Mi ez itt?

Találkozás a rendőri munkával: a korrupcióval, trehánysággal, nemtörődömséggel. Veled is szemetek voltak? Lehúztak? Átvertek? Küldd el történetedet: zsarufikak@index.hu

Bigyók

Utolsó kommentek

  • dRuparc: blog.hu/user/78633/tab/msg (2011.10.26. 09:55) Pénzbírság minden áron!
  • 2525: Nekem az a problémám van két kiskoru gyermekem ma meg fenyegetek hogy meg leszek verve a ugy hogy ... (2010.07.04. 16:50) Segélyhívó
  • hasas1010: Néhány rossz gyerek kitördelt néhány fa csemetét a szomszédunkba .Mire 5 rendör Mikor a szülök nem... (2010.06.03. 18:21) Fenyít a rendőr
  • Beton Botond (törölt): Rohadt gecik: index.hu/kultur/pol/2010/03/02/ertelmetlen_rendorsegi_razziak_evi_tobb_tizmillioert/ (2010.03.02. 13:05) Fenyít a rendőr
  • zsoloegy: Sziasztok! Igazából azért írok ide, mert egy kicsit bosszús vagyok.Nem azért mert bemértek, hanem ... (2010.02.06. 17:43) Társaság a rendőri visszaélések és szabálytalanságok ellen
  • Szamyla: Szerintem senkinek semmi köze ahhoz hogy ki,mit csinál(t) külföldön vagy akárhol...!!!Nem csak a c... (2009.10.28. 10:59) Móri vigasság
  • wariant: Nagyon sok dolgot tudnék írni árról ki mennyire törvénytisztelő. Még mindig többre tartok egy rend... (2009.10.23. 10:41) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Jó,ez a te véleményed.Tiszteletben tartom.Viszont az enyém merőben más.Engem világéletemben úgy ne... (2009.10.18. 10:20) Móri vigasság
  • Szamyla: Képzeld én elhiszem mert tudom hogy milyen szemetek a magyar rendőrök,és ismerem H.Gézát és R.Ildi... (2009.10.17. 16:34) Móri vigasság
  • Lb (törölt): Ja,ez még kimaradt: "Nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát....!" (2009.10.17. 11:22) Móri vigasság
  • Utolsó 20

Mi a fontos?

2008.08.28. 17:40 :: Fikázó

Nem irigylem a rendőröket amikor hirtelen, rövid idő alatt kell döntést hozniuk, főleg ha élet-halál kérdés merül fel.

Sziasztok!

Nem mostanában történt, még a tavasz elején, tél végén. Városunkról tudni kell, hogy menekülttábor van 1989 óta, ezért a BM felhúzott egy új palotát (nem olyan nagyot, mint a pesti, de elég impozáns), és megerősítették az állományt is.

Történt pedig, hogy a városba mentem autóval, és a központban érve látom, hogy egy ember fekszik a földön. Fagyos idő volt még, úgy -6 -8 fok, tehát simán ott halhat meg - viszont a járókelők körülállták már. Nem láttam, hogy bárki közelebb ment volna, vagy hozzányúl, de ott bámészkodtak. Én a lányomért mentem az iskolába, mellette van nem messze a yard, gondoltam, bemegyek és szólok, hogy ott fekszik egy ember a földön, intézkedjenek, hívjon mentőt, bármi.

Bemegyek, mondom mi a stájsz, erre azt mondja, igazoljam magam. Mivan?? Ott fekszik egy ember és ez a gondja? Mondom, nem igazolom, bejelentést megtettem, a többi az ő dolga, nekem is megvan a saját dolgom, lányom kint vár, mennem kell, viszlát. Odaérek az ajtóhoz, de nem nyílik. Próbálgatom, mire kiszól, hogy bezárta! A pultból irányítva, se ki, se be.

Na, elöntötte a szar az agyam, mi az, hogy nem enged ki? Azonnal nyissa ki, mondom neki. Ő csak azzal van elfoglalva, hogy igazoljam magam. Addig nem enged ki. Kénytelen voltam odaadni a személyim (még szerencse, hogy nem hagytam a kocsiban, mert akkor lehet, hogy bilincsben kísér ki; a lányomnak szép látvány lett volna), felírta az adataim - csak azt nem tudom minek?

Így engedett ki. Az biztos, hogy soha többé be nem megyek magamtól oda, pláne, ha foglyul ejtik az embert ártatlanul.

Ami még szép a dologban, hogy pár héttel később a helyi újság megírta, hogy mennyi emberen segítettek a rendőrök, és hányan köszönhetik az életüket a zsaruk fáradozásainak és figyelmességüknek. Így.

Nem kell csodálkozni, ha nem szeretjük őket, sőt! Tesznek ezért bőven...

Üdv: Joccó

46 komment · 1 trackback

Címkék: bejelentés rendőr bizalom intézkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://zsarufika.blog.hu/api/trackback/id/tr73638113

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.08.29. 08:28:11

Zsarufika - Mi a fontos?Nem irigylem a rendőröket amikor hirtelen, rövid idő alatt kell döntést hozniuk, főleg ha élet-halál kérdés merül fel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igi 2008.08.28. 19:05:37

A levél beküldője ezzel magát járatta le. Megtagadja az igazolást a rendőr felszólítására - ami ugye szabálysértés - és még ő van felháborodva? Ez teljesen abszurd!

rizs 2008.08.28. 20:31:55

Igi! Ez rohadtul nem erről szól. A rendőr mit játszik a hatalmával akkor, amikor valaki az utcán fekvő emberen akar segíteni. Ez pont olyan, mint a tanító néni, aki az órai beszélgetésért matek 1-est ad. Joga van hozzá, de ettől még bunkóság.

Majmegaszondom 2008.08.28. 20:32:01

igi: A rendőr meg segítségnyújtás elmulasztását és szolgálati kötelességszegést követett el, amik bűncselekmények. Nyasgem.

doberman 2008.08.28. 20:33:55

Az a rendőr: egy egyszerű kapus volt. Azonkívül nyilván nem tudta mi a pontos helyzet, jól tette, hogy igyekezett beszerezni a bejelentő adatait, hátha később még szükség lesz rá, hogy valamiért meghallgassák. Ha nem szerzi be az adatokat, később őt basszák le. Nem hiszem, hogy hibát követett el, a bejelentő pedig felejtse el ezt az elmúlt években belénkoltott személyes adatvédelmi túlérzékenységet.

(Ami egyébként értelmetlen: a rosszindulatú erők simán megszerzik a személyes adatokat, ezzel szemben a rendőrségnek csak kinlódás árán jut hozzá a bűnüldözéshez szükséges adatokhoz)

cc 2008.08.28. 20:34:14

joccó adatai azért kellettek, mert ő volt a tanú. ezt mondhatta (volna) a zsernyák.

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.08.28. 20:39:13

Úgy tűnik, nem mondta, illetve a levélből kitűnik még, hogy többen álltak a szerencsétlen körül - ha kimegy a járőr/mentő talált volna ott bámészkodót...
Rendőrségen dolgozó egyszerű "kapus"? Szerinted az egy civil volt? Nem hiszem, hogy rendőrségen - ilyen fontos résznél - nem rendőr teljesít szolgálatot.

almafa 2008.08.28. 20:40:39

A rendőrség nem igazán átjáróház, ahová bárki bemegy, mond valamit, aztán lelép.

Ha telefonon teszel bejelentést, azzal kezded, hogy Gipsz Jakab vagyok, ez a telefonszámom, ez pedig a lakcímem, aztán elköhögheted, hogy mi a pálya. Miből gondoltad, hogy személyes bejelentés esetén ez nem érdekli őket, bár ha ottartanak, míg ki nem derül, hogy igazat mondtál-e...

Az ügyeletes teljesen jogosan kérte, hogy igazold magad. Tetszik - nem tetszik, ha a rendőr kéri, kötelező igazolnod magad (a világon mindenhol).

Javaslom, legközelebb a mentőket hívd fel telefonon, úgy is nekik kellene kimenni, és néha az az egy-két perc is sokat számíthat...

Heck Elek 2008.08.28. 20:40:42

Képzeld el, mi van, ha kiderül, hogy mondjuk éppen te ütötted le azt az embert. ...és most egy másik blogger irná, hogy a "hülye rendőr még csak fel se irta a tettes adatait, úgy engedte el, most meg körözik.."

Joccó 2008.08.28. 20:46:59

Sziasztok! A levélből kimaradt még, hogy nyújtottam-e elsősegélyt...Mondtam neki, hogy kocsival jöttem, gyerekért siettem, és hogy ott kisebb tömeg állt már, nem éreztem úgy, hogy beálljak oda tizediknek. Ok, az igaz, hogy mint bejelentő kéri az adataim, de az eljárás...a stílusról ne is beszéljünk, flegma, unott, lekezelő volt.

nyekk 2008.08.28. 21:02:56

Aki névvel jelent be bármit, az kezet fog a halál f*szával. Tizenötször behívogatják tanúnak, a tettes megtudja, hogy ki volt a bejelentő stb...stb...Engem már azzal is megfenyegettek, hogy megvádolnak tanúzással.Fél évvel a bűncselekmény után kihallgattak tanúkén. Már nrm emlékeztem pontosan, hogy kedden, vagy szerdán volt -e az eset. De a rendőr barátságosn erősködött, hogy olyan nincs, hogy nem emlékszem, meg valószínűleg, mert neki be kell írni a jegyzőkönyvbe. Jó akkor kedden. Fél év múlva memegint beidéztek, megint jegyzőkönyvbe vették, hogy mi volt. Ugyanúgy nem emlékeztem, de valamit be kell írni...stb. Harmadjára behívtak, hogy hamisan tanúskodtam mert a két előző tanúvallomásomban ellentmondás volt, mert az egyik szrint keden a másikszerint stb....Na azóta én ha bejelentek valamit csak nyílvános telefonon, és hanagyon erősködnek, nem mondom meg, hogy Füty Imre vagyok, hanem Tök Ödönként azonosítom magam. Ha ez kell legyenek boldogok. (Persze igazából Végh Bélának hívnak, de pszt!).

A.G. 2008.08.28. 21:06:29

milyen legyen azzal, aki inkább bemegy a rendőrségre, mert fekszik valaki az utcán, ahelyett, hogy hívná mondjuk a mentőket mobilon? Egyszerűbb bemenni a rendőrségre, hogy ők hívják a mentőket?
Szerintem itt nem a rendőrrel volt a baj...

vajk 2008.08.28. 21:14:29

Velem is volt olyan, hogy talaltam egy rendszamot. Bevittem az elso utamba eso orsre.

Elsore lebasztak, hogy ha a 3. kerben talaltam, akkor miert a 12. ker orsre hoztam. Hat mert fogalmam sincs hol van a 3. keruleti ors, csak atmentem ott.

Masodikra mondtak, hogy adjak szemelyit. Nem votl nalam, mert melobol ugrottam ki ebedszunetben. Mondtak akkor nem tudjak atvenni.

Kijottem, es leraktam az ajto melle.

ki a kocsog?

müszi 2008.08.28. 21:29:09

én találtam szig et jogsit iratokat.hivtam rendőrjárőrt.átvették.én hülye megmondtam a nevem. egy évig jártam a yardra,mert büncselekményhez kapcsolódott az ügy.házkutatás nálunk,fényképek a rendőrségen,ujjlenyomat,részükről.részemről kurvaanyázás,zsidózás meg rohadt cigányozás volt a párbeszéd a végén.senkiházi ingyenélő banda. a traffipaxból nagy legények.

nyekk 2008.08.28. 21:32:25

Ki a köcsög....Ki a köcsög...!? Minden rendőr köcsög. Ott ez alkalmazási feltétel. Aki nem köcsög, azt eltanácsolják a felvételnél. A gyakorlat során aki nem fejlődő képes, nem tud még ennél is egyre nagyobb köcsög lenni az lemorzsolódik...

bakfitty 2008.08.28. 21:36:09

bürokrata papírhegybe fulladó rendőrségtől, amelyik néha értelem nélkül próbál betartani szabályokat, nem is lehet mást várni. ezért alakulhatnak ki olyan nonszensz helyzetek, amelyek jól tükrözik, a magyarországi szellemiséget. pénz meg nincs a jól képzett állományra, úgyhogy ez még így lesz pár évig

kabbe 2008.08.28. 21:41:45

szépen kérni a személyit és elmagyarázni hogy miért fontos, ez sokkal bonyolultabb mint megnyomni a gombot...
szerencsére nem minden közeg ilyen,a fent említett
balféknek meg üzenem hogy study your tape of N.W.A.

ctrl 2008.08.28. 22:04:00

A poszt beküldője csak annyit tett , hogy beismerte miszerint egy vadbarom.
Nem tudom évente hány rendőrt húzkodnak meg azért ,mert elszöktek a bűnözők előlük, még jó, hogy igazolni akarnak vkit aki kifelé tart.
HA meg vki még janizik is, hogy ő pedig nem igazolja magát és ezt meg még közszemlére is teszi, na az egy igazi agyhalott.

zoo 2008.08.28. 22:07:22

Úgy látom, hogy itt sok rendőrségi kapuügyeletes kommentezik. Azt tudjátok amit a vogon őrök a GUK-ban...
Köpni kell.

Kúrcsány Ferenc 2008.08.28. 22:15:41

A rendőrök faszszopó köcsögök, másra nem jó genetikai selejtek

labi 2008.08.28. 22:22:29

Minek mentél be?
Elmondom neked, hogy ha bejelentesz valamit, akkor neked csak a szopás van belőle.
Ha késsel a hatádban kúszol be, akkor is igazolnod kell magad - ha nincs nálad személyi megszívtad - és még rád is szólnak hogy ne vérezd már össze a padlót, és különben sem az ő körzetükben van a lakcímed, kússz át oda.

Persze mindezt nagyképűen, mintha valami felsőbbrendű lény volna...

labi 2008.08.28. 22:25:21

Kedvencem persze az igrend, ahová valami extra válogatott iq bajnokokat tesznek. A napi melójukhoz tartozó törvényeket sem ismerik. Ha megpróbálsz kicsit felkészülten menni és kinyomtatos a törvényeket, akoor sincs igazad, mert az ő belső körlevelükben más van írva...

Értitek? A rendőrségi belső körlevél az felülírja a korményrendeleteket, törvényeket. Az a legmagasabb szintű jogszabály...

No mindegy, megyek, mert csak felidegesítem magam... :)

fodorzs 2008.08.28. 22:28:33

Mindig is csodaltam, hogy mennyi rendor raer ilyen tortemetekhez hozzaszolast irni.
Arra azert emlekszem, amikor szegenyeket kizavartak az orszobarol a terepre a halojatek helyett.
Peldat kell mutatni, az szolgalja a tarsadalom erdeket!

Dr Kangörény 2008.08.28. 22:32:33

Mennyi hülye rendőr és mind itt lopja a napot?
Hülyék, hogy ti is megértsétek:
Joga volt kérni a személyit? Igen.
Fontos, sürgős, elengedhetetlen volt a személyit elkérni és bezárni a bejelentőt? Egy lófaszt!
Pitiáner, fontoskodó, felesleges, mellékes dolog volt? Igen.

Na, azért utálja mindenki a rendőröket, mert nem a fontos dolgokkal foglalkoznak, hanem a hatalmukkal visszaélve zaklatják az embereket.
Szánalmas tudatlan bunkó volt ez a kapus rendőr, remélem örökké az ajtót fogja nyitogatni a hülye.

Andie 2008.08.28. 22:34:06

zoo - ez tetszett :D
- Az ellenállás értelmetlen! - bömbölte az őr.

:D :D

oncogito 2008.08.28. 22:49:22

Nem értem, hogy egy utcán fekvő emberhez miért nem mentőt hívnak. Ilyen esetben, meglehet minden perc számít.
Mobilja szint mindenkinek van...

sagittarius 2008.08.28. 22:55:17

Fikázó · zsarufika.blog.hu/ 2008.08.28. 20:39:13

Elképzelni nem tudod, hány kapitányságon vannak külsős (civil) portások... És valahol érthető, valahol meg felháborító.

Egyfelől mi a faszért minimum két éven keresztük kiképzeni egy rendőrt kábé hat millió forintért ahhoz, hogy egy ajtóban álljon és megmondja, hogy a panasziroda az első emelet 2/B-ben van,

Másfelől mi ez a hülyeség, hogy ha pl. bemegy egy másik kapitányságról egy rendőr, akkor egycivilnek igazolja magát a belépésnél, arról nem is beszélve, hogy pl az Aradi utcában a civil biztonsági őrök simán felírják a nem az NNI állományába tartozó rendőröket egy füzetbe...

Ismerek BRFK-s zsarut, aki előbb-utóbb pofán fogja vágni a biztonsági őröket és meg tudnám érteni

macska 2008.08.28. 23:32:50

nem lenne a rendörökkel semmi baj , ha nem pitiáner dolgokért cseszegetnék a jo munkásembert
persze megértem kivan nekik adva az adoszedés

prolee 2008.08.28. 23:41:05

Civil kapus viszont nem igazoltathat egy másik civilt.. Legfeljebb nem enged be, ha nem igazolom magam. De a post írója nem akart bemenni. Sőt! Éppen ellenkezőleg! Kijönni szeretett volna.

b 2008.08.29. 00:08:40

huha, ez nem Bicsken tortent?

LongJohnHolmes 2008.08.29. 00:32:50

Igazold magad !!!
A rendőrséget sokan arra használták, hogy a haragosaikat szopassák !!!
A cikkíró természetesen erre nem gondolhatott, mert rendes ember.
Első felidultságában neki volt igaza, de miután megtudja a rendjét a dolognak szépen át kell értékelni az esetet neki is.
Ekkor válik bölcs emberré. De ha köti az ebet a karóhoz, akkor átlagember marad.
Egyedi esetben, mint ez is, nem ítélhető meg, hogy a kapus, vagy a rendőr, miként viselkedett. (érzésem szerint neki is kisebbségi érzése lehet, mint a legtöbb rendőrnek és túljátszák magukat), de te sem megfelelően reagáltad le ott az biztos.
Ha már mintapolgár akarsz lenni, és mivel ide beírtad az esetet okulásként, így panaszt kellett volna tenned a kapus ellen, ha 100%-osan úgy érzed, hogy nem viselkedett úgy, ahogy egy rendőrnek kell.
Ha megfutamodtál ettől, akkor nem kell már itt a neten panaszkodni, mert annak aztán már csak az emberek hergelése a célja, és nem az, hogy a rendőrök jobbak legyenek.
Azonkívül mindenki azt várja el egy rendőrtől amit tart rólunk.

Szóval higgadj le, és máskor is értesítsd őket ha valamit látsz légyszíves.

Szerintem egyre korrektebbeké válnak, ezek már nem azok a rendőrök, akik kommunizmusban voltak.
Segítsük őket, mert ők nem vehetnek észre mindent. Ha érzik, hogy mellettük állunk, akkor ők is úgy fognak hozzánk állni.

Én nemrég egy kábeltolvajt jelentettem be. Bemondtam a nevem a számomat meg látják.
Most akkor mi vagyok? Sipcli? Mondhatni, de mi van, ha épp a te internetkábeledet lopta volna ki legközelebb?:)))

Nácivadász Szövetség · http://nacivadasz.blogspot.com/ 2008.08.29. 00:37:36

Kik állnak a kurucinfó mögött?

Lehull a lepel:

nacivadasz.blogspot.com/2008/08/nyilt-levl-magyar-rendrsg-s.html

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.08.29. 00:38:57

b - azt nem írta, viszont most rákeresve simán el tudom képzelni; főleg ez után:
www.fntudosito.hu/riport/764

zsotti 2008.08.29. 02:54:39

Tanuskodni totál gáz. A rendőrök iszonyatos parasztok. Kétszer jártam a Teve utcában tanuskodni. Az első is durva volt, kértem is az adataim titkosítását. Egy hétre rá az otthoni vonalas számon hívott Juszt csicskája, hogy szerepeljek a TV-ben mer' az mekkora királyság...
A második esetben egy gyilkosságban tanuskodtam (előre megfontolt tarkólövés). 2 nap múlva az ujságokban olvashattam részleteket magamról.
Most már kibaszott messze élek, épp tavaszodik.

sunflowers 2008.08.29. 04:35:44

Miért nem te hívtál mentőt? Miért mész a zsarukhoz? Tipikus női reakció..

ASdsafd 2008.08.29. 04:47:22

en meg azt nem ertem hogy ha olyan fontos volt a foldon fekvo ember akkor miert kelett a tipikus "kinek mihez van joga, hataskore" jatekhoz asszisztalni a rendornek, ahelyett hogy megvillantana az igazolvanyt es fel perc alatt meg lett volna oldva minden. sokan inkabb csak a poen kedveert szivoznak a rendorokkel, ugye "ki van kiert, ki tart el kit" + "mi az amiert meg nem lepi tul a hataskoret" stb, aztan mikor komolyra fordulnak a dolgok akkor meg jon a "jaj nem ugy gondoltam..." meg a "meghurcolt artatlan becsuletes ember kisirja a banatat az interneten" szerep... igaz rengeteg paraszt rendor van, de nagyjabol pont az ilyen emberek miatt. a fasznak kell szorakozni adtad volna oda az igazolvanyod vagy be se mentel volna, majd bemegy helyetted egy normalis ember. az meg a masik hogy ha odaadod, lehet hogy szerencsetlen embert nem reszesitik majd egy 6 meteres lebaszasban. de minek is tennel meg ket mozdulatot inkabb mas szopjon tovig... es egyaltalan nem vagyok rendorparti, nincs is rendor ismerosom + en sem kedvelem oket alapbol, de kurva szanalmas mar ahogy paran viselkednek veluk,... ne folenyeskedj es akkor nem szopat meg ennyi...

Nzoltan 2008.08.29. 07:12:31

Tíz éve még nem volt mobilom, mentem haza munkából biciklivel. A Lánc-hídon megállítottak, hogy van-e nálam mobil, mert szólni kéne a rendőröknek hogy valaki a dunába ugrott. És tényleg volt a vízben egy ember. Mivel nem volt mobilom, letekertem a szállodák elé ahol szóltam két rendőrnek. Ők erre azt mondták hogy ez nem az ő dolguk.

Mire rávettem őket hogy legalább szóljanak be a központra, addig a csávó elmerült.

Ennyit a rendőrökről....

Nzoltan 2008.08.29. 07:14:39

Azért van sok paraszt rendőr, mert parasztok mennek rendőrnek. Ez olyan mint a katonaság, oda se akárkik mennek.

maydayray 2008.08.29. 08:05:34

pécsi kapitányság, ezredforduló, be kellett jelentenem egy bűncselekményt, kérdeztem hol kell, mondják majd a kapus megmondja. visszamentem a bejárat felé, látok valakit ott dekkolni, mondom "elnézést, a kapust keresem, Ön az?", erre ő: "kapus a focipályán van", mondom "oké, akkor a portást keresem", "az meg a bőrgyárban van, én rendőr vagyok, nem látja?", erre én: "látom is, meg hallom is", elmentem a büféslányig, aki eligazított két perc alatt. ezek után hallgattam húsz percig, ahogy állami pénzen egy hölgy nyomozó pvc-padlót rendel magának (az időtartam NEM vicc), utána meg elküld a picsába, hogy nem ide kell, ezek után másfél óráig (ismét nem vicc) azt nézem, hogy - bár az ügyfélfogadási idő rég ketyegett - két nyomozó megreggelizik, majd utána sikerült újabb 2 és fél óra alatt megtennem a feljelentést. csodálkoznak, hogy az emberek segítőkészsége a béka segge alatt van???

Czigler Zsolt 2008.08.29. 08:19:47


hát ezaz!
ősparasztság,irracionális gőg és hatalommánia,pimaszság,szemtelenség és provokálás,
műveletlenség,tanulatlanság és irígység,
kisebbrendűségi érzés,szégyenkezés és valódi kisebbrendűség,
düh a szorongás miatt és nyilt agresszió,
jellemtelenség,mint minta,becstelenség és falkaszellem,amiben ezek az értékek,
bizonytalanság,döntésképtelenség és a kreativitás hiánya,
nem élvezett élet és munka,következésképp frusztráció,amik testületileg agresszióval és felülemelkdéssel oldanak föl,ami miatt minden állampolgártól eltávolodnak,segédmunkástól professzorig,
de csalnak is és lógnak is,ami miatt ismét csak megvetés övezi őket,ami miatt újabb frusztráció lép be és így tovább...
...míg egyszer beléd nem akad egy ilyen szerencsétlen és akkor ...

Boriss 2008.08.29. 08:21:09

legközelebb szarjál a hülye rendőrökre, hívd fel a 104-et, esetleg a 112-t, ott megmondod ki vagy, mi vagy, mi a stájsz, azt mész

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.08.29. 08:21:34

A rendőr annyira tulok volt, hogy nem tudott annyit mondani, hogy a bejelentő adati kellenek neki.

"Igazolja magát!"

A tulokképzéséen pedig elmondták, de nem jut el az agyáig: Legyen szíves a szemmélyi adatait megadni, hogy a bejelentő aszemélyét dokumentáhassam.

Mit gondolnak, miért nézik sz@rba se őket?

redriot77 2008.08.29. 08:40:28

Miért nem hívtad a mentőket? Rendőrökkel bármilyen interakciót kezdeményezni? Noooormális?

rendörb2 2008.08.29. 08:53:24

Nekem is gyanús lenne, ha valaki egy földön fekvőhöz nem mentőt hív, hanem bemegy egy rendőrőrsre. Miért nem a APEH-hez ment be, vagy a Postára, esetleg egy Okmányirodába vagy BKV végállomásra, illetve MÁV pályaudvarra, ott még jobban fel lehetett volna háborodva "szarral az agyában" és akkor most itt számos Postás, APEH-es, MÁV-os és BKV-s sztorit olvashatnánk kortársaink vitriolos tollából.
Érdekes dolog ez a blog és a fenti hozzászólások zöme, hiszen kettős a mérce: a rendőröknek sajnos(?) nem lehet hasonló nyilvános fórumuk, ha ők ugyanis rendőrként az itt olvasottakkal összevethető hangnemben írnának az "állampolgárokról" (például úgy en bloc lehülyéznék / leparasztoznák / stb. őket, v.ö. ovi hozzászólása), akkor nagy lenne ám az álszent (köz)felháborodás. Pedig biztos nekik is vannak ám történeteik.

Én nem 2008.08.29. 08:56:22

"Nem hiszem, hogy hibát követett el"
Pedig de. Nem azzal, hogy fel akarta venni a bejelentő adatait, hanem azzal, ahogy fel akarta venni. Meg azzal, hogy a bajban lévőnek meg sem próbált segítséget szerezni először.
"Elképzelni nem tudod, hány kapitányságon vannak külsős (civil) portások..."
Civil portás nyilván nem áll egyenruhában, és nem igazoltat. Ha igen, akkor nagyobb baj van, mint a BKV-s orkoknál...

copkiller 2008.09.01. 15:25:44

ctrl, köcsög rendőr... -> delete

Stock 2008.09.02. 00:07:29

copkiller 14 év alatt ide nem szabad írni!
süti beállítások módosítása