar, erre jött ANTONKA a BUZI.

szakállasbácsi :DDD

fartúró artúró 2008.06.12. 16:11:23

előfordulhat ilyen, tényleg????? hova tüntetek libsi buzipártolók, ezt védjétek.
ATYÁMURAM, 7 ÉVESEN!!!!!!!!!! Hányok!!!!!!!!

lonyai 2008.06.12. 16:19:09


Elmebeteg felvonulók?

Steiner eddig egyetlen Budapesten rendezett felvonuláson sem vett részt, mivel szerinte a szándékos polgárpukkasztásnak csak akkor van értelme, ha valamilyen művészi célt szolgál, és ezek a rendezvények csak ártanak a meleg közösségnek. "Elméletileg ezeket az eseményeket azért hozták létre, hogy megmutassák, a homoszexuális emberek is ugyanúgy szórakoznak, mint a heteroszexuális emberek, vagyis ugyanúgy meg van a helyük a társadalomban. Ehhez képest a műmellekkel, világítós vibrátorokkal felszerelkezett, kamionon táncoló felvonulók inkább azt hangsúlyozzák, hogy teljesen elmebetegek vagyunk" - tette hozzá Steiner Kristóf, aki egyben javaslatot is tett külföldi tapasztalatai alapján.

kulánbátor 2008.06.12. 16:21:15

lonyai: ezt mondtam én is. Illetve idéztem.

numa 2008.06.12. 16:21:44

Ez a felvonulás olyan mint egy Ferencváros focimeccs. Vannak a hangadók, rázzák a kerítést. Ők kevesen vannak, mindenhol ott vannak, de nagyon nagy a hangjuk. Tövig zöldben öltözködve riszálják magukat és nagyon boldogok, ha velük foglalkozik a sajtó. A sajtó meg természetesen velük foglalkozik, mert a normális Fradi rajongó nem izgi.
De attól még a Fradi rajongók nagyobb része kedves hétköznapi ember, aki szívesen megy ki egy meccsre, és kulturáltan szórakozik.
Na ilyen a meleg felvonulás is, van egy hangos réteg, aki szereti magát riszálni tangában a kamionon (ez nem bűncselekmény) és szereti sokkolni az embereket. Szerintem, évente egyszer miért ne tehetné meg, és a Fradi drukkerrel ellentétben nem fogja betörni a kocsid szélvédőjét sem.
Egyébként ez a fesztivál nem egy napos, hanem egy hetes egy csomó kulturális programmal fűszerezve. Én örülök neki, hogy nem egy egysíkú világban élek, és ha nem tetszik egy felvonulás, akkor nem megyek a közelébe, nem viszem oda a gyerekemet stb. és akkor meg van oldva a probléma

Gadget 2008.06.12. 16:26:03

Antonka:
Miért kell ilyen dolgokkal sokkolni szegény homofób barátainkat? Te olyan gonosz vagy. :)

fartúró artúró 2008.06.12. 16:26:18

numa: nincs megoldva, ezt kapod mindenhonnan, nem tudod kikerülni, egyre közelebb és közelebb férkőzik a mindennapjaidhoz!!

fartúró artúró 2008.06.12. 16:29:01

Gadget: téged ki vezetett be a meleg gyönyörök kertjébe? :D

Tildy 2008.06.12. 16:34:40

Sziasztok!

Elolvasva a kommenteket, egyre jobban látom, hogy Magyarországon hatalmas problémák vannak, és egyre biztosabb vagyok benne, hogy a problémák egygyökerűek. Ha megfigyeljük a magyar dolgokat (legyen az a történelem, a művészet, a zene), nem sok eredeti dolgot találunk. A magyarok leggyakrabban valami idegen mintát másoltak le. Itt térnék ki a magát náciknak és fasisztáknak tartó egyénekre. Kérem szépen, Magyarországon ne beszéljünk se nácikról, se fasisztákról. Nincs meg a hagyományuk. Itt kérem NYILASOK vannak és csak nyilasok. Egy alávaló, talpnyaló banda. Hitler csatlósai voltak a második vh. alatt. Ha Hitler olyan jó viszonyban lett volna a magyarokkal, akkor kérdem én miért lövetette szét az oroszokkal Budapestet. Továbbá, akkor miért nem Szálasit nevezte ki a legfelsőbb úrnak, mert ugye tudjuk, hogy a magyar ügyekért a III. Birodalomban Vessenmayer felelt. Úgyhogy, akik itt oly büszkén és oly fennen hirdetik nácizmusukat illetve fasizmusukat, azoknak ajánlom, hogy üljenek le a történelemkönyv elé és tanulmányozzák azt. Egyébként én sem értem meg a melegfelvonulást, de ha ennyire akarják, akkor tőlem lehet!

Üdv!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.06.12. 16:56:04

Hú, itt valódi, tengermély sötétség gyűlt össze, nemeccerű...

fartúró artúró 2008.06.12. 17:16:36

Tildy: csodálom hogy hajlandó vagy írni ezen a lopott, másolt magyar nyelven. Ezennel menthetetlenné nyilvánítom a Magyar Nemzetet. :( ____________________________

Gadget 2008.06.12. 17:35:28

fartúró: Te hülye vagy! Ki mondta, hogy meleg vagyok?
Tolerancia NEM egyenlő melegség.

Tildy 2008.06.12. 20:19:02

fartúró artúr

Az ítéletet saját hatáskörömben jóváhagyom!

BZL 2008.06.13. 00:14:47

Egyszer miért nem szopja le egymást ez a sok homofób pöcs, legalább addig is tele lenne a szájuk és nem tudnának ennyi szart összehordani.

Ezek az emberek saját magukat nem tudják becsülni, ezért a másikat tekintik selejtnek, hogy jól jöjjenek ki az összehasonlításból.

Egyébként én sem vagyok meleg.

Az update várható volt.
Valószínűleg leszóltak a kapitány úrnak hogy nagyon seggbe lesz rúgva - akár úniós szintről is - ha nem hátrál ki ebből.
Kissé túllépte a hatáskörét.

Buziírtó 2008.06.13. 09:24:54

Hathajo és más buzik, leszbik, pedoilok és toleránsaik, akik szellemben már ferdék.

Azon oknál fogva nem lehet tolerálni, hogy egy homokos, vagy leszbikus pár az utcán csókolódzón, hogy amit csinálnak az természetellenes. Ha szüleitek is ilyenek lettek volna ma ti nem lennétek. Nem mi nem értünk meg titeket, hanem ti vagytok tiszteletlenek más jogaival szemben. A természetben a két ellenkező nem a természetes és nem szeretnénk ha a gyermekeinket elferdítenétek. Amit ti csináltok az az emberiség kihalásához vezet. Tehát ti rohadt önzők vagytok és ezt természetesnek tartjátok, pedig az egész természetellenes és nincs jövője az emberiségnek ha ez jobban elterjedne, Vagyis az emberiség érdekében tűzzel vassal irtani kell. Tehát minden ilyen buzi, leszbi megnyilvánulást meg kellene büntetni, mert emberiség elleni tett. Én ha ilyet látnék az utcán ha buzi, ha leszbikus lefotóznám és kiraknám a nettre és utána pofán verném őket, vagy lefújnám festékkel, megjelölném mint a marhákat.

Tehát állatként viselkedtek, ne akarjatok vele visszaélni és reklámozni. Ne lepődjetek meg, hogy állatként kezelünk.

Buziírtó 2008.06.13. 09:43:38

Pötyy

Te nagyon nagy ribanc lehetsz, akinek minden mindegy.
Át se gondolod, hogy mit beszélsz, csak dumálsz össze vissza. Nem nálad van a bölcsek köve. Adod itt a nagyot, hogy milyen zseni vagy aki gondolkodik, pedig nem.
Ha te mint sőtétagy, elkezded tolerálni a leszbi, homokozós, pedofil állatokat, az azt jelenti, hogy szellemben már fertőzőt vagy. Ha pedig fertőzött vagy akkor megértél arra, hogy tégedet is sorba állítsanak. Te elmebeteg ha a ferdeség tolerálható akkor te milyen kapcsolatból származol, nyilván nem buzi volt az apád és leszbi az anyád. Gondolkodj ez nem fog fájni. Demokráciában sem tolerálható az ami az emberiség kihalásához vezet. Az ilyen önveszélyes állatokat óvni kell önmaguktól, nem elfogadni. Ezek szerint te tolerálod a terrorizmust is, mert ahhoz is joga van az embernek. Te egy közveszélyes elmebeteg vagy, szerintem utcára se mehetnél.

Minősíteni én is tudlak: ribanc

ésésés 2008.06.13. 14:16:15

fartúró artúró 2008.06.12. 15:16:43 a nácizmus kizárólag faji és etnikai alapon különböztet meg (amelyet elítélek úgyanúgy mint saját nemzetünk pusztítását), de te egy beteg BUZI vagy! Ahha. ezt mondd annak a kb. félmillió homokos németnek, akiket a koncentrációs táborokban gyilkoltak meg a kommunistákkal, zsidókkal, szlávokkal, cigányokkal stb. együtt!

ésésés 2008.06.13. 14:35:53

fartúró artúró 2008.06.12. 16:08:54 Már majdnem kezdtem beletörődni, hogy otthon had csinálják, az nem zavar, erre jött ANTONKA a BUZI. szakállasbácsi :DDD fartúró artúró 2008.06.12. 16:11:23 előfordulhat ilyen, tényleg????? hova tüntetek libsi buzipártolók, ezt védjétek. ATYÁMURAM, 7 ÉVESEN!!!!!!!!!! Hányok!!!!!!!! No erre mondom, hogy véglény. Elhiszi, mert csőlátása van, a saját elfogultságát támasztja alá evvel a marhasággal... Kedves fartúró artúró! Szerintem, antonka régen nem kiskorú, és legalább olyan homofób, mint te! Csókot nem kapsz, hánynék utána!

ésésés 2008.06.13. 14:41:39

Buziírtó 2008.06.13. 09:24:54 Hathajo és más buzik, leszbik, pedoilok és toleránsaik, akik szellemben már ferdék. Azon oknál fogva nem lehet tolerálni, hogy egy homokos, vagy leszbikus pár az utcán csókolódzón, hogy amit csinálnak az természetellenes. Ha szüleitek is ilyenek lettek volna ma ti nem lennétek. Nem mi nem értünk meg titeket, hanem ti vagytok tiszteletlenek más jogaival szemben. A természetben a két ellenkező nem a természetes Ezt honnan veszed? a természetben sok minden természetes, pl. a nemváltás is (csak úgy spontán), a többneműség is... Na, tanulni, tanulni, tanulni!

Buziírtó 2008.06.13. 20:04:55

ésésés

Én az emberről beszéltem, mert ott a heteró a természetes és nem a ferdeség. Tehát figyelni, figyelni, figyelni.
süti beállítások módosítása